2025-09-13, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Min fråga är seriös. Vi yngre killar som vill ha en fast relation och inte bara sex - vad har egentligen unga tjejer att erbjuda idag? Är de kärleksfulla? Gillar de barn? Gillar de ens heterosexuella vita killar? Varför ens försöka få en relation när vanliga killar anses vara noll värda för kvinnor under 35 år? Kvinnor med barn och 35+ har å andra sidan inget urval, och män vill inte ha dem längre.

Kommentarer?
Vad har du själv att erbjuda?
Citera
2025-09-13, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av def321
Tjejer kan laga ens kläder när de går sönder.
Vi lever inte på 1970-talet längre, sorry mr def.
Citera
2025-09-13, 08:10
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Min fråga är seriös. Vi yngre killar som vill ha en fast relation och inte bara sex - vad har egentligen unga tjejer att erbjuda idag? Är de kärleksfulla? Gillar de barn? Gillar de ens heterosexuella vita killar? Varför ens försöka få en relation när vanliga killar anses vara noll värda för kvinnor under 35 år? Kvinnor med barn och 35+ har å andra sidan inget urval, och män vill inte ha dem längre.

Kommentarer?

Incel nr trehundratusenfyrahundratjugotre som tittat på Fresh&Fit och tror att han knäckt koden och bestämmer sig för att upprepa manosfärdyngan han suttit och runkat till
Citera
2025-09-13, 08:15
Wait, what? 😂
Menar du på allvar att det är kvinnan i förhållandet som gör detta??? Jag sparar ca 200% mer per månad sedan jag blev singel och lägger samtidigt mer pengar på mina egna fritidsaktiviteter.
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Heminredning inkl se till att vattna växter.
Var den som håller ordning på ekonomin så inte paret hamnar i TV3s Lyxfällan.

Som redan tagits upp så är det individuellt vad kvinnor kan tillföra. Ett av mina ex lärde upp mig angående olika fotbollsligor i Europa.
Citera
2025-09-13, 08:15
Medlem
Ingenting, låt dem vara ifred
Citera
2025-09-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
Wait, what? 😂
Menar du på allvar att det är kvinnan i förhållandet som gör detta??? Jag sparar ca 200% mer per månad sedan jag blev singel och lägger samtidigt mer pengar på mina egna fritidsaktiviteter.
Det där fattar inte jag. Kvinnor förvärvsarbetar i nästan lika hög utsträckning som män. Hur kan det inte vara mer ekonomiskt fördelaktigt med två inkomster än en i ett hushåll?
Citera
2025-09-13, 08:18
Medlem
Tidvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Med all rätt eller hur?
Visserligen, men det behöver inte påpekas eftersom det är underförstått. Samtidigt är det lite fult att skambelägga folk för deras sexuella historik (eller brist på sådan).

Jag anser att det är bättre och ta debatten i en objektiv riktning där man fokuserar på sakfrågorna och med tydliga argument visar att trådstartarens världsbild saknar verklighetsförankring.
Citera
2025-09-13, 08:22
Medlem
Någonstans i det hela hoppas man ju att det är kärlek mellan mannen o kvinnan. Att det är därför de är tillsammans.

Har man en tjej enbart för sexet så anser jag att det är något fel i relationen.
Citera
2025-09-13, 08:28
Nej, ok, det var kanske oklart formulerat. Vi bodde inte ihop och jag spenderade en del pengar för relationen. Jag antar att vi gjorde mer "onödiga" grejer tillsammans, typ äta ute oftare osv. Det går mycket pengar åt sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det där fattar inte jag. Kvinnor förvärvsarbetar i nästan lika hög utsträckning som män. Hur kan det inte vara mer ekonomiskt fördelaktigt med två inkomster än en i ett hushåll?
Citera
2025-09-13, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Vi lever inte på 1970-talet längre, sorry mr def.

Min tjej kan göra det. Hennes kompis kan göra det. Min tjejs kusin gör det till sin kille. Rätt många ändå.
Citera
2025-09-13, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
Nej, ok, det var kanske oklart formulerat. Vi bodde inte ihop och jag spenderade en del pengar för relationen. Jag antar att vi gjorde mer "onödiga" grejer tillsammans, typ äta ute oftare osv. Det går mycket pengar åt sådant.
Ah. Två hushåll. Då fattar jag.
Citera
2025-09-13, 08:57
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Heminredning inkl se till att vattna växter.
Var den som håller ordning på ekonomin så inte paret hamnar i TV3s Lyxfällan.

Som redan tagits upp så är det individuellt vad kvinnor kan tillföra. Ett av mina ex lärde upp mig angående olika fotbollsligor i Europa.
Man kan säga mycket om kvinnor, men är du sämre än en kvinna på att hålla ordning på ekonomin, ja då har du problem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in