2025-09-09, 18:37
Medlem
La en beställning tidigare idag (DHL) står att paketet ska komma imorgon. Uppdaterar imorgon om det kommer fram som det ska.
Citera
2025-09-09, 18:47
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Är det bättre att lägga en tablett under tungan och låta den smälta? Har bara svalt allt helt Kan det vara därför effekten varit svag
Helt rätt! Sublingualt ska ha högsta biotillgängligheten. Testa o snorta också vettja.

Nämen skriv gärna dos, upplevelse och rustid om du känner för't

Och ta inte mer än MAX 1 åt gången om du är ny (som tips heh)
Citera
2025-09-09, 19:02
Medlem
När ni skriver att ni har beställt från SS är det sc*ndin*vians*eci*sa som ni menar då?
Citera
2025-09-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filleman5
När ni skriver att ni har beställt från SS är det sc*ndin*vians*eci*sa som ni menar då?
Ja
Citera
2025-09-09, 19:34
Medlem
Tack!

Är det ok att dricka ett glas vin eller två till detta? Fick precis hem min beställning av dom
Citera
2025-09-09, 19:37
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Tack!

Är det ok att dricka ett glas vin eller två till detta? Fick precis hem min beställning av dom

Ja, det borde gå bra.
Citera
2025-09-09, 21:45
Medlem
Citat:
Tack!

Bör inte vara problem , den här substansen fungerar inte riktigt likadant som tex morfin o sånt. Fins studier som visar på att det inte direkt påverkar andningen .
Citera
2025-09-09, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Idiamin95
Helvete, grejerna sitter fast hos tullen sen förra veckan. Är detta ens lagligt??
Vad kommer hända nu?

Tråkigt att höra. Problemet dock är att vi inte vet 100% helt säkert om grejerna är faktiskt är gröna eller inte så omöjligt att svara på vad som lär hända.

Om du beställde en större mängd så förslår jag att du har det städat hemma ifall att det blir någon husis, tror dock inte risken är jättehög men man vet aldrig.

Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Bump!

Buprenorfin kommer blockera allt, Ja. Så gå av den om du vill känna effekt, annars är det bortkastade pengar.
Citera
2025-09-10, 00:14
Medlem
Bubbles74s avatar
Testat 7oh nyligen. Har hållit på med alla möjliga opiater. Tycker det är sjukt överskattat man blir bara stissig av skiten. Halvjobbig at oxå. Tog 75mg under 2 timmar. Potent? Absolut mer dospotent än mkt annat. Bra?? Nja..Köp nåt annat..
Citera
2025-09-10, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbles74
Testat 7oh nyligen. Har hållit på med alla möjliga opiater. Tycker det är sjukt överskattat man blir bara stissig av skiten. Halvjobbig at oxå. Tog 75mg under 2 timmar. Potent? Absolut mer dospotent än mkt annat. Bra?? Nja..Köp nåt annat..
Du låter som att du kanske skulle föredra Pseudoindoxylen. Sedan är väl ingen av dem direkt festdrog, utan mer något man tar för att klara vardagen med gott mående. Överdrivna doser ger proportionellt mindre eufori än om man delar upp det på en skälig nivå. Tredubbla dosen ger kanske 1.5x i glädjeökning men desto mer bieffekter.
Citera
2025-09-10, 09:13
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Tråkigt att höra. Problemet dock är att vi inte vet 100% helt säkert om grejerna är faktiskt är gröna eller inte så omöjligt att svara på vad som lär hända.

Om du beställde en större mängd så förslår jag att du har det städat hemma ifall att det blir någon husis, tror dock inte risken är jättehög men man vet aldrig.

Buprenorfin kommer blockera allt, Ja. Så gå av den om du vill känna effekt, annars är det bortkastade pengar.

Fast Buprenorfin blockerar ej allt. Tex. Tramadol, Tapentadol med fler går fint att ta samtidigt som Buprenorfin. Eftersom denna ej var en morfin-baserad opiat så undrar jag om du VET eller om du gissar just nu?
Citera
2025-09-10, 09:29
Medlem
Idiamin95s avatar
Jag har läst på ordentligt och de är lite med allt som är i gråzon. Går inte säga på rak hand om de är grönt eller inte. Men de är en tidfråga. Jag la en jävla beställning av nyfikenhet. Dem kan komma jag är ren.

Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in