2025-09-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Det stämmer faktiskt inte när det kommer till utsatta politiker, journalister, aktivister mm. Det är i princip 50-50 i hot och våld.

Hot och trakasserier kan säkert vara 50–50, men när det gäller mord, masskjutningar och dödligt politiskt våld är bilden tydlig. Extremhögern står för en klar majoritet av dödsfallen i USA de senaste decennierna.
Citera
2025-09-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Är du dum i huvudet? Motivet är okänt.

Sluta be om att alla ska ha empati för empatilösa människor som dessutom uttryckligen hatar empati. Är du världens mest naiva människa?

Skillnad på att ha empati och att önska en meningsmotståndare död. Man kan kanske lägga sig någonstans där emellan, men det världen är ju svart/vit för vänstern så det går väl inte. Du växer också upp en dag.
Citera
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Nu var det ju Kirk som var det och dessutom beskrev empati som ett onaturligt påhitt. Dagens läxa: vill du ha empati så var inte ett empatilöst kräk själv.

Kirk skiter nog i empati för tillfället, men det är bra att vi andra kan se vilka ni våldsbejakande missfoster är.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Nu var det ju Kirk som var det och dessutom beskrev empati som ett onaturligt påhitt. Dagens läxa: vill du ha empati så var inte ett empatilöst kräk själv.

nu var det ju inte riktigt så han sa ditt inavel! men man mår väl alltid bättre av att få ljuga lite!
Citera
Avslutad
Vänstern blir expose:ade nu
Riktiga demoner
Vänsterpacket = djävulens barn (ondska och lögner)
Citera
2025-09-11, 20:57
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravndal
När jag såg skottet igår kväll, på en lite kornig filmupptagning, tyckte jag att det såg ut som att brösttyget stod ut lite på Kirk när skottet föll. Mikrosekunden senare åkte händerna upp; nacken böjdes och han började falla med blodet pumpande ur halsen.

Ju mer jag kollar på filmer från skjutningen kan jag inte släppa tanken att det ser ut som att han blir träffad i bröstet först. Kanske var kulan halvmantlad, träffade något i bröstet och bytte riktning?

Någon som har tänkt samma tanke?

Kan hända att kulan vek ned i bröstkorgen efter penetration dvs i halsen, han blev skjuten snett uppifrån och det såg inte ut som att kulan slog igenom så någonstans tog den ju vägen.
Citera
2025-09-11, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ok. Du vill inte kännas vid uttrycken som finns om högern, men ser de uttryck som finns om vänstern som fakta.

Att vänstern skriker högst är väl inget att diskutera ens? Hur många politiska tal har man stött bara i år? Bombhögern är pinsamt med tanke på hur många muslimska bombdåd vi sett senaste 10 åren.
Citera
2025-09-11, 20:58
Medlem
"Vem var Charlie Kirk"

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/vem-var-charlie-kirk

Som vanligt hittar SVT bara det mest negativa och anmärkningsvärda med honom för att måla honom i sämre dag. Nämner inte ens att han var en 2 barns far.

Fyfan vad jag hatar det här landet och all lögnaktig media som vinklar skiten ur allt för att passa narrativet.
Citera
2025-09-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alecanan
Hot och trakasserier kan säkert vara 50–50, men när det gäller mord, masskjutningar och dödligt politiskt våld är bilden tydlig. Extremhögern står för en klar majoritet av dödsfallen i USA de senaste decennierna.

Hot och trakasserier 50/50?! Hahahahahaha jag orkar inte mer….
Citera
2025-09-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
"Vem var Charlie Kirk"

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/vem-var-charlie-kirk

Som vanligt hittar SVT bara det mest negativa och anmärkningsvärda med honom för att måla honom i sämre dag. Nämner inte ens att han var en 2 barns far.

Fyfan vad jag hatar det här landet och all lögnaktig media som vinklar skiten ur allt för att passa narrativet.

Varför tittar du på skiten???
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecanan
Ja, men fortfarande inte mot politiker eller politiska debattörer. Där är det 50-50.
Citera
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Skillnad på att ha empati och att önska en meningsmotståndare död. Man kan kanske lägga sig någonstans där emellan, men det världen är ju svart/vit för vänstern så det går väl inte. Du växer också upp en dag.
Vem har önskat en meningsmotståndare död nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in