Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-09, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Du kommer nu in i en diskussion som handlade om något annat.
Men visst hade han kunnat polisanmäla. I viss mån gjorde han också det, eftersom polisen läste inlägget och tyckte att händelsen var tillräckligt allvarlig för att sätta den under utredning.

Jag menar att han skulle ringt polisen under promenaden.
Inte säkert att detta ens kommer gå på åtal.
Citera
2025-09-09, 15:51
Medlem
Locri-Buffys avatar
[Raderat inlägg]
Senast redigerad av Locri-Buffy 2025-09-09 kl. 15:57.
Citera
2025-09-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Sverige stödjer Israel även om regeringen börjat vingla för att verka goda, och följdaktligen hatar de Sverige
Varför bor man i Sverige om
Man hatar Sverige?
Citera
2025-09-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.expressen.se/nyheter/politik/anklagar-bohlin-en-hatfull-blick/

Så klyvyxan Bohlin har alltså provocerat innan vilket knappast kommit fram av media.
Han kunde ringt polisen dessutom!
Läste precis nu nyheter 24-Magdalena Andersson också träffat på samma grupp demonstranter,
men Magda gick fram till dem och diskuterade- det var bra gjort.
Magda !har inte förstått att du har har rätta virket..precis så ska en politiker uppträda mot sina
"undersåtar"..precis så skulle min egen "politiker vän"-uppträda.
Det är klent av SD-folk att gnälla-bara för att folk inte har samma uppfattning som de.
Missvisande att tro att alla demonstranter är palestinier el vänster..
Palestinierna i Stockholm- lär inte orka med att demonstrera då de sörjer sina mördade anhöriga.
Vet också att flera judiska demonstranter deltar-då de inte accepterar Israels sionistiska regering.
Citera
2025-09-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Så det ingår i våra lagar att misshandla och hota och stalka folk? Där ser man..

Var misshandlades Bohlin och var uttalades något hot?
Citera
2025-09-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Varför bor man i Sverige om
Man hatar Sverige?
SD-folket?
Citera
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Var misshandlades Bohlin och var uttalades något hot?

Var skrev jag att det var Bohlin som misshandlats? https://www.dn.se/sverige/politiker-vill-stoppa-palestinademonstrationer-efter-misshandel/
Citera
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Samerna är liksom judarna en ursprungsbefolkning och har särskilda rättigheter på 38% av Sveriges landyta. Att inte klara av att ge judarna 0.3 promille är sanslöst.
Tack, jag har väldigt bra koll på Mellanöstern historia, vilket du verkar helt sakna med sådana bisarra jämförelser som med kurderna.

Att judar ska ha en stat är inte problemet, att de ska ha en stat där det redan bor människor är det största problemet.
Idioter som Jakob reser från USA och slänger ut palestinierna för att området "lovades" till dem för 3000 år sedan är det som gör att människor gör motstånd.
Citera
2025-09-09, 15:55
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Varför undrar du ens? Argumenten tog slut för längesedan?
Jag står för allt jag skrivit och har dessutom gett mina argument till varför jag anser det - där mina främsta handlar om att vi lever i en demokrati där samtal förs utan att skrämma och vara hotfull mot meningsmotståndare.
Du ser ser på saken på ett annat sätt och jag undrar vad du har för grund för att komma till den slutsatsen.
Citera
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/politik/anklagar-bohlin-en-hatfull-blick/

Så klyvyxan Bohlin har alltså provocerat innan vilket knappast kommit fram av media.
Han kunde ringt polisen dessutom!

Ja, ha ha. "Våldtäktsoffret hade för kort kjol". Den har man hört förut. Ministern tittade på dem vilket de fann provocerande....

Om en grupp blir provocerad av att en minister "tittar på dem" ja då visar de bara hur omöjliga gruppen är att ha i ett civiliserat samhälle. Kan inte ni i Pallevänstern bara lägga ner nu, ni gjorde bort er totalt igår och förhoppningsvis får det följder framöver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Läste precis nu nyheter 24-Magdalena Andersson också träffat på samma grupp demonstranter,
men Magda gick fram till dem och diskuterade- det var bra gjort.
Magda !har inte förstått att du har har rätta virket..precis så ska en politiker uppträda mot sina
"undersåtar"..precis så skulle min egen "politiker vän"-uppträda.
Det är klent av SD-folk att gnälla-bara för att folk inte har samma uppfattning som de.
Missvisande att tro att alla demonstranter är palestinier el vänster..
Palestinierna i Stockholm- lär inte orka med att demonstrera då de sörjer sina mördade anhöriga.
Vet också att flera judiska demonstranter deltar-då de inte accepterar Israels sionistiska regering.

Ja Bohlin provocerade gruppen innan den dagen. Stegrud har också varit ute med kameran efter hon provocerat demonstranter. Så även Tobias Andersson. Deras agenda är att förbjuda demonstrationer givetvis eftersom Sverige i många avseenden börjar likns en polisstat. Den här demonstrationen som Bohlin klampade in i tidigare under dagen hade tillstånd att demonstrera.
Citera
2025-09-09, 15:56
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Jag menar att han skulle ringt polisen under promenaden.
Inte säkert att detta ens kommer gå på åtal.
Visst hade han kunnat gjort det. Men det gör varken folkmobbens beteende bättre eller sämre.
Det återstår att se vad det blir av det här. Går det ens att identifiera MGM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in