Hej alla!
Jag stod i min godan ro på jobbet och hade väl som ibland händer lite dötid och tristessen infann sig. Istället för att gå och göra något produktivt så föll det sig att jag stod rakt upp och ned med korsade armar. Vilket fick mig att tänka att
”undrar varför jag alltid korsar höger arm över vänster med höger hand medryckt i vänster armveck..?”
Så fort tanken kom var jag ju tvungen att prova andra hållet och fysatan va fel det kändes så jag bytte tillbaka direkt.
Vilket håll korsar ni? Beror det kanske på om man leftie eller rightie? Och varför känns det så SATANS fel när man byter?😂
Jag testade rent spontant efter att ha läst ditt inlägg och jag gör tvärtom än du. Testade ditt sätt men det kändes konstigt. Jag är högerhänt.
Jag testade rent spontant efter att ha läst ditt inlägg och jag gör tvärtom än du. Testade ditt sätt men det kändes konstigt. Jag är högerhänt.
Är också högerhänt. En tidigare påstod att jag även troligtvis korsar höger tumme överst men det gör jag inte så vi kanske är undantaget som bekräftar regeln i detta..?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!