2025-09-11, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marple007
Linda beklagade sig ju på instagram om ”nån som visade andra sidor än hon vetat om” och det störde henne. Jag tror att det vid stundande skilsmässa/bodelning är så att Erik själv el med stöd av andra, har stått på sig och inte ev manipulerats el lurats till dålig uppdelning. Superbra och äntligen isf Erik!

Linda har ju vid otaliga tillfällen på yt sagt att ”det bästa med Erik är att jag vet vart jag har honom”. Men där hade hon fel!!! Sjuk komplimang förövrigt!
Förvirrande när man har planerat utgången baserad på hur en person brukar agera och sen när planen rullas ut får ett helt annat resultat.
Citera
2025-09-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mormor43
L lade in på 2 instagramkonton i går kväll och jag har då aldrig sett några mer sorgsna barn. Inte det minsta leende på någon.

Men shit! Ja, dom ser verkligen deprimerande ut!!
Citera
2025-09-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocketkung
"lägenheten" verkar vara borta på hennes pintrest.
Är hon så aktiv här inne ?
Det gick fort.
Ja det blir ju ganska uppenbart när man gör så. Snart kanske dom ledsna barnen är borta med! 🤪
Citera
2025-09-11, 10:20
Citat:
Det gick fort.

Både hon och Hampus är här och läser det har dom sagt eller Linda har väl inte sagt det rakt ut men man fattar att hon är här och man kan hoppas att även Erik är det för att han ska veta att vi är många som som står bakom honom.
Citera
2025-09-11, 10:30
Medlem
Erik och Linda köpte huset för 350000kr undrar vad det kommer läggas ut för? Med tanke på att hon säger att det inte har stigit i värde.
Tror hon har sagt så för att hon ska kunna köpa ut Erik för en mindre summa.
Citera
2025-09-11, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av frken123
Erik och Linda köpte huset för 350000kr undrar vad det kommer läggas ut för? Med tanke på att hon säger att det inte har stigit i värde.
Tror hon har sagt så för att hon ska kunna köpa ut Erik för en mindre summa.

Han ska minst ha 325000 tusen i så fall om jag har räknat rätt för Hampus sa väl att dom fick väl 150 tusen var när dom sålde det vita huset har Linda råd att köpa ut Erik då?
Citera
2025-09-11, 10:53
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Det är från i somras. Tror det är hennes morfars jaktstuga o det är väl han som sitter med.

Mannen på hörnet är inte nåns morfar än 😂 han är ju max 25 😆
Citera
2025-09-11, 11:46
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemedOboy
Mannen på hörnet är inte nåns morfar än 😂 han är ju max 25 😆

Jag menade han till höger såklart.

Killen vet jag inte vem det är, men förmodligen en släkting.
Citera
2025-09-11, 11:53
Medlem
Citat:
Det gick fort.
Det i sig känns som en bekräftelse på att en flytt är på gång. Jag undrar om vi kommer få höra något om denna upptäckt i nästa vlogg. "Folk kollade på min offentliga profil på Pinterest som jag som självvalt offentlig person skapat, folk är så elaka".
Citera
2025-09-11, 12:33
Citat:
Det är från i somras. Tror det är hennes morfars jaktstuga o det är väl han som sitter med.

Citat:
Jag menade han till höger såklart.

Killen vet jag inte vem det är, men förmodligen en släkting.

Lindas mormor och morfar är döda båda 2 hon va på deras grav för nån vlogg sen och barnens biologiska morfar/lindas pappa finns inte med i bilden det är nog Lindas mammas sambo som är med på kortet barnens låsas morfar 🙂
Citera
2025-09-11, 13:06
Medlem
Det är många som genom åren i kommentarer ifrågasatt hur L & H har behandlat Erik. Då har dem kört upp kameran i ansiktet och frågat E om det är synd om honom. Hampus startade till och med en grupp på Facebook som heter ”Vi som tycker synd om Erik Fridland”. Förut fanns det inlägg och kommentarer men dem är raderade. Nu lär väl H radera gruppen.
Citera
2025-09-11, 13:45
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Det är många som genom åren i kommentarer ifrågasatt hur L & H har behandlat Erik. Då har dem kört upp kameran i ansiktet och frågat E om det är synd om honom. Hampus startade till och med en grupp på Facebook som heter ”Vi som tycker synd om Erik Fridland”. Förut fanns det inlägg och kommentarer men dem är raderade. Nu lär väl H radera gruppen.

Hampus sjunker mer och mer i mina ögon hur kan han vara så jävla elak och sjunka ner till lindas nivå? Hoppas Erik kan flytta ifrån Ström inom några år och slippa dessa mobbare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in