2025-09-15, 17:08
Medlem
Hon la precis ut på Snapchat att hennes liga är hemma hos henne igen. Bor hon alltså hemma hos sin mamma nu då? För bilden är inte hemifrån radhuset iaf.. 🙃
Citera
2025-09-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Va pysslar hon med egentligen, det händer ju absolut ingenting på hennes instagram, har hon slutat som influenser..?

Undrar också, är hon stämd för något?
Sökt annat jobb? Följarna verkar inte försvinna?
Citera
2025-09-15, 18:22
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Va pysslar hon med egentligen, det händer ju absolut ingenting på hennes instagram, har hon slutat som influenser..?

Har fattat det som att hon gått över till Tiktok och Snapchat. Tråkigt för alla tanter som följer henne på Instagram.
Citera
2025-09-16, 06:07
Medlem
Citat:
Kanske håller hon låg profil för att döda den här tråden..? Eller så är det så jävla pinsamt att försöka dölja sin misslyckade Stockholms-"flytt", att "sommarflirten" kraschade och att den fejkade "lyx"fasaden inte går att hålla uppe längre med tanke på alla skulder och att intäkterna gissningsvis är i princip obefintliga..
Citera
2025-09-16, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Undrar också, är hon stämd för något?
Sökt annat jobb? Följarna verkar inte försvinna?
Köpta följare försvinner inte 🤪
Citera
2025-09-16, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Kanske håller hon låg profil för att döda den här tråden..? Eller så är det så jävla pinsamt att försöka dölja sin misslyckade Stockholms-"flytt", att "sommarflirten" kraschade och att den fejkade "lyx"fasaden inte går att hålla uppe längre med tanke på alla skulder och att intäkterna gissningsvis är i princip obefintliga..
Hon har nog en ordentlig livskris just nu...och då menar jag inte en kris som slutar med att hon faktiskt gillar färgen rosa..utan en riktig kris som handlar om nya riktningar i livet som flytt, arbete mm
Citera
2025-09-16, 12:35
Medlem
Har hon dragit tillbaka försäljningen? På Booli står bostaden som kommande försäljning igen.
Citera
2025-09-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Har hon dragit tillbaka försäljningen? På Booli står bostaden som kommande försäljning igen.

Jag gissar att hon hade visning men ingen har gett bud? så det står som kommande igen och så avvaktar dem med en ny tid för en ny visning?
Skulle hon dra tillbaka försäljningen så borde väl det inte stå som kommande?
Citera
2025-09-16, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Jag gissar att hon hade visning men ingen har gett bud? så det står som kommande igen och så avvaktar dem med en ny tid för en ny visning?
Skulle hon dra tillbaka försäljningen så borde väl det inte stå som kommande?

Sant. Men det finns bostäder som ligger ute till försäljning trots inga bud på första visningen. Så något form av beslut har ju tagits. Inte så ofta det kommer in bud eller intresse på en kommande försäljning. Hon kanske inte har dragit tillbaka försäljningen, men jag tolkar det som ett steg tillbaka.
Citera
2025-09-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Köpta följare försvinner inte 🤪

Är majoriteten av dem köpta?😂
Citera
2025-09-16, 19:58
Medlem
Vet inte om det är fler som tycks se vilka L följer i kronologisk ordning, men hon verkar ha börjat följa ett helt gäng stockholmsgrabbar på senaste.
Citera
2025-09-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Sant. Men det finns bostäder som ligger ute till försäljning trots inga bud på första visningen. Så något form av beslut har ju tagits. Inte så ofta det kommer in bud eller intresse på en kommande försäljning. Hon kanske inte har dragit tillbaka försäljningen, men jag tolkar det som ett steg tillbaka.
Jag tror det är svårsålt, grannhuset som är likadant har varit till salu längre och det har i mitt tycke mycket finare kök än Linns hus..det finns också ytterligare två hus på gatan som ligger som kommande..så det är ju inte direkt säljarens marknad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in