2025-09-13, 14:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Hahahaha. Ni liberaler är fan patetiska i era försök att gaslighta detta till att han skulle vara right-wing. Patetiska.

Vilka föräldrar hänger ut sin son om denne har begått ett mord? Ja, dom föräldrar med moral. Exempelvis kristna, konservativa. Att ni liberala vänsterflummare inte bryr er om någon annan än er själva vet vi redan, så förstår att det är svårt att tro att en föräldrar som älskar sitt barn skulle lämna in honom/henne om denne begått ett grovt brott. Jag älskar mina barn, men hade aldrig ursäktat dom om dom skulle ha mördat en politisk motståndare som bjöd in till öppen debatt och mer dialog mellan människor. Men du skulle låter det som.

Spelar väl ingen roll egentligen vad han är ideologiskt, problematiken är att folk radikaliseras.

Det är just radikaliseringen som måste hanteras och många unga radikaliseras av folk som använder sig av höger ideologier för att det är där pengarna finns att hämtas.

Eller anser du att det är okej att unga män radikaliseras så länge det är sådana som Andrew Tate som gör det?
Citera
2025-09-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Du har inte styrkt något. Man är inte extrem för att man är emot mord.

Jag har bestyrkt den logiska följden av det han sa i videoklippet ifrån Jubilee. Det gjordes för flera timmar sedan. Problemet med att ljuga är att man ser ut som en clown när man blir påkommen. Du fokusförflyttar på nytt.

Det är en tolkningsfråga vad man anser är extremt eller inte och det är inte ens det jag pratar om.

Jag skulle verkligen vilja se dig värdera en zygot framför din dotter.

Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Men nu är inte jag Stephen King. Jag är en person som kan analysera saker på egen hand.

Här är beviset:
https://www.youtube.com/watch?v=WV29R1M25n8 (17:50-18:30).

Vad blir den logiska följden av det han gav uttryck för här? Jo, den logiska följden blir att i en situation där hans dotter blev våldtagen av hans pappa och hennes liv inte är i fara, så hade Charlie varit för att barnet levereras. Om denna logiska följd inte accepteras uppstår en logisk motsättning.

Att Charlie bryr sig om logik kan du observera genom att han faktiskt säger i klippet att barnet hade levererats ifall hans dotter blev våldtagen.

Charlie klarade av att svara på ett tufft hypotetiskt scenario och Charlie bryr sig om logisk konsekvens, onekligen. Därför finns det ingen anledning att tro att han inte hade svarat att han hade varit för att barnet levereras ifall hans dotter hade blivit våldtagen av hans pappa. Det blir trots allt den oundvikliga följden för att undvika logisk motsättning.
Citera
2025-09-13, 14:16
Medlem
Citat:
Hahahaha. Ni liberaler är fan patetiska i era försök att gaslighta detta till att han skulle vara right-wing. Patetiska.

Och ni extremister är snabba med att dra förutfattade slutsatser och blunda för fakta, fakta som faktiskt är just fakta.
Allt i världen är inte en konspiration .

Det är dessutom ett välbelagt faktum att en människa präglas av sin uppväxt och den sociala miljön under sina ungdomsår.

I det här fallet radikaliserade republikaner .
Citera
2025-09-13, 14:18
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Ja det har även FBI problem med att förstå just nu då mgm vägrar att svara på frågor.

Vad jag tror utan belägg är just min uppfattning, ung person med dålig självkänsla och som retar sig på B.O framgångar kan vara ett skäl.

Att familjen lämnat ut honom kan även tyda på att mgm har andra problem.
Vilken förälder hänger ut sitt barn till en garanterad död?
Antingen får han dödsstraff gift eller arkubusering eller blir dödad av vit makt personer i fängelset.

Att se till så att en mördare frivilligt erkänner och ger upp är naturligtvis det rätta att göra. Att inte göra något är ont och kan leda till att oskyldiga dör, t ex vid ett polisingripande då GM skall gripas. Jag förstår att konceptet med rätt och fel och att låta bli att skada andra av egoistiska skäl är svårt för många onda människor utan moral, och du tycks kunna vara en av dem

Robinson hade för övrigt lämnat så mycket spår att det var en tidsfråga innan han åkte dit. Det var inte bara för sin egen familjs säkerhet utan också för sonens egen skull oavsett moral det bästa alternativet för en ansvarsfull far som gjorde det bästa för sonen.
Citera
2025-09-13, 14:19
Bannlyst
Citat:
Och ni extremister är snabba med att dra förutfattade slutsatser och blunda för fakta, fakta som faktiskt är just fakta.

Det är dessutom ett välbelagt faktum att en människa präglas av sin uppväxt och den sociala miljön under sina ungdomsår.

Han hjärntvättades av skola media som CNN och ABC och NBC och botnätverket Reddit. Han hade diskussioner med antifa på discord om jag förstår det rätt. Och han var en psykopat. En gryta för ondhet, han borde följt sin familj istället för skolan.
Citera
2025-09-13, 14:19
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Jag har bestyrkt den logiska följden av det han sa i videoklippet ifrån Jubilee.

Och vad är den, att han är emot att barn mördas för det föräldrarna har gjort?
Gör det honom till extrem, att vara emot mord?
Citera
2025-09-13, 14:22
Medlem
Citat:
Och vad är den, att han är emot att barn mördas för det föräldrarna har gjort?

Du har inte funderat på att göra något vettigare av din tid istället för att bara sitta här och trolla? Jag har redan svarat på vad den logiska följden blir av det han sa i Jubilee. Eftersom du fokusförflyttar så har jag även valt att ta bort det andra du skrev.
Citera
2025-09-13, 14:24
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Det finns antifa-budskap inristade på patronerna enligt uppgifter som har släppts ut.
Nej, de är hänvisningar till Groypers memes. En ultrahögerrörelse som stödjer Nick Fuentes.
Citera
2025-09-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Spelar väl ingen roll egentligen vad han är ideologiskt, problematiken är att folk radikaliseras.

Det är just radikaliseringen som måste hanteras och många unga radikaliseras av folk som använder sig av höger ideologier för att det är där pengarna finns att hämtas.

Eller anser du att det är okej att unga män radikaliseras så länge det är sådana som Andrew Tate som gör det?

Nej, Tate är äcklig och sprider enbart negativitet. Ingen ska vara radikal.
Citera
Medlem
Citat:

På vilket sätt är jag extremist?
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Du har inte funderat på att göra något vettigare av din tid istället för att bara sitta här och trolla? Jag har redan svarat på vad den logiska följden blir av det han sa i Jubilee. Eftersom du fokusförflyttar så har jag även valt att ta bort det andra du skrev.

Jag har inte hört vad han sa där då du inte direktlänkade dit, men jag gissar att det var att han var emot abort. Ja det var han, han var emot mord.

Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Nej, de är hänvisningar till Groypers memes. En ultrahögerrörelse som stödjer Nick Fuentes.

Vad har detta med Kirk att göra?
Citera
2025-09-13, 14:31
Bannlyst
Citat:
Nej, Tate är äcklig och sprider enbart negativitet. Ingen ska vara radikal.

Tate är en rasfrämling som inte skall vara i väst. Kolla på han, han ser ut som en turk som spelar tigger. Vidrigt as och degengerat avskum. Vi germaner är värdiga och tate är en zigenare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in