Den här moderatorn har ett oskick i att:
1. Ändra rubriker enligt eget hittepå (gärna med prefixet ”Principdiskussion” som om det på något sätt tillför något)
2. Inte meddela om rubrikändringar i tråden
Pm:
Tråd ifråga:
(FB) Principdiskussion: Är Israel legitim nation utifrån tillkomstpoltik och politisk existens idag?
Inte ens rättstavad rubrikändring. Varför pilla så mkt? Kladdmaja!
(Detta är typ femte tråden jag ser som fått oskicklig rubrikändring från vederbörande. Tappade det lite. Ursäkta)
1. Ändra rubriker enligt eget hittepå (gärna med prefixet ”Principdiskussion” som om det på något sätt tillför något)
2. Inte meddela om rubrikändringar i tråden
Pm:
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Hej Briassca,
2 saker:
1. Du byter ofta rubrik utan att meddela det i trådar. Det är ovanligt. Varför meddelar du inte?
2. Senast exemplet:
(FB) Principdiskussion: Är Israel legitim nation utifrån tillkomstpoltik och politisk existens idag?
”politisk existens idag” - vad menar du med detta? Jag förstår inte denna rubrik.
2 saker:
1. Du byter ofta rubrik utan att meddela det i trådar. Det är ovanligt. Varför meddelar du inte?
2. Senast exemplet:
”politisk existens idag” - vad menar du med detta? Jag förstår inte denna rubrik.
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Jag skriver det alltid i rubrikkommentaren. Men vill du gärna ha det i tråden också?
Citat:
Ja det är ju det vanliga
Sen vill jag att du återställer rubriken. Det var inget fel på den.
Sen vill jag att du återställer rubriken. Det var inget fel på den.
Citat:
Rubriken var inte tillräckligt saklig enligt regelverket och tydlig som regelverket föreskriver, så du får gärna föreslå något som matchar regelverket så kan jag ändra.
Citat:
Anser du alltså att: ”Israel legitim nation?” Inte är en saklig rubrik? Är rubriken på något sätt vinklande? Jag tycker rubriken är väldigt balanserad och öppnar upp för diskussion. Varför är den inte saklig menar du?
Citat:
Vad skrev du först?
Citat:
Vad menar du?
Citat:
Alltså - Hur var din första rubrik formulerad?
Citat:
Du påstod att min rubrik inte var saklig. Och så vet du inte ens vad rubriken var
Jag har redan skrivit det

Jag har redan skrivit det
Tråd ifråga:
Inte ens rättstavad rubrikändring. Varför pilla så mkt? Kladdmaja!
(Detta är typ femte tråden jag ser som fått oskicklig rubrikändring från vederbörande. Tappade det lite. Ursäkta)