2025-09-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
"Tiotusentals högerextremister"... Bra man blir påmind ibland om varför man inte ska följa MM.

Bra för England och Storbritanien, hoppas dom kan vända på utveckligen.

Exakt, det var 100 000 om inte fler ute på gatorna i London, långt ifrån alla är högerextremister. Så många skulle man inte kunna skramla fram ens.

Dom flesta är vanliga människor som är trötta på våldtäkts-pakistanier och negrer som hugger folk med kniv. Det är vanliga människor som ser dåligt på utvecklingen och vill att sina barn ska växa upp i ett tryggt samhälle. Men det kommer aldrig msm medge.
Citera
2025-09-13, 22:45
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon1111
Om du är så överkåt på just London kan Brittiska medier vara en genväg...
Här diskuterar vi händelsen som sådan.

Läs trådrubriken igen, fitthuvud.
Citera
2025-09-13, 22:51
Avstängd
otellos avatar
Jag kan för mitt liv inte förstå varför illegal invandring är någonting som öht måste debatteras.
Citera
2025-09-13, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag kan för mitt liv inte förstå varför illegal invandring är någonting som öht måste debatteras.

Som sagt, en mod ändrade rubriken. Men läs vad jag skrev under rubriken. Rubriken var deportation från början.
Citera
2025-09-13, 22:55
Avslutad
Citat:

Ja du .... kanske för att den förstör västvärlden ?
Citera
2025-09-13, 22:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Men tyvärr måste det göras. För mycket liberalism och vänsterpolitik numera.
Citera
2025-09-13, 22:56
Avstängd
Trots att Vance är ett livsfarligt rövhål så slog han huvudet på spiken när han under sitt första yttrande efter Trumps nyliga valvinst påpekande för våra EU ledare att USA varken är kompis eller identifierar sig med ett Europa där våra ledares normer och värderingar inte lyssnar på folket men istället kör över dom, som tex med Tysklands högerpartier.

När skulle SD förändra Sverige egentligen?

Förorterna fortsätter att frodas med konstant tillkommande Orchar o sandnegrer samtidigt som kriminalvården o Domstolsverket expanderar.

Jimmie just another politician
Senast redigerad av Snairbox 2025-09-13 kl. 23:00.
Citera
2025-09-13, 22:56
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
"Mitt Europa bygger inga murar!"
Citera
2025-09-13, 22:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Inga rasister i Londons gator!

Vi är allah människor och har allah rätt till att bo vart vi vill. Världen är global mitt hem är ditt hem.

Invandringen är bra för England den räddar ekonomin från att gå i recession, säkrar jobben och välfärden.

Det lönar sig på sikt vänta och se.

Allah är ni mot vårt sätt att leva och alltför många av er Allah bråkar och begår brott.

Börja där istället sandneger!
Citera
2025-09-13, 23:02
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag hörde det också men missade helt vad hemsidan heter.

Någonting i stil med Register at Unite The Kingdom Now, men vet inte vad adressen till sidan är.
Citera
2025-09-13, 23:03
Medlem
AndersPersson99s avatar
Total härdsmälta hos media att kalla demonstrationen för högerextrem. Det är media som är extremistisk, vilket är synnerligen allvarligt när de kommer till svt. De ska inte få smutskasta vanliga människors demokratiska rättigheter och åsikter som extrema bara för att de skiljer sig från det vänsterliberala klägget på svt. En förändring behöver ske.
Citera
2025-09-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Läs trådrubriken igen, fitthuvud.

Någon historik bör man kunna ta med.
Är du förståndshandikappad?

Du kan ansöka om ledsagare om du inte kan hantera vardagen.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in