2025-09-15, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Hittills pekar allt på att han gjort det själv.

Hur?
Citera
2025-09-15, 16:28
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så jävla sjukt att få kulor på posten.
Så som Rask grät och skrek när han fick kulor på posten, så borde han verkligen gå ut och göra en video, och markera att det inte är okej att skicka kulor med posten till folk. För Rask är väl ingen hycklare?
Nej gud, Rask är ärligheten själv. Alla kommer ihåg när Rask skickade "knark" till sig själv och skällde på polisen. Självklart har Bajsmannen från Trosa skickat kulor till sig själv.

Rask är gränslös och en patologisk lögnare, han är locko i huvudet..
Citera
2025-09-15, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Om Carl Fredrik skickar kulor till sig själv så måste det ju vara det slutliga beviset för att han är sinnessjuk! Han fick ju knark med posten för en tid sedan. Han anklagade direkt Chrippa men vem som helst fattar ju att det är han själv som beställt knarket hem till sig.

Det har han inte sagt. Men han kommenterade igår i sin video att när han fick kulor skickat så anklagades han för att ha skickat dom själv eller liknande. Och att han beklagar att det hände men det är tyvärr så det ser ut i YouTube världen. Tycker inte ni ska skapa trådsanningar..
Citera
2025-09-15, 16:46
Medlem
RaskPatrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det har han inte sagt. Men han kommenterade igår i sin video att när han fick kulor skickat så anklagades han för att ha skickat dom själv eller liknande. Och att han beklagar att det hände men det är tyvärr så det ser ut i YouTube världen. Tycker inte ni ska skapa trådsanningar..
Fast det är väl ganska uppenbart att han själv skickat kulorna till sig själv? Carl Fredrik gör vad som helst för att få sina följares sympatier. Vem skulle det annars vara som skickat kulorna?
Citera
2025-09-15, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Fast det är väl ganska uppenbart att han själv skickat kulorna till sig själv? Carl Fredrik gör vad som helst för att få sina följares sympatier. Vem skulle det annars vara som skickat kulorna?

Det tycker jag inte alls att det är? Och vaddå har Medviktarna med skickat till sig själva?

Jag tycker som jag tycker om Rask men rätt ska va rätt. Han sa inte så och man kan ju inte bara säga saker utan bevis..
Citera
2025-09-15, 17:40
Medlem
Citat:
Det tycker jag inte alls att det är? Och vaddå har Medviktarna med skickat till sig själva?

Jag tycker som jag tycker om Rask men rätt ska va rätt. Han sa inte så och man kan ju inte bara säga saker utan bevis..
Jag tycker också som jag tycker om Rask och man kan absolut säga så oavsett vad han sade.
Citera
2025-09-15, 18:15
Medlem
AlligatorMans avatar
Har aldrig varit nån som helst tvekan om att både kulorna och knarket är Rasks egna påhitt.
That's how he rolls och den som inte fattar det har lika mycket insikt och människokännedom som en tom burk bruna bönor.
Citera
2025-09-15, 18:25
Bannlyst
Citat:

Att Rask ber sin polare skicka kulor via posten är bevisat sedan länge - nu har Medviktarna fått kulor på posten på exakt samma sätt som Rask (skickat från Umeå), alltså att Rask återigen ligger bakom. Så, Medviktarna har inte skickat till sig själva, utan Rask har skickat till sig själv och hoppas nu att publiken "glömt det" och så skickar han till Medviktarna. Hotet är alltså inte allvarligt. Beviset är alltså att om Medviktarna inte blir skjutna till döds inom en snar framtid, så är det bevisat att Rask är den som orkestrerat kulor i posten.
Citera
2025-09-15, 18:32
Medlem
Citat:
Att Rask ber sin polare skicka kulor via posten är bevisat sedan länge - nu har Medviktarna fått kulor på posten på exakt samma sätt som Rask (skickat från Umeå), alltså att Rask återigen ligger bakom. Så, Medviktarna har inte skickat till sig själva, utan Rask har skickat till sig själv och hoppas nu att publiken "glömt det" och så skickar han till Medviktarna. Hotet är alltså inte allvarligt. Beviset är alltså att om Medviktarna inte blir skjutna till döds inom en snar framtid, så är det bevisat att Rask är den som orkestrerat kulor i posten.
Jag ogillar Rask men ditt resonemang faller på sin egen rimlighet. Vilka polare menar du att Rask har?
Citera
2025-09-15, 18:53
Medlem
RaskPatrasks avatar
Hur går det egentligen med betalningen av Therese skulder? Det är inte mer än rätt att Carl Fredrik ger oss en uppdatering om läget. Som den fantastiska familjefar han är så förutsätter jag att detta har högsta prioritet när Youtube-lönen trillar in på kontot!

#ThereseSkuldfri2025
Citera
2025-09-15, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag ogillar Rask men ditt resonemang faller på sin egen rimlighet. Vilka polare menar du att Rask har?
Wow bra poäng, okej jag behöver fila lite mer på denna anklagelse. Alla håller med om att det är uppenbart att Rask ligger bakom kulor på posten till honom själv och till Medviktarna - men Rask har ju inga vänner? Hur kommer han runt detta faktum? Hmmm
Citera
2025-09-15, 18:57
Medlem
Citat:
Jag satsar mitt liv på att han bad sin polare skicka kulor till sig själv och samma polare att skicka kulor till Medvikt. Så jävla cuckigt!!
Nu har ju aldrig Rask haft några kompisar, att han skulle ha en kompis i Norrland som skulle hålla käft om att ha skickat något för Rasks räkning är fruktansvärt långsökt. Fast han kanske betalat någon enorma summor pengar för att göra det? Jag tror fortfarande att han gömt bort pengar och bara lajvar fattiglapp, på samma sätt som han döljer att han egentligen är skitsmart och inte alls är talanglös. Allt för att trolla hatarna. Vi är lurade allihop, när kameran stängs av dukas det upp Champagne och Belugakaviar som serveras på en naken japansk kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in