2025-09-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jag tror det är svårsålt, grannhuset som är likadant har varit till salu längre och det har i mitt tycke mycket finare kök än Linns hus..det finns också ytterligare två hus på gatan som ligger som kommande..så det är ju inte direkt säljarens marknad...

Undrar om Linn ändå har lite panik med ekonomin🤔🫣, visst jag bor med i radhus men vi är 2 personer med fast inkomst. Men Linn är ju just i nuläget den enda i hushållet med inkomst, men hennes inkomst lär ju knappast kunna täcka amortering, räkningar + 3 barn som växer (även om hon har dem halvtid). Hon gör ju knappt ens några samarbeten längre, även AD-links har man inte sett på ett tag.
Citera
2025-09-16, 21:30
Medlem
På instagramkontot facewellness.se ligger L och får pannan injicerad.
Citera
2025-09-16, 21:39
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someseriousshit

Hon som är så rädd och mesig vågar alltså injicera sig med massa nålar i både läppar och ansikte.. Spännande. Krävs ett rejält dåligt självförtroende för att våga gå emot en sån nålrädsla osv
Citera
2025-09-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av someseriousshit

Dock skillnad på att injicera botox eller andra främmande ämnen för skönhetsfix. Inte det hon gör
Citera
2025-09-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Dock skillnad på att injicera botox eller andra främmande ämnen för skönhetsfix. Inte det hon gör

Okej, du vet vad hon injicerar i pannan? Berätta gärna!
Citera
2025-09-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits

Sina egna stamceller
Citera
2025-09-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits

Sina egna stamceller. Något nytt påhitt för huden
Citera
2025-09-16, 22:50
Medlem
Radhuset är nog ganska svårsålt, finns ju flera liknande till salu och det är ingen bra marknad att sälja nu. Verkar ju också vara rätt så dyrt att bo där, 7000:- till föreningen plus lån och amortering på det, plus uppvärmning osv.
Citera
2025-09-17, 09:49
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Sina egna stamceller. Något nytt påhitt för huden
Är det ”PRP” eller? (platelet-rich plasma): marknadsförs ibland felaktigt som ”stamcellsbehandling”, men är egentligen blodplasma med hög koncentration av tillväxtfaktorer från blodplättar – inte stamceller.
Den sjuka jäkeln har altså gått med på att dra ut blod från sig själv och injicera tillbaka. Med den konstigt omogna och barnsliga person som hon är så har jag svårt att förstå hur hon vågade detta. Så desperat är hon. Livrädd för att bli gammal det är ju en sjukdom.
Citera
2025-09-17, 09:57
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Radhuset är nog ganska svårsålt, finns ju flera liknande till salu och det är ingen bra marknad att sälja nu. Verkar ju också vara rätt så dyrt att bo där, 7000:- till föreningen plus lån och amortering på det, plus uppvärmning osv.

Förstår att det är svårsålt med tanke på den EXTREMT höga hyran till föreningen. Skrämmande hög var den och det är det som ställer till det med försäljningen. I min förra lgh höjdes föreningsavgiften med en chock summa och jag fick tvär ångest över hur svårt det kommer att bli att sälja men som tur var så hade jag en sån vacker lgh med ett nyrenoverat ljust ek kök så det föll köparen för trots avgiften. Linns radhus ser ju ut som skit så inte mycket som lockar där inte dessutom såg jag att hennes kök som redan är fult är trasigt saknar lucka/handtag nått av det var det, jag menar hur svårt är det att fixa inför en fotografering egentligen..
Citera
2025-09-17, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Förstår att det är svårsålt med tanke på den EXTREMT höga hyran till föreningen. Skrämmande hög var den och det är det som ställer till det med försäljningen. I min förra lgh höjdes föreningsavgiften med en chock summa och jag fick tvär ångest över hur svårt det kommer att bli att sälja men som tur var så hade jag en sån vacker lgh med ett nyrenoverat ljust ek kök så det föll köparen för trots avgiften. Linns radhus ser ju ut som skit så inte mycket som lockar där inte dessutom såg jag att hennes kök som redan är fult är trasigt saknar lucka/handtag nått av det var det, jag menar hur svårt är det att fixa inför en fotografering egentligen..

Ja extremt dyrt. Med 7000:- bortkastade i hyra varje månad kan man väl lika gärna få ett riktigt hus för samma pengar i månaden.
Citera
2025-09-17, 10:47
Medlem
Men hennes hus är väl inte ett hus utan en lägenhet? Vi betalar då ingen hyra för att bo i vårt hus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in