Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Nu gällde diskussionen inte sociala medier utan att sexköpare och prostituerade försöker kringgå sexköpslagen med VPN och andra plattformar.
Återigen så väljer du att "ta saken ur sin kontext".
Vi diskuterade att man inte kan chatta på OF.
Och då påpekade jag att jag gör det på plattformar som jag redan har istället.
Vilka tror du att dessa är? Kan det vara sociala plattformar?
Citat:
Var femte person som använder VPN i Sverige köper dessutom inte sex.
Nu ifrågasatt du ju varför jag använde VPN?
Och som jag redan har påpekat så använder var 5 person i Sverige VPN.
Om du inte förstår varför, så får du väl göra en undersökning.
Du har ju pippi på detta med undersökningar eftersom du själv inte har en susning om det som du försöker att diskutera,
Citat:
Du kommer inte att hitta någon undersökning där en majoritet vill avskaffa sexköpslagen 😁
Du har ju fortfarande inte lyckats hitta en enda seriös undersökning som visar att majoriteten vill ha den nya sexköpslagen trots att du tjatat om att det finns ...
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Idag 17:01