2025-09-18, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
med andra ord vill du öka risken för sexuellt utnyttjande av minderåriga barn.

du var mig en riktigt märklig vedervärdig typ. fy fan.

Så du menar att en jävla man inte ska kunna låta bli att titta på barn för dom har låga jeans?? Vart ligger problemet då tror du?

Män ska hålla sig borta från barn vare sig dom går som du beskriver eller nakna! Sexuellt utnyttjande ligger enbart hos mannen att ge fan i.

Ditt svar va så verklighets frånvänt att det liknar ingenting, istället för att svara på det jag skrev svarar du med lögner och nya påhopp. Tro mig jag har inga problem med hur nån klär sig, det känns lite mer som att du har det felet? Blir du sexuellet upphetsad av barn med låga jeans 😂 sök hjälp
Citera
2025-09-18, 17:43
Medlem
En menatjej på 15 får väl inte gå ut ens?
Citera
2025-09-18, 17:47
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Så du menar att en jävla man inte ska kunna låta bli att titta på barn för dom har låga jeans?? Vart ligger problemet då tror du?

Män ska hålla sig borta från barn vare sig dom går som du beskriver eller nakna! Sexuellt utnyttjande ligger enbart hos mannen att ge fan i.

Ditt svar va så verklighets frånvänt att det liknar ingenting, istället för att svara på det jag skrev svarar du med lögner och nya påhopp. Tro mig jag har inga problem med hur nån klär sig, det känns lite mer som att du har det felet? Blir du sexuellet upphetsad av barn med låga jeans 😂 sök hjälp

varför har du inga problem med att barn klär sig sexuellt?
Citera
2025-09-18, 17:51
Medlem
Citat:

Låga jeans är inte sexuellt överhuvudtaget, tighta jeans är inte heller det, menar du att alla i samhället med såna jeans är sexuellt utmanade för sig? Haha jag har inte ens lagt märke till det du beskriver! Vet du varför? Jag tittar inte på barn och hur dom klär sig.

Och ☝️ om nån nu klär sig stötande finns det inget jag kan göra åt det! Men det du skriver är inte vad du säger.
Citera
2025-09-18, 17:53
Medlem
Citat:

Kan inte vara lätt att vara förälder till mellanstadie och högstadie-tjejer idag...

Jättelätt. Man förbjuder det man anser vara något som ska förbjudas. Saken utagerad.
Citera
2025-09-18, 17:54
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Låga jeans är inte sexuellt överhuvudtaget, tighta jeans är inte heller det, menar du att alla i samhället med såna jeans är sexuellt utmanade för sig? Haha jag har inte ens lagt märke till det du beskriver! Vet du varför? Jag tittar inte på barn och hur dom klär sig.

Och ☝️ om nån nu klär sig stötande finns det inget jag kan göra åt det! Men det du skriver är inte vad du säger.

det är en kombination som jag beskrev i första inlägget.
Citera
2025-09-18, 17:55
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Jättelätt. Man förbjuder det man anser vara något som ska förbjudas. Saken utagerad.

ja för barn gör ju precis det man säger åt dom i alla lägen
Citera
2025-09-18, 17:58
Medlem
Citat:
det är en kombination som jag beskrev i första inlägget.

11-14 år skrev du. Vilken kombination? Sluta kolla på barn.
Citera
2025-09-18, 18:16
Medlem
handtralalas avatar
Citat:

Det är du som glor på dem och vad verkar fantiserar mycket om varför de gör det som gör det sexuellt. Sluta glo och håll dig till vuxna kvinnor istället.
Citera
2025-09-18, 18:20
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Det är du som glor på dem och vad verkar fantiserar mycket om varför de gör det som gör det sexuellt. Sluta glo och håll dig till vuxna kvinnor istället.

så ditt råd är alltså att unga tjejer som riskerar fara illa ska man inte bry sig om i samhället? du var mig en märklig typ.

men jag är inte förvånad, halva tråden består av folk som skriver saker i stil med "ähhh låt folk göra som dom vill, sluta bry dig"
Citera
2025-09-18, 18:31
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
ja vissa av oss försöker minska risken för att unga tjejer utsätts för sexuella trakasserier och utnyttjande så VI bryr oss.

Ska vi inte avliva alla pedofilmän istället? Det tycker jag låter roligare.
Citera
2025-09-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
tror det var som horigast på 90-talet faktiskt.
Men när det blev 90s revival runt 2020 var det väldigt baggy, håller i sig lite än
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in