2025-09-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
WOW! Världen går under och exakt alla bryr sig...
Då blir det ju intressant att höra vad du tycker om vad baronen uttrycker om andra människor i sina videos?

En lögn är en lögn.
Jag tycker alla i denna soppa uttrycker sig dumt däremot så verkar ju Rask inte kalla folk för horor och att dom ska ta livet av sig osv om jag ska förstå trådarna rätt.

Men jag märker att jag kommit till känsliga punkter här.
Citera
2025-09-06, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
En lögn är en lögn.
Jag tycker alla i denna soppa uttrycker sig dumt däremot så verkar ju Rask inte kalla folk för horor och att dom ska ta livet av sig osv om jag ska förstå trådarna rätt.

Men jag märker att jag kommit till känsliga punkter här.
Om vi bortser från att uttrycka sig dumt och att kalla folk saker vilket jag förstår är väldigt känsligt för dig, vad tycker du om vad rask säger om andra människor på sin kanal?
Senast redigerad av Stallhagen 2025-09-06 kl. 12:44.
Citera
2025-09-06, 12:43
Avstängd
Citat:
Vi får väl se om du sitter kvar här om några år och Rask fortfarande är kvar.

Han kommer vara kvar. Lika patetisk som han alltid har varit. En obildad tölp utan arbetslivserfarenhet. Sen att han inte kommer vara aktiv på YouTube förstår ju alla. När artiklarna rullar in om det stundande åtalet kommer det sättas press på YouTube som plattform.

Han borde lägga ned omgående. Då har han i vart fall gjort det själv. För Bajshögen är körd som kreatör. Det tåget har gått för längesen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Att de säljer TV-spel, marsvin, cyklar, parfymer som de spätt ut med vatten och fan vet allt. Har garanterat inte med det att göra. De lever över sina tillgångar och säljer precis allt som har ett värde för att kunna leva som kyrkråttor.

Kladdkakor, Rubiks kub som födelsedagspresent är liksom ytterligare bevis på att det är riktigt knapert. Och jag tycker på riktigt väldigt synd om barnen, som har en sådan ansvarslös far som inte alls har någon respekt för andras och sin egen egendom.

Men hur vet du att han inte fick flera saker? allt kanske inte visar sig på bild? tänk om han önskade sig en Rubiks kub?
Tydligen så brister varken Thessan eller Rask i föräldraskapet.
Citera
Medlem
Citat:
Spelade dom på tv-spelet eller har dom övergått till dator? brukar vara ganska vanligt att datorn blir viktigare och tv-spelet blir stående.
Cyklarna kan dom ju ha växt ur.
Mycket antaganden här för att rättfärdiga föräldrarnas handlingar. Har du grund för att anta att barnen har egna datorer? Och att cyklarna är urväxta? Man brukar ju försöka köpa cyklar till barn i 12årsåldern som dom kan ha några år.
Citera
2025-09-06, 12:44
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det tror jag säkert att dom är det går ingen nöd på dessa barn vilket även socialtjänsten kan se efter dagliga soc anmälningar på familjen, snacka om att slösa tid hos soc där andra barn kan komma i kläm.
Socialen kommer följa dom där barnen tills dom flyttar ut från misären.

Går ingen nöd? Familjen säljer deras leksaker och husdjur för att köpa mat vad fan snackar du om 🤣
Citera
2025-09-06, 12:46
Medlem
Citat:
Tydligen så brister varken Thessan eller Rask i föräldraskapet.
Vad baserar du det på? Jag förstår nu att Rubiks kub är en höjdpunkt som alla barn i den åldern vill ha, jag hoppas det får dig att känna dig lugnare.
Citera
2025-09-06, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han kommer vara kvar. Lika patetisk som han alltid har varit. En obildad tölp utan arbetslivserfarenhet. Sen att han inte kommer vara aktiv på YouTube förstår ju alla. När artiklarna rullar in om det stundande åtalet kommer det sättas press på YouTube som plattform.

Han borde lägga ned omgående. Då har han i vart fall gjort det själv. För Bajshögen är körd som kreatör. Det tåget har gått för längesen.

Men du säger ju att han är slut och snart kommer det ske men ändå hävdar du att han kommer vara kvar blir lite konstigt.

Du ger honom så mycket eld i baken hela tiden ju mer du kämpar för att han ska bort desto mer energi får han.
Citera
2025-09-06, 12:47
Medlem
Citat:
Du ger honom så mycket eld i baken hela tiden ju mer du kämpar för att han ska bort desto mer energi får han.
Tydligen så vill vi ju honom väl, det är bättre att ge energi än att ta eller hur? Det är av kärlek och omtanke han behöver eld i baken.
Citera
2025-09-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Socialen kommer följa dom där barnen tills dom flyttar ut från misären.

Går ingen nöd? Familjen säljer deras leksaker och husdjur för att köpa mat vad fan snackar du om 🤣

Ja vad ska dom göra när folk sitter och anmäler dom varje dag istället för att dom resurserna skulle behöva gå till andra barn som verkligen behöver det.

Om man kollar på köp & sälj forum så är det mycket som säljs både leksaker och djur tycker inte det är konstigt varför ska man behålla massa saker man inte behöver?
Marsvinet såldes väl för att han inte trivdes med det andra marsvinet och det är ju klokt beslut.
Citera
2025-09-06, 12:52
Avstängd
Citat:
Men du säger ju att han är slut och snart kommer det ske men ändå hävdar du att han kommer vara kvar blir lite konstigt.

Diskutera sig själv i en tråd om varför alla som hatar en har fel. 7 år and still going strong.

Utredningar tar tid. När den är klar och åtal väcks kommer inte det gå tidningarna obemärkt förbi. Det handlar om Jockibois broder, inte en random kvinna i Trosa som postar maniskt på Flashback. Brottet har ett nyhetsvärde. På samma sätt som Pontus Rasmussons beteende hade det. När det blev tidningsartiklar i Sveriges största medier, då blev det tryck på YouTube att agera, och permabanna honom från plattformen. Detta kommer ske med fläskberget i Norrköping och skelettet med lakan i taket också. Det är jag fullständigt övertygad om.

Sluta själv eller bli tvingad till det, det är valen det står emellan.
Citera
2025-09-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad baserar du det på? Jag förstår nu att Rubiks kub är en höjdpunkt som alla barn i den åldern vill ha, jag hoppas det får dig att känna dig lugnare.

För annars hade soc tagit dom för längesen men dom verkar inte se några missförhållanden, tror soc är jäkligt trötta på anmälningarna som kommer in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in