2025-09-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Vi vet du är en sjuk Feminizt sen tidigare, men att sitta och hejja på en kvinna som berättar vad hon gjort med andra innan är en ny bottennivå.

Även för någon grovt sjuk kärring som du.

Nej du är ett tydligt exempel på varför rösträtten för kvinnor måste tas bort.

Ni kan helt enkelt inte se saker från flera perspektiv bara från ett sjukt vänsterfeminiztiskt synsätt.
Ts har frågat och grävt. Men du kanske föredrar lögnaktiga kvinnor?
Citera
2025-09-18, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hörru Bimbo, tror inte någon snubbe ser det som en komplimang att ens partner sitter och berättar vad hon gjort med tidigare snubbar.
Hon har kanske nämnt vissa saker men inte detaljer. Det är väl inget fel med det? Många killar vill veta sånt och helst allt
Citera
2025-09-18, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkebuserad
Absolut, men hon ändrade sig med mig, från 100 porrskadad och självskadebeteende sex till missionären? På mindre än några månader

OK så du får döda fisken av en promeskiös brud?
Citera
2025-09-18, 13:36
Medlem
Du är ju hennes bögkompis Många tjejer har bögkompisar som husdjur nästan i väntan på en man.
Citera
2025-09-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkebuserad
Handlar om vad andra är inne på, det går bra att vara gränslös i vissa förhållanden men väldigt gränssättande med mig. Känns som det är något som skaver då
Ingenting konstigt med det. Hon kan ha mått dåligt under den perioden. Männen kan ha varit dumma, tvingat henne, vad som helst.
Citera
2025-09-18, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Du är ju hennes bögkompis Många tjejer har bögkompisar som husdjur nästan i väntan på en man.

Känns så, ja
Citera
2025-09-18, 13:46
Medlem
Är du rädd att hon kommer fastna i det vardagliga mjuka, mer försiktiga med dig? Vill du att hon ska vara mer lekfull?

Eller varför funderar du så mycket på det här?
Citera
2025-09-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Läs inlägg #45 och begrunda.
Hon har nu stängt av dig sexuellt.
Snart stänger hon av resten också.

Så du är inne på någon form av borderline?

Varför dår ni känslan av det?

Kom nyss ut från ett långt förhållande och har inte så bra koll
Citera
2025-09-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ektomorfen
Allt det fetade hade lätt kunnat vara typiska lögner som en med borderline hade kunnat säga. En annan stor redflag är att det alltid ska leda till bråk så fårt det kommer upp som samtalsämne. Anledningen till att jag tänker som jag gör är att jag själv haft ett längre förhållande med en borderline-tjej och mer eller mindre allt detta var tidiga redflags jag tyvärr inte själv kunde läsa av då.

Nu känner jag varken dig eller denna tjejen, jag gör bara en väldigt ytlig analys av det lilla jag läser här så ta det med en nypa salt.
Men snälla, ska du sätta en diagnos på någon som du aldrig träffat och inte vet någonting om?

Jag tycker det låter som en tjej som blivit pressad och utsatt för saker som hon nu sätter gränser mot. Vilket är bra.

Det jag däremot reagerar på är varför man ifrågasätter detta så mycket.

Men vissa killar gillar väl inte att inte få de där smaskiga filmerna.
Citera
2025-09-18, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Är du rädd att hon kommer fastna i det vardagliga mjuka, mer försiktiga med dig? Vill du att hon ska vara mer lekfull?

Eller varför funderar du så mycket på det här?

Är väl någon form av mindervärdeskomplex, jag tror verkligen på att man ska göra sker efter lust. Frågan är ju dock varför hon känner lust med andra och inte mig, gon säger ju sig varit pressad men jag tror henne dock inte riktigt. Hon har ju kommit med andra lättare än mig har jag lyckats pussla ihop
Senast redigerad av Arkebuserad 2025-09-18 kl. 13:56.
Citera
2025-09-18, 13:54
Medlem
Men kan du klargöra vad som hon inte gör idag med dig som hon gjorde med förra partners? tar hon den i 2:an t ex? Är det en dealbreaker att hon inte gör det med dig men hon ghorde med alla andra tidigare bulls?
Citera
2025-09-18, 13:55
Medlem
Ektomorfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Men snälla, ska du sätta en diagnos på någon som du aldrig träffat och inte vet någonting om?

Jag tycker det låter som en tjej som blivit pressad och utsatt för saker som hon nu sätter gränser mot. Vilket är bra.

Det jag däremot reagerar på är varför man ifrågasätter detta så mycket.

Men vissa killar gillar väl inte att inte få de där smaskiga filmerna.

"Nu känner jag varken dig eller denna tjejen, jag gör bara en väldigt ytlig analys av det lilla jag läser här så ta det med en nypa salt."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in