Är så jävla less på att se landet raseras. Skulle ta ledigt från jobbet lätt om det fanns något kraftfullt att sluta upp till. Vem skulle kunna dra igång något sådant? Varenda arbetande kotte man känner och fler därtill är ju upp över öronen less på förfallet så tror det skulle kunna bli hur stort som helst.
Bra fråga ... kommer inte på någon bra kandidat . Vi har ingen sådan figur i Sverige som ett par hundra tusen skulle ställa sig bakom. Möjligtvis kronprinsessan men det lär ju aldrig hända.
Om Viktoria gick ut offentligt och sa , nu är jag trött på hur landet missköts och det är dags att vi går tillbaka till tryggheten hade jag gärna kommit. Inte för att jag är något större fan av Kungafamiljen . Men hon är ändå väldigt symbolisk för Sverige .
Är så jävla less på att se landet raseras. Skulle ta ledigt från jobbet lätt om det fanns något kraftfullt att sluta upp till. Vem skulle kunna dra igång något sådant? Varenda arbetande kotte man känner och fler därtill är ju upp över öronen less på förfallet så tror det skulle kunna bli hur stort som helst.
Skulle bara bli kravaller med vänstern och regeringen skulle fördöma ligisterna offentligt.
Bra fråga ... kommer inte på någon bra kandidat . Vi har ingen sådan figur i Sverige som ett par hundra tusen skulle ställa sig bakom. Möjligtvis kronprinsessan men det lär ju aldrig hända.
Om Viktoria gick ut offentligt och sa , nu är jag trött på hur landet missköts och det är dags att vi går tillbaka till tryggheten hade jag gärna kommit. Inte för att jag är något större fan av Kungafamiljen . Men hon är ändå väldigt symbolisk för Sverige .
Behövs att någon tung oväntad personlighet går "bananas".
Kört direkt då sveriges wef doktrinering av skolbarn har skett under så lång tid nu att vi är I minoritet.
Lefty och hamas vider är så pk i dag.
Sen har vi miljö mupparna som är lika hjärntvättade.
Media lika infekterat.
Svenskar är inte kända direkt att gå lös som typ fransmännen.
Skulle säga att norrland skulle vilja slå sig fri från resten och stå på egna ben
Lämna södra delarna till muslimer lbtq pedofiler och
Vänstermänniskor.
Kan vi filma skiten och göra tv på det hela.
Jag förstår..
Mitt tips till dig, i all välmening, är dock att lämna din flaska ryssvodka hemma när du väl går ut för att sluta upp till det där "kraftfulla" du skriver om..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!