2025-09-18, 08:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Temusekten träffas och är ute och käkar. Lever sina bäst liv.
Anjo sittligger i sin mörka studio och tjurar. Butthurt som få blir han bara mer och mer arg. Ingen vill gå ut och äta med honom.

”Fuck you, Anjo! Fuck you!”
Citera
2025-09-18, 09:14
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja och det är viktigt att filma och dokumentera så vi ser hur ”sociala och normala” de är. Som igår när Axel passade på att starta sin Födelsedagstream när gästerna var kvar för att visa att han har vänner 🩷
Du satt säkert klistrad och koll hela liven också!
Anjos live blir mer och mer fyllda av vulgärt språk och följare som erkänner sin hundstatus. Även mer och mer direkta antydningar till att följarna ska samla in information till Anjo. Vet att det skickas en hel del misinformation till honom då alla vet att han aldrig kollar upp det han får. Där är han och Rask likadana. Ska bli kul att se honom trampa i klaveret gång på gång! Han har redan börjat.
Citera
2025-09-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Du satt säkert klistrad och koll hela liven också!
Anjos live blir mer och mer fyllda av vulgärt språk och följare som erkänner sin hundstatus. Även mer och mer direkta antydningar till att följarna ska samla in information till Anjo. Vet att det skickas en hel del misinformation till honom då alla vet att han aldrig kollar upp det han får. Där är han och Rask likadana. Ska bli kul att se honom trampa i klaveret gång på gång! Han har redan börjat.

Nej jag kollade bara på början när han startade. Jag orkar inte kolla på Rask så stängde av när han reactade på honom.

Att ni fortfarande inte fattar att Anjo enbart livar för att retas med Axel, det är ju klart som korvspad tycker jag. Tror med det är därför han svär och har sig, men det borde du väl tycka är ok om du är ok med Axels språkbruk? Tror inte det handlar om att härmas utan att driva med. Samt att han livar vissa gånger samma tid som Axel för att slåss om tittarna med honom.

Men helt ärligt, skitsamma. Ska inte gaffla på om Axel. I grunden tycker jag han är ok, men att han hamnat i någon konstig verklighetsbild där allting blir på fjortisnivå. At this point tror jag det handlar om pengar enbart, både från han och Anjos sida och har de nu hittat ett sätt att ”samspela” så go for it.
Citera
2025-09-18, 10:51
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
? Faller Skilleras kritik mot Anjo om han är klandervärd själv? Ditt resonemang haltar och jag uppmuntrar dig att låta din kognitiva tankeprocess, om det för dig är intellektuellt möjligt, gå vidare från dom irrationella känslorna som svämmar över dig när en någon kritiserar din manliga förebild Anjo.
Skilleras har helt enkelt rätt att kritisera Anjo även om han inte är perfekt själv, du verkar tycka att om man ska få kritisera en annan person då ska man vara en mönstermedborgare med ett fläckfritt förlutet.

Anjo har suttit i flera år och varit toxiskt på Youtube. Gjorde en dokumentär om psykisk ohälsa. Sen startar han ett drev med ett sarkastisk narrativ mot en psykotisk kvnna sjuk i schizofreni. Kronisk psykossjukdom Hög självmordsrisk. Och henne gjordes det otaliga videos på temat hur jävla blåst hon är. Vedervärdigt.<

Hade jag sett när det pågick hade jag fixat bevis på att hon tigger och kontaktat läkare/beroendevården. Hov var psykiskt sjuk, rovdjuren på Youtube gjorde content på det beteende hon uppvisade till följd av hennes psykossjukdom, det skämtades, hon framställdes som narraktig och dom vargenomgående genomgående misogyna mot henne.

Hallå, om man framför en åsikt som t.ex. att det är fel med svordomar och framför den åsikten med en massa otrevliga svordomar som mammaknullarsvinarslegris så faller det platt.

Samma sak här, Gnälleras är toxisk som fan och kritiken mot Anjo tappar trovärdighet av att Medvikt är pinsamt förtjusta i Gnälleras.

Anjo suger, precis så som du skriver, hans drevande mot Bumbi var mycket osmakligt. Men tycker man samtidigt att Gnälleras är toppen, klart som fan att det påverkar ens trovärdighet?!

Det handlar inte om att Gnälleras har ett och annat lik i garderoben, det handlar om att han idag och nu beter sig som en mammaknullarsvinarselgris.
Senast redigerad av RitesOfPassageOF 2025-09-18 kl. 10:55.
Citera
2025-09-18, 11:00
Medlem
moralhoras avatar
Är det sant att Anjo väger 154 kg?
Citera
2025-09-18, 11:05
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Det blir så om man äter McMuffin till frukost

Men han ser inte lika fet ut i ansiktet som här, när han var med i Biggest Loser och vägde sig utan kläder: https://www.youtube.com/watch?v=Td9MbBPoHeM
Citera
2025-09-18, 11:08
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitesOfPassageOF
Det blir så om man äter McMuffin till frukost

Men han ser inte lika fet ut i ansiktet som här, när han var med i Biggest Loser och vägde sig utan kläder: https://www.youtube.com/watch?v=Td9MbBPoHeM

Fettot har väl, som de flesta andra från Biggest Loser, återfått sin vikt + lite till?

Vad är Anjos vikt, kan någon svara?
Citera
2025-09-18, 11:09
Citat:
Fettot har väl, som de flesta andra från Biggest Loser, återfått sin vikt + lite till?

Vad är Anjos vikt, kan någon svara?

Jag tror absolut inte att han väger lika mycket som då, 163 kg eller vad det nu var.
Citera
2025-09-18, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ännu bättre vore att betta på en sådan match!

Anjo:
+ Lång
+ Tung (dödlig fetma)
+ Nerdrogad på Benzo så att han inte känner något
- Orörlig
- Dödligt dålig kondition
- Förståndshandikappad
- Har aldrig varit med om ett slagsmål innan
- Hybris
- Typ 2-diabetes

Medvikt:
+ Smidig jämfört Anjo
+ Avsevärt mycket bättre kondition än Anjo
+ Avsevärt mycket mer intelligent än Anjo
+ Säkerligen varit med om några slagsmål
- Kort
- Mycket metallskrot överallt som bör tas bort

Om Anjo kan använda sin vikt till sin fördel så finns det risk att Medvikt blir tillplattad.
Citera
2025-09-18, 11:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitesOfPassageOF
Jag tror absolut inte att han väger lika mycket som då, 163 kg eller vad det nu var.

Oj. Vad tror du om vikten han påstår till sina fans?
Citera
2025-09-18, 12:05
Medlem
Citat:

Skulle gissa på 140-150 kg. Ohällsåsamt tjock. Han har i vart fall inte sett sin penis på bra många år.
Citera
2025-09-18, 12:06
Medlem
Jag är långt ifrån känslig med gårdagens video från Anjo var nog det grövsta övertramp jag sett hittills. Snubben har ju tappat det totalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in