Citat:
Ursprungligen postat av
Andromedatraveller
? Faller Skilleras kritik mot Anjo om han är klandervärd själv? Ditt resonemang haltar och jag uppmuntrar dig att låta din kognitiva tankeprocess, om det för dig är intellektuellt möjligt, gå vidare från dom irrationella känslorna som svämmar över dig när en någon kritiserar din manliga förebild Anjo.
Skilleras har helt enkelt rätt att kritisera Anjo även om han inte är perfekt själv, du verkar tycka att om man ska få kritisera en annan person då ska man vara en mönstermedborgare med ett fläckfritt förlutet.
Anjo har suttit i flera år och varit toxiskt på Youtube. Gjorde en dokumentär om psykisk ohälsa. Sen startar han ett drev med ett sarkastisk narrativ mot en psykotisk kvnna sjuk i schizofreni. Kronisk psykossjukdom Hög självmordsrisk. Och henne gjordes det otaliga videos på temat hur jävla blåst hon är. Vedervärdigt.<
Hade jag sett när det pågick hade jag fixat bevis på att hon tigger och kontaktat läkare/beroendevården. Hov var psykiskt sjuk, rovdjuren på Youtube gjorde content på det beteende hon uppvisade till följd av hennes psykossjukdom, det skämtades, hon framställdes som narraktig och dom vargenomgående genomgående misogyna mot henne.
Hallå, om man framför en åsikt som t.ex. att det är fel med svordomar och framför den åsikten med en massa otrevliga svordomar som mammaknullarsvinarslegris så faller det platt.
Samma sak här, Gnälleras är toxisk som fan och kritiken mot Anjo tappar trovärdighet av att Medvikt är pinsamt förtjusta i Gnälleras.
Anjo suger, precis så som du skriver, hans drevande mot Bumbi var mycket osmakligt. Men tycker man samtidigt att Gnälleras är toppen, klart som fan att det påverkar ens trovärdighet?!
Det handlar inte om att Gnälleras har ett och annat lik i garderoben, det handlar om att han idag och nu beter sig som en mammaknullarsvinarselgris.