2025-09-13, 19:48
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Såg inget vidare ut detta! Fan vad fort det gick! Livet är skört!
Ja, hans familj stod där och tittade.
Citera
2025-09-13, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Så du är efterbliven? Tack för det. Nej i Sverige, när man skriver vänstern, så antyder man hela vänstern. Lär dig det tills nästa gång du försöker argumentera.

Nu kan alla se att Miss.liiiii är här för att skapa ilska som han eller hon själv manifesterat. Inte mer än så.

Jag citerar dig ”
I ena stunden bölar högern i USA om yttrandefrihet för att sedan bli så förnärmade när den används att de vill fängsla, utvisa eller inte släppa in folk i landet. Lol.” Ge mig gärna bevis på att detta representerar exakt HELA högern i USA, att varenda lite kotte som röstar på högern står bakom detta. Hon om jag får be!
Citera
2025-09-13, 19:49
Medlem
Är ganska klarlagt i amerikansk media att skytten är en vänsterextrem person.
Han har uttryck hat mot Charlie Kirk på en släkt middag dagarna innan mordet, han har skrivit anti fascistiska budskap på patronerna, han har varit aktiv i antifa grupper på Discord och han är tillsammans och bor med en Transa.

Vad mer bevis behövs för vänster människor för att inse detta?
Citera
2025-09-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Ja, vad skulle alternativet vara?

Republikanernas förljugna pearl-clutching är ganska larvig. Dom låtsas bli upprörda när man vägrar helgonförklara en osympatisk människa vars livsgärning var att sprida hat och antidemokratiska konspirationsteorier.

Det var ju inte alls vad han gjorde. Han hade sunda värderingar och bjöd in politiska motståndare till fredliga samtal.
Citera
2025-09-13, 19:50
Medlem
scoremaxs avatar
Ja ledsamt att se att det finns såpass många självdestruktiva människor på forumet oavsett.

Om man anser att det är legitimerat med dödandet av en person för att den har åsikter som innebär eventuella dödsfall i andra led (vapenlagarna/abortfrågan), så måste det ju innebära att man anser sig själv vara ett legitimt mål för avlivning, just genom den åsikten.

Mycket märkligt samhälle.
Citera
2025-09-13, 19:51
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD15
Har du kollat hur kulan verkligen träffade?

Nej, inte personligen. Men trovärdiga betraktare uppger att kulan troligen träffade nyckelben/bröstben eller eventuellt skyddsväst och ändrade riktning in i halsen. Utgångshålet verkar vara i nacken lite högre upp än ingångshålet.
Citera
2025-09-13, 19:52
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Ja, hans familj stod där och tittade.
Hemskt!
Citera
2025-09-13, 19:57
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Yes.

Är man så jävla störd i huvudet att man firar att någon blivit mördad mitt framför ögonen på sin familj så får man också ta konsekvenserna.

Det är onekligen ganska märkligt att man tycker det är berättigat med att någon blir av med livet för sina åsikter, men det är alldeles för jävligt att någon blir av med jobbet för sina åsikter.🤷🏾‍♂️

Snacka om att älska sitt jobb.
Citera
2025-09-13, 19:58
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Jag litar nog mer på detta än dina dödsryckningar...

https://www.tmz.com/2025/09/13/tyler-robinson-transgender-partner-charlie-kirk-shooting/

Lita på du.

Det är, igen, bara en post på X. Som hänvisar till "sources told me".

Men vi kan ju se vad som händer, om det stämmer är det säkert uppe på FoxNews om någon timme, och på alla nyhetssajter nån timme efter det.

Så om/när det INTE händer hoppas jag att du har stake att här medge att du var dum nog att tro på overifierad information som nån postat på X...
Citera
2025-09-13, 19:59
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhimpyMalt
Är ganska klarlagt i amerikansk media att skytten är en vänsterextrem person.
Han har uttryck hat mot Charlie Kirk på en släkt middag dagarna innan mordet, han har skrivit anti fascistiska budskap på patronerna, han har varit aktiv i antifa grupper på Discord och han är tillsammans och bor med en Transa.

Vad mer bevis behövs för vänster människor för att inse detta?

Exakt. Fakta är jobbigt.
Citera
2025-09-13, 20:00
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Lita på du.

Det är, igen, bara en post på X. Som hänvisar till "sources told me".

Men vi kan ju se vad som händer, om det stämmer är det säkert uppe på FoxNews om någon timme, och på alla nyhetssajter nån timme efter det.

Så om/när det INTE händer hoppas jag att du har stake att här medge att du var dum nog att tro på overifierad information som nån postat på X...

Jaha, så du ska trolla på så länge det bara går. Du tror inte på detta?
Citera
2025-09-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Nej, inte personligen. Men trovärdiga betraktare uppger att kulan troligen träffade nyckelben/bröstben eller eventuellt skyddsväst och ändrade riktning in i halsen. Utgångshålet verkar vara i nacken lite högre upp än ingångshålet.

Var nog på riktigt denna gång. Inte "hittepå" attentat som mot Ensam Hemma 2 - Trump som låtsades få kulan i örat (användning av rakblad i smyg?), vilket hjälpte honom vinna valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in