Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-09-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Dessvärre tror jag att inte den här tjejen går långt . Redan 3 livlinor använda på frågan för 50 lax och 2 frågor upp till 100000.

Visst att hon fått en del svåra frågor , men hon måste ju våga chansa lite om hon nu ska få sitt drömbröllop.

Nästan tragikomiskt att hon valde att ringa en vän trots att fästmannen tillverkar egna drinkar eller vad hon nu sa

Och mycket riktigt tog det tvärstopp när livlinorna tog slut
Ja, hon glänste inte. Synd, för det verkade vara en trevlig tjej. Men jag tyckte hon hade lite otur med svåra frågor i förhållande till nivåerna.
Men inte helt lätt då hon inte drack alkohol och var lite för ung för Lynch.
Citera
2025-09-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Ja, hon glänste inte. Synd, för det verkade vara en trevlig tjej. Men jag tyckte hon hade lite otur med svåra frågor i förhållande till nivåerna.
Hennes fästman var tydligen spritexpert om jag tolkade henne rätt . Verkade lite som att hon skämdes över att hon inte vågade chansa på den frågan .
Citera
2025-09-06, 19:47
Medlem
Citat:
Dessvärre tror jag att inte den här tjejen går långt . Redan 3 livlinor använda på frågan för 50 lax och 2 frågor upp till 100000.

Visst att hon fått en del svåra frågor , men hon måste ju våga chansa lite om hon nu ska få sitt drömbröllop.

Nästan tragikomiskt att hon valde att ringa en vän trots att fästmannen tillverkar egna drinkar eller vad hon nu sa

Och mycket riktigt tog det tvärstopp när livlinorna tog slut
75 000 en lördagkväll är helt ok.
Citera
2025-09-06, 19:49
Medlem
Ännu en som väljer 4 livlinor .

Man får hoppas att den här snubben går längre än hon som var innan då
Citera
2025-09-06, 19:59
Medlem
Frågan om wallenbergare var kanske lite för enkel egentligen .

Deltagaren trodde nog det var en slamkrypare av osäkerheten att döma
Citera
2025-09-06, 20:11
Medlem
Hade hon litat mer på sin magkänsla hade hon iaf gått lite längre.

Den nya mannen är lovande.
Citera
2025-09-06, 22:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

För ung för Lynch? Hon var nog minst 40+. Hade inget med ålder att göra, bara okunskap.
Citera
2025-09-06, 22:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Frågan om wallenbergare var kanske lite för enkel egentligen .

Deltagaren trodde nog det var en slamkrypare av osäkerheten att döma

Nej, den var helt lagom för att vara på 20.000 kr-nivån. Konstigt dock att han tvekade när han visste att Wallenbergare var en maträtt och inte hade hört talas om de andra.
Citera
2025-09-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
För ung för Lynch? Hon var nog minst 40+. Hade inget med ålder att göra, bara okunskap.

Hon kollade på Pippi Långstrump när han var som störst och vi snackar ingen Hitchcock. Twin Peaks var hans prime och där var han bra men jag förlåter att nån ung brud inte har en susning vem den där stolen var.
Citera
2025-09-06, 23:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Hon kollade på Pippi Långstrump när han var som störst och vi snackar ingen Hitchcock. Twin Peaks var hans prime och där var han bra men jag förlåter att nån ung brud inte har en susning vem den där stolen var.

Så ung var hon som sagt inte. Vi snackar inte 50-60-tal utan 80-90-tal. Jag kunde den och jag är i hennes ålder om inte yngre.
Citera
2025-09-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Så ung var hon som sagt inte. Vi snackar inte 50-60-tal utan 80-90-tal. Jag kunde den och jag är i hennes ålder om inte yngre.

Så det du vill säga med det inlägget är att du är ytterst intelligent?
Hon fick skapligt svåra frågor på låga nivåer och hon var nervös.
Det är väl skitsamma om man snackar filmer som är tidigare än vad man var med om? Jag kan tidiga Bergmanfilner mer än senare Lynchfilmer och jag var inte ens tilltänkt på 50-talet
Citera
2025-09-06, 23:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Så det du vill säga med det inlägget är att du är ytterst intelligent?
Hon fick skapligt svåra frågor på låga nivåer och hon var nervös.
Det är väl skitsamma om man snackar filmer som är tidigare än vad man var med om? Jag kan tidiga Bergmanfilner mer än senare Lynchfilmer och jag var inte ens tilltänkt på 50-talet

Men vi pratar inte om en 18-19-åring. Vi pratar om en 40+are. Och då Lynch dog så pass nyligen borde hon definitivt ha hört talas om honom. Det var ingen svår fråga. Inte det minsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in