Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-13, 22:19
Medlem
kalkryggars avatar
Vi behöver först en person som många skulle vilja följa. En typisk Tommy Robinson. Vi har ingen sån just nu.

Det får inte vara en som bara tilltalar en smal grupp. Tommy Robinson känns genuin och han har inte några politiska positioner. Hans enda fight handlar om att England ska få ett tryggt samhälle fritt från våld, våldtäkt och rasism. Det är egentligen så enkelt.

Vi behöver först en sån person att följa som känns sympatiskt.
Citera
2025-09-13, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten133
Jag är på. Tyvärr är samtliga av mina kompisar kommunister. Så jag måste gå dit själv.

Detta är så viktigt för mig och Sverige.
Gå vart?

Någon måste organisera en demo vettu.
Citera
2025-09-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vi behöver först en person som många skulle vilja följa. En typisk Tommy Robinson. Vi har ingen sån just nu.

Det får inte vara en som bara tilltalar en smal grupp. Tommy Robinson känns genuin och han har inte några politiska positioner. Hans enda fight handlar om att England ska få ett tryggt samhälle fritt från våld, våldtäkt och rasism. Det är egentligen så enkelt.

Varför kan det inte vara du?
Citera
Det behövs inte, kraften ligger hos er folket. Sluta rösta bara och lämna systemet så blir ni fria.
Citera
Medlem
Christopher.s avatar
Vad ska syftet vara med demonstrationen, vad är målet? Att gå ut och skrika och bråka måste ha något tydligt syfte mer än att säga att regeringen suger. Typ sänk pensionsåldern eller vad det nu kan vara.

Sedan är det bra att ha talespersoner som redan är etablerade och kända, som redan bildat opinion och kan leda hela spektaklet.

Jag håller med om att det protesteras för lite i Sverige, men meningslöst kaos utan syfte är inte att rekommendera.
Citera
2025-09-13, 22:29
Medlem
När det surrades om vaccinpass och frånta människor sina grundläggande rättigheter blev det en rätt så stor demonstration i Stockholm.

Jag är absolut på, vi behöver mer av det i Sverige.
Citera
2025-09-13, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
När det surrades om vaccinpass och frånta människor sina grundläggande rättigheter blev det en rätt så stor demonstration i Stockholm.

Det är politikerna som för fram den agendan via rådgivare från USA och Israel.

Så länge folk röstar på dessa så kommer deras agenda fortgå. Det är inte svårare än så, och ni vet om det men ni är ignoranta möjligtvis profana.

Ni behöver ingen demonstration eller våld, ni behöver bara överge systemet av idag. Ni röstar själva fram det…. Helt otroligt att ja måste påpeka detta.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-09-13 kl. 23:02.
Citera
2025-09-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Stefan Sauk
Citera
2025-09-13, 22:37
Medlem
Alla känner samma,men alla är rädda! Demokrati hahaha vilket skämt.
Citera
2025-09-13, 22:37
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4

Men det är just såna foliehattar som inte kan samla några större mängder människor. Vi måste ha någon som kan samla alla grupper.
Citera
2025-09-13, 22:42
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Stefan Sauk

Han skulle bara dra övervintrade gubbar med torr humor. Jag tror perfekt ålder skulle vara 28-30 år. Då kan han vara dragloket för folk i 10-15 år och fortfarande kännas hyffsat ung.
Citera
2025-09-13, 22:45
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Är så jävla less på att se landet raseras. Skulle ta ledigt från jobbet lätt om det fanns något kraftfullt att sluta upp till. Vem skulle kunna dra igång något sådant? Varenda arbetande kotte man känner och fler därtill är ju upp över öronen less på förfallet så tror det skulle kunna bli hur stort som helst.
Ja. Det kommer att bli ännu värre efter den 1 oktober och då kommer det nog att samlas till demonstrationer.
Dock får man se upp med vilka organisationer eller individer som arrangerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in