Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Och det gör det okej att ge sig på hans barn? vilket bra tänk du har.
Låt alla barn vara ifred istället.
Anjo har sagt han tycker det är helt okej att exempelvis trycka upp tröjor med hans barn då dom är på YouTube.
Om jag har en kollega som kritiserar mig eller den som sitter i kassan på ica så kommer jag självklart inte dra in deras barn. Så gör inte en frisk människa, sånt gör Anjo.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Tja, du kanske har rätt. Kundtjänst kanske skulle passa Anjo. Det är väl ett alltför lågavlönat arbete för att försörja familjen emellertid?
Det fetade: Ja men Anjo ju har redan fått en massa hjälp, som till och med sänts på TV under bästa sändningstid?
Anjo har:
1. Fått hjälp, av experter, med sina matvanor, vikt och hälsa i programmet "Biggest Loser". Detta misslyckades han med.
2. Fått hjälp, av experter, med sin egen och familjens ekonomi i programmet "Lyxfällan". Resultatet av denna hjälp har ej heller givit ett imponerande utfall.

Anjo behöver hjälp av experter som är opartiska och inte är ute efter att göra bra förnedrings-tv.
Är speciella människor som söker sig till dessa program och syftet är att man vill ha en snabb lösning på sina problem plus man vill bli känd.
Anjo är lat, har ingen drivkraft eller den faktiska viljan att styra upp sitt liv.
Letar alltid den lättaste vägen.
Bara se hur hans Youtube kanal har förändrats senaste.. han har slutat klippa för att det är så jobbigt för han.
Man kan tänka att när man får barn så vill man ha fysik för att orka, vara förebild och ha stabil inkomst.
Fam Björlund lever på att förtalar folk på internet, ljuger och tar bilen när sträckan är mer än 100meter. Flyttade ut ur ett hus för det var för mycket jobb. Gissar tvillingarna delar rum igen då det är ovanligt med 5rums lägenheter.
Vad gör ens Lisen på dagarna?
Har dom ens lärt barnen att cykla?