2025-09-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
I hate to break it to you and Anne-yo, Axel är oerhört bildad.

Bildad är han säkert, men han är osympatisk OCH en idiot.
Man kan vara både ock, bevisligen.
När läste Bölman till personvetare eller psykolog?
Men ok då, om det blir tydligare, läs bara från "sitta och analysera......."
Vem är Anne-yo?
Och varför har du vaknat?
Du o Blicka to the rescue......
Citera
2025-09-17, 20:05
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vafan är detta? Bara en massa svammel från en snöflinga om vad skilleras sagt i en video? "Men, Huj uttrykker du däj!" a'la Annie Lööf.

Låt oss återgå till trådens ämne: ISTERCONTAINERN PONTUS "ANJO" BJÖRLUND. Vad är din åsikt om att späcksäcken Anjo är misstänkt, och under utredning, för FÖRTAL/FÖROLÄMPNING och OLAGA INTEGRITETSINTRÅNG av myndigheterna?

Det är ju lite svårt att beklaga sig över Anjo hans negativa inverkan på klimatet på youtube eller vad det nu är man låtsades bry sig om när man själv använder grovt avhumaniserande tillmälen om folk, t.ex.
Citera
2025-09-17, 21:00
Medlem
Undrar om herr Medvikt kommer gå med på Anjos utmaning om att dom ska ta en fist fight istället för viktminsknings tävlingen. Herr Medvikt kan ju ta stryk och ge stryk säger han.

Det skulle ju ge mycket visningar med en livesänd fight. En celebrity death match typ.

Eller kommer herr Medvikt att fega ur?

Anjo känns ju som lite tyngre och starkare.

Är det inte så att Fru Medvikt skulle vara en bättre fighter ?
Citera
2025-09-17, 21:25
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitesOfPassageOF
Det är ju lite svårt att beklaga sig över Anjo hans negativa inverkan på klimatet på youtube eller vad det nu är man låtsades bry sig om när man själv använder grovt avhumaniserande tillmälen om folk, t.ex.

? Faller Skilleras kritik mot Anjo om han är klandervärd själv? Ditt resonemang haltar och jag uppmuntrar dig att låta din kognitiva tankeprocess, om det för dig är intellektuellt möjligt, gå vidare från dom irrationella känslorna som svämmar över dig när en någon kritiserar din manliga förebild Anjo.
Skilleras har helt enkelt rätt att kritisera Anjo även om han inte är perfekt själv, du verkar tycka att om man ska få kritisera en annan person då ska man vara en mönstermedborgare med ett fläckfritt förlutet.

Anjo har suttit i flera år och varit toxiskt på Youtube. Gjorde en dokumentär om psykisk ohälsa. Sen startar han ett drev med ett sarkastisk narrativ mot en psykotisk kvnna sjuk i schizofreni. Kronisk psykossjukdom Hög självmordsrisk. Och henne gjordes det otaliga videos på temat hur jävla blåst hon är. Vedervärdigt.<

Hade jag sett när det pågick hade jag fixat bevis på att hon tigger och kontaktat läkare/beroendevården. Hov var psykiskt sjuk, rovdjuren på Youtube gjorde content på det beteende hon uppvisade till följd av hennes psykossjukdom, det skämtades, hon framställdes som narraktig och dom vargenomgående genomgående misogyna mot henne.
Senast redigerad av Andromedatraveller 2025-09-17 kl. 22:13.
Citera
2025-09-17, 21:54
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Undrar om herr Medvikt kommer gå med på Anjos utmaning om att dom ska ta en fist fight istället för viktminsknings tävlingen. Herr Medvikt kan ju ta stryk och ge stryk säger han.

Det skulle ju ge mycket visningar med en livesänd fight. En celebrity death match typ.

Eller kommer herr Medvikt att fega ur?

Anjo känns ju som lite tyngre och starkare.

Är det inte så att Fru Medvikt skulle vara en bättre fighter ?

Men snälla du, det enda Anjo vet om att slåss är ju när han fick stryk som den lille feta mobbaren under skolåren.
Citera
2025-09-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Men snälla du, det enda Anjo vet om att slåss är ju när han fick stryk som den lille feta mobbaren under skolåren.

Då hoppas jag på att Herr Medvikt snabbt svarar ja till fight med Anjo.

Herr Medvikt ser ju ut som en fighter och skulle säkert vinna lätt. Men allt kan ju hända.

Skulle lätt bli en väldigt sedd live. Båda kan ju sända live på respektive kanaler.

Skilleras skulle som domare kunna starta fighten och avsluta fighten när någon ligger ner och inte kan resa sig.
Citera
2025-09-17, 22:40
Medlem
Telepatisks avatar
Har Anjo utmanat Medvikt till att slåss? Anjo blir ju trött så fort han ställer sig upp och om han hade varit med om ett riktigt slagsmål (vilket han inte har) så hade han vetat om att han inte bör ställa upp på det. Hade lätt kunnat tänka mig att betala 100 kr för att se den matchen iaf
Citera
2025-09-17, 22:51
Medlem
Telepatisks avatar
Ännu bättre vore att betta på en sådan match!

Anjo:
+ Lång
+ Tung (dödlig fetma)
+ Nerdrogad på Benzo så att han inte känner något
- Orörlig
- Dödligt dålig kondition
- Förståndshandikappad
- Har aldrig varit med om ett slagsmål innan
- Hybris
- Typ 2-diabetes

Medvikt:
+ Smidig jämfört Anjo
+ Avsevärt mycket bättre kondition än Anjo
+ Avsevärt mycket mer intelligent än Anjo
+ Säkerligen varit med om några slagsmål
- Kort
- Mycket metallskrot överallt som bör tas bort
Citera
2025-09-17, 22:58
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ännu bättre vore att betta på en sådan match!

Anjo:
+ Lång
+ Tung (dödlig fetma)
+ Nerdrogad på Benzo så att han inte känner något
- Orörlig
- Dödligt dålig kondition
- Förståndshandikappad
- Har aldrig varit med om ett slagsmål innan
- Hybris
- Typ 2-diabetes

Medvikt:
+ Smidig jämfört Anjo
+ Avsevärt mycket bättre kondition än Anjo
+ Avsevärt mycket mer intelligent än Anjo
+ Säkerligen varit med om några slagsmål
- Kort
- Mycket metallskrot överallt som bör tas bort
En vanlig 12 åring skulle sänka Anjo, det enda Anjo kan vinna på är om han lägger sig över motståndaren så att alla organ krossas.
Citera
2025-09-17, 23:07
Medlem
Ja herr Medvikts utmaning där någon ska få örfila någon känns lite flickaktig.

Anjos utmaning att istället ha en fight tills någon ligger ner och inte reser sig känns mera manlig.

Herr Medvikt säger också att han kan ta stryk och ge stryk.

Så Herr Medvikt bör inte backa från Anjos utmaning om en fight.
Citera
2025-09-18, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Bildad är han säkert, men han är osympatisk OCH en idiot.
Man kan vara både ock, bevisligen.
När läste Bölman till personvetare eller psykolog?
Men ok då, om det blir tydligare, läs bara från "sitta och analysera......."
Vem är Anne-yo?
Och varför har du vaknat?
Du o Blicka to the rescue......
Jag behöver inte rädda två personer som redan har kontroll, jag är bara här ute och gör små instick när folk ljuger.

Jag tror inte att han har läst till det, men ”skille-ras” är bildad. Den som förstår den förstår, men jag förstår att du inte förstår.

Anne-yo har en persona och content på en plattform som kan tas ifrån honom imorgon. Anjo slösar ingen tid på att försöka göra ett bra sista intryck innan han döms, han pratar nedvärderande om kvinnors utseende (men bara dom som är way beyond his league), deras underliv och sexuella, gullar med ett barns våldtäktsman och pressar och förnedrar en utsatt kvinna för att Jocke ”råkade bli dömd” för att hota att skära halsen av. Det är det han är där ute på YouTube och gör, med tvillingtjejer hemma som är tillräckligt gamla för att se på youtube och en son kan påverkas av allt det där toxiska ifall Anjo inte börjar räta upp sitt liv redan idag.

Små 13-åringa medvetslösa pojkar och flickor kan inte ge samtycke, det är alla föräldrars skyldighet att lära ut det i hemmet.

#detvarenvåldtäkt
Senast redigerad av Pallal 2025-09-18 kl. 01:45.
Citera
2025-09-18, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag behöver inte rädda två personer som redan har kontroll, jag är bara här ute och gör små instick när folk ljuger.

Jag tror inte att han har läst till det, men ”skille-ras” är bildad. Den som förstår den förstår, men jag förstår att du inte förstår.

Anne-yo har en persona och content på en plattform som kan tas ifrån honom imorgon. Anjo slösar ingen tid på att försöka göra ett bra sista intryck innan han döms, han pratar nedvärderande om kvinnors utseende (men bara dom som är way beyond his league), deras underliv och sexuella, gullar med ett barns våldtäktsman och pressar och förnedrar en utsatt kvinna för att Jocke ”råkade bli dömd” för att hota att skära halsen av. Det är det han är där ute på YouTube och gör, med tvillingtjejer hemma som är tillräckligt gamla för att se på youtube och en son kan påverkas av allt det där toxiska ifall Anjo inte börjar räta upp sitt liv redan idag.

Små 13-åringa medvetslösa pojkar och flickor kan inte ge samtycke, det är alla föräldrars skyldighet att lära ut det i hemmet.

#detvarenvåldtäkt

Bespara mig ditt svammel.
Och skicka inte DM till mig. Jag är inte intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in