2025-09-13, 18:25
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Är båtmigranterna engelsmännens eget fel?
Vill man inte ha invandrare så får man sluta upp med att marknadsföra sig som störst bäst och vackrast i världen. Där kan de lära av Trump faktiskt. Trump övertygar hela världen om att USA inte är ett land man vill bo i eller ens resa till. England måste göra likadant.
Citera
2025-09-13, 18:26
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Det som är intressant är om den här vågen spiller över till Nederländerna som har val den 29 oktober.

Vore oerhört skönt med en anti-islamvåg som sköljer över Europa med tankte på valet i Sverige 13 september 2026.
Citera
2025-09-13, 18:26
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Bara mot illegal invandring? Storbritannien har helt raserats på grund av illegal och legal invandring
Citera
2025-09-13, 18:27
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon1111
Helt klart, de visar vägen!!!

Förhoppningsvis kan vi i norra Europa snart göra det samma.
Snart är det för sent med tanke på hur mycket brunhudingar det börjar bli här.

Förbjuda moskéer och att be på matta kunde också vara lämpliga åtgärder....
Helvete vad mycket efterblivna muslimer det är här!!!
Du är alltså helt EMOT Tommy Robinsons demonstration. Iaf om den faktiskt handlar om yttrandefrihet (enligt trådrubriken) som du ju vill ta bort från en massa människor.
Citera
2025-09-13, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Bara mot illegal invandring? Storbritannien har helt raserats på grund av illegal och legal invandring

Ja, en mod ändrade min rubrik. Jag skrev att deportera.
Citera
2025-09-13, 18:28
Medlem
Sqrbankens avatar
Har en tyst minut någonsin pågått i en tyst minut? Kanske bara min tidsuppfattning som alltid ballar ur under dessa (som fotbollssupporter har det blivit några genom åren). Känns alltid som ~30 sekunder.
Citera
2025-09-13, 18:29
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det är en demonstration, inte ett upplopp.

Våldet kommer ikväll när nattmänniskorna från Afrika och Mellanöstern kaozar i sina förorter.
Citera
2025-09-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.

Churchill vrider sig i sin grav.
Citera
2025-09-13, 18:32
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Hur som helst väldigt imponerande att få med sig över 100.000 människor. Ilskan mot folkutbyte och massinvandring växer så det knakar. Tyvärr måste det bli riktigt jäkla illa innan polletten trillar ner för folk.
Citera
2025-09-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vill man inte ha invandrare så får man sluta upp med att marknadsföra sig som störst bäst och vackrast i världen. Där kan de lära av Trump faktiskt. Trump övertygar hela världen om att USA inte är ett land man vill bo i eller ens resa till. England måste göra likadant.

Det som kan leda till en förändring är statsskulderna i länder som UK, Italien och Frankrike.

Till slut kan de inte locka till sig hur många bidragstagare som helst.

Men de kanske hellre går i konkurs med ekonomisk kollaps som följd än att de erkänner att de haft fel.
Citera
2025-09-13, 18:35
Medlem
TUKs avatar
Jäklar vad mycket människor! Blir det liknande demonstrationer i Sverige snart?
Citera
2025-09-13, 18:35
Medlem
Sqrbankens avatar
Utifrån ett PR-perspektiv så tror jag Robinson skulle tjäna på att dumpa Stone Island-jackan. I ett trollslag så skulle han framstå som väldigt mycket mer seriös. Förmodligen en generationsfråga, men när jag växte upp så var det (nästan) bara fotbollsligister som bar detta märke. Tror rätt många, precis som mig, förknippar patchen med våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in