2025-09-12, 18:31
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Trumpregimen är verkligen ett j'ävla skämt:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/trump-misstankta-skytten-ar-gripen

"Även FBI:s chef Kash Patel deltog i presskonferensen. Han avslutar sitt anförande med en hälsning till avlidna Charlie Kirk:
Vila nu bror, vi håller ställningen. Vi ses i Valhall, säger han."

Är de kristna och asatroende på samma gång i det här smarta MAGA-gänget? 😂
Senast redigerad av BombaySaphire 2025-09-12 kl. 18:37.
Citera
2025-09-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Vilka lögner från högern ser vi här? Killen är ju uppenbart råvänster med sina "anti facist" och transmotiv på pickadollen. Endast en vänsterdåre har sånt.
Högern ljuger hela tiden. Precis som vänstern.

"Det finns ingen Epstein-lista".
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jag har noterar att du lyckats lnbilla dig att att du kan styra andra människor och samtal.

Nej. Jag kan tvärtom meddela att jag, beklagligen, är fullt på det klara med att jag inte kan "styra" dig till att bete dig som en person med lite stake. Jag har heller inga problem med att du flyr undan som en liten bitch, även det visar ju på hur fel du har.

Sista chansen:
Är vi överens om att Charlie Kirk kände till detta samband?
Är vi överens om att Charlie Kirk tjänade på bidra till polariseringen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Precis.

Typ som att Palme skulle debattera mot utvecklingsstörda, inte rättvis fight på nåt sätt.

Han borde debatterat med andra kändisar istället mot oinsatta och otränade debattörer.

Håller med om din jämförelse.
Han var en fegis och ett kräk och tillslut mötte han sin överman och det var pga av hans beteende vilket man inte får glömma. Oavsett vem man är så kan man inte utmana ödet och klara sig hela tiden. Nu innebar det döden för Kirk. En vettig människa lever sitt liv i fred och bråkar inte med andra.
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Källa?

Enligt gammelmedia,lögnpressen och smutspressen! Litar du inte på din främsta nyhetskälla?
Eller lider du av vänsterextrema konspirationsteorier? För mycket svamp kanske i dubbelbemärkelse!
Citera
2025-09-12, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag förstår precis allt du skrivet, det gör jag.

Jag tror du är en bra person med vettiga sunda åsikter.

Det sorgliga är; att ingen av oss lever i din värld.

Så antingen så rättar man sig och förstår det eller så gör man det inte och då får man det man ber om.

Jag skulle kunna skriva en replik och förklara varför du har fel.
Avstår dock och tycker du ska göra följande. När du går och lägger dig ikväll så funderar du över det du har skrivit till mig.
En dag när barnmaten inte längre serveras till frukost kanske du mognar och inser hur sinnessjukt och omoget ditt resonemang är.
Problemet är ju inte en åsikt som vissa inte gillar. Problemet ligger helt hos dom individer som inte tål att höra något dom ogillar. Det är dessa individer som skapar våldet.
Citera
2025-09-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Haha du är fan inte klok! Du menar att mördaren inte hade något val helt enkelt, han blev sååå pressad. Jag orkar snart inte mer faktiskt.

Du är inte duktig inom psykologi eller? Varför tror du det finns mord? Varför dödar någon. Klart man har ett val men när en människa blir pressad så försvinner sunt förnuft osv. Vi måste ju hålla en vuxen debatt och du får väl sitta på sidlinjen och se på när vuxna pratar.
Citera
2025-09-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Till och med du borde inse hur korkat det ser ut att en hindu, önskar en kristen nationalist att de ses i Valhall.

Patel är helt jävla lost är sensmoralen och hans förvirrade ledarskap har visat sig när han gick ut på X och hojtade om att mördaren var gripen direkt efter dådet.

Vapenkåt familj?
Han verkar ju inte helt kass att skjuta.

Shooter Tyler Robinson, from a happy, comfortable, middle-class family, oldest son, 4.0 student, well-traveled, gun safety as a boy, engineering school; not a professional sniper.
https://x.com/Kristine_Froeba/status/1966497053992722657

Gun photos were taken at a military fair with his family.
https://x.com/Kristine_Froeba/status/1966508120542158996

Och Kashiyap var duktig på hockey som ung. De förstår sig inte på Valhalla där borta!
Citera
2025-09-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Håller med om din jämförelse.
Han var en fegis och ett kräk och tillslut mötte han sin överman och det var pga av hans beteende vilket man inte får glömma. Oavsett vem man är så kan man inte utmana ödet och klara sig hela tiden. Nu innebar det döden för Kirk. En vettig människa lever sitt liv i fred och bråkar inte med andra.

Det du menar är att yttrar du din åsikt får du riskera bli mördad? Människor som demonstrerar på gator får skylla sig själva om de skjuts? Politiker som står för sina åsikter ska mördas? Var drar du gränsen? Uppenbarligen hade Kirk inte åsikter som föll dig i smaken. Om han hade haft dina åsikter hade du fördömt mordet, det kan vi ju vara säkra på.
Citera
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jag har noterar att du lyckats lnbilla dig att att du kan styra andra människor och samtal.

Han tycker bara om uppmärksamhet. Tröttsamt bara att den här sortens trådar blir helt oöverblickbara och ointressanta på grund av någons omättliga längtan efter bekräftelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Helt missat infon om att dom skyllde på en trans-aktivist men det var väl bra att nån dementerade det om det inte stämmer?

Det är väl iofs inget unikt för USA att det kommer motstridiga uppgifter?

Inte unikt för USA.

Se på mordet på Anna Lindh.

Det var kaos i MSM!
Det var kaos hos polisen.
Till slut lyckades de gripa GM tack vare PKU-registret och DNA från en kniv.

Men det verkar de flesta glömt bort.
Citera
2025-09-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Trumpregimen är verkligen ett j'ävla skämt:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/trump-misstankta-skytten-ar-gripen

"Även FBI:s chef Kash Patel deltog i presskonferensen. Han avslutar sitt anförande med en hälsning till avlidna Charlie Kirk:
Vila nu bror, vi håller ställningen. Vi ses i Valhall, säger han."

Alla lojala och modiga med hög moral som strider för rätt saker är välkomna dit.

Inte ynkryggar som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in