2025-09-18, 23:32
Medlem
RapLifes avatar
Hade velat testa denna men missat att den dykt upp inrikes och nu går den ej att få tag på längre 🤦‍♂️
Citera
2025-09-19, 02:58
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Hade velat testa denna men missat att den dykt upp inrikes och nu går den ej att få tag på längre 🤦‍♂️
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbles74
På tal om de dagar man inte tar 7oh så är SS tomma på allt sånt nu.Åtminstone officiellt 🤔
Kommer att tagga er/PM:a så fort jag ser att det kommer in.

Vad tycker du om te på opiumkapslar, Bubbles? Finns att köpa på internet. Kan PM:a hemsida sen när du har 50 meddelanden. Även om du inte vill köpa så får du gärna beskriva hur det jämför sig med andra substanser av samma kategori (opioider samt partiella agonister). Har testat morfin en gång på tablett. Är de same-same då ungefär, eller?

7 är ju betydligt mer uppåt som du också har sagt. Jag gillar den sidan av det, men du beskrev det som stissigt i högre doser så kunde vara trevligt med något lugnare innan man går och lägger sig. Där tror jag pseudo funkar, men jag menar tills dess att den kommer in.
Citera
2025-09-19, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife

Har den dykket opp inrikes? De kommer jo fra Nederland eller har jeg forstått feil?🤷‍♀️
Citera
2025-09-19, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helloyou32
Har den dykket opp inrikes? De kommer jo fra Nederland eller har jeg forstått feil?🤷‍♀️
Du förstår helt rätt. Hen menar nog en butik som fraktar till Sverige. För det är det endast SS som gör, mig veterligen.
Citera
2025-09-19, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helloyou32
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Du förstår helt rätt. Hen menar nog en butik som fraktar till Sverige. För det är det endast SS som gör, mig veterligen.
Fast det är ju en svensk domän och de brukade ha all verksamhet i Sverige iofs. Frakten verkar fungera klanderfritt i de allra flesta fall iaf.
Citera
2025-09-19, 06:22
Avslutad
Citat:
Kommer att tagga er/PM:a så fort jag ser att det kommer in.

Vad tycker du om te på opiumkapslar, Bubbles? Finns att köpa på internet. Kan PM:a hemsida sen när du har 50 meddelanden. Även om du inte vill köpa så får du gärna beskriva hur det jämför sig med andra substanser av samma kategori (opioider samt partiella agonister). Har testat morfin en gång på tablett. Är de same-same då ungefär, eller?

7 är ju betydligt mer uppåt som du också har sagt. Jag gillar den sidan av det, men du beskrev det som stissigt i högre doser så kunde vara trevligt med något lugnare innan man går och lägger sig. Där tror jag pseudo funkar, men jag menar tills dess att den kommer in.

Kapselté är rejält beroendeframkallande och farligt, skall sägas.
Citera
2025-09-19, 07:39
Medlem
karbolexans avatar
Hur mycket motsvarar 15mg 7-OH i annan substans? Vad är effekten mest lik? Och hur mycket motsvarar 15mg Pesudo?

Såg en recension på SS att 7-OH skulle likna sub, vilket fångade mitt intresse.
Citera
2025-09-19, 07:49
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrenzyPreserve
Haha nej. Varför skulle fenibut ge utslag som Lyrica på ett utox? Möjligen om du menar de där opålitliga snabbtest-stickorna som mest verkar finnas till för att jävlas med folk.

Har för mig att jag läste det här på FB. Men bara bra om det inte syns
Citera
2025-09-19, 07:50
Medlem
Rastapunxs avatar
Tar 3g kratom på morgonen och 2g på eftermiddagen och har gjort det i 1 år nu men det börjar sina.
Har nu beställt 15mg tabletter 7-OH.
Hur mycket bör jag ta för att få ungefär samma effekt?
Citera
2025-09-19, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
Kapselté är rejält beroendeframkallande och farligt, skall sägas.
Är medveten om det men uppskattar omtanken
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Hur mycket motsvarar 15mg 7-OH i annan substans? Vad är effekten mest lik? Och hur mycket motsvarar 15mg Pesudo?

Såg en recension på SS att 7-OH skulle likna sub, vilket fångade mitt intresse.
Kan intyga att det liknar sub. Har dock bara tagit sub vid ett tillfälle. Ej testat pseudo.

Jag blev kraftigt påverkad av 15mg 7oh. 1/2 tablett verkar lagom för de flesta med låg/utan tolerans, men föreslår att testa 1/4 först och se om inte det räcker.
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Tar 3g kratom på morgonen och 2g på eftermiddagen och har gjort det i 1 år nu men det börjar sina.
Prova 1/6 tablett (2,5mg). Jag tog 25g om dagen och 1 tablett om dagen funkar bra.
Citera
2025-09-19, 08:52
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Är medveten om det men uppskattar omtanken

Kan intyga att det liknar sub. Har dock bara tagit sub vid ett tillfälle. Ej testat pseudo.

Jag blev kraftigt påverkad av 15mg 7oh. 1/2 tablett verkar lagom för de flesta med låg/utan tolerans, men föreslår att testa 1/4 först och se om inte det räcker.

Prova 1/6 tablett (2,5mg). Jag tog 25g om dagen och 1 tablett om dagen funkar bra.
Tack så mycket för snabbt svar
Citera
2025-09-19, 08:58
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx

Du klarar dig garanterat med 1/4 tabl. haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in