• 1
  • 2
2025-09-06, 06:27
Medlem
Nyligen cyklade jag genom Årsta industriområde och kände en sån jävla go knegarvibe. Jag kände att här måste det ju finnas ett riktigt gött sunkhak komplett med grovarbetare, thai-fruar och Jack Vegas.

Google maps visade noll resultat.

Någon go jävel här på Flashback som vet ett riktigt gött sunkhak i Årsta industriområde eller något annat industriområde iStockholm? Letar efter något riktigt genuint.
Citera
2025-09-06, 06:31
Medlem
Ja du, dessa klassiska hak är utrotningshotade så jag hänger med i stämman: Vart finns ni ljuvliga sunkhak med prisvärda bärs???
Citera
2025-09-06, 06:43
Medlem
Anybodykillers avatar
Tegelbaren alternativt East Pub om du kan tänka dig att åka till Solna. Sen har du 137:an i Södertälje... den är nog mest som det du beskriver...
Citera
2025-09-06, 06:54
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Finns säkert pizzeria med tillstånd men någon pub i ett industriområde hittar du nog inte i Sverige. Säkert finns det i tyskland och holland.
Citera
2025-09-06, 08:24
Medlem
S.O.Stolps avatar
Kolla in

(FB) Stockholms sunkigaste (antihippa) barer?

(FB) Dräggigaste krogen i Stockholm?

Här nämns Hanks Heaven i Högdalen, Diset i Örnsberg, Oasen i Rågsved och många fler.
Citera
2025-09-06, 08:29
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GudsFarfar
.

Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Kolla in

(FB) Stockholms sunkigaste (antihippa) barer?

(FB) Dräggigaste krogen i Stockholm?

Här nämns Hanks Heaven i Högdalen, Diset i Örnsberg, Oasen i Rågsved och många fler.

Känns inte som att ts letar efter drögg ellee sunkställen. Han letar väl efter de där klassiska platserna som sålde plankstek billigt, öl billigt med jack vegas maskiner..
Citera
2025-09-06, 08:38
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Känns inte som att ts letar efter drögg ellee sunkställen. Han letar väl efter de där klassiska platserna som sålde plankstek billigt, öl billigt med jack vegas maskiner..
"Känns inte"? Tur att vi inte diskuterar vad du känner.

"Någon go jävel här på Flashback som vet ett riktigt gött sunkhak" skriver TS.
Citera
2025-09-06, 09:12
Medlem
grungewhores avatar
91:an på Ringvägen är inte alltför dräggigt (om man inte avser gamla Bajare, då är det förstås drägg deluxe).
Citera
2025-09-06, 09:36
Medlem
OneTaps avatar
pub anchor. riktig knegar pub =)
Citera
2025-09-06, 10:09
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
pub anchor. riktig knegar pub =)

Det ligger inte i ett industriområde, men i övrigt håller jag med. Hundra procent knegare och med bra drag. En liten bit av landet i Eken, och kvinnor därefter.

/AI
Citera
2025-09-06, 11:27
Medlem
over9ks avatar
Piloten i Skarpnäck.
Citera
2025-09-06, 14:23
Medlem
Majasmokers avatar
På Olivias i Blackan kan man få se lite lustiga personligheter ibland men framförallt den något udda inredningen är skön tycker jag. Blandade stolar & intressanta färger på väggarna.

Sist jag var där för nån vecka sen så kom det in en som beställde sig en flaska 50cl & en whisky. Han satte sig, körde i sig whiskyn & drack lite öl & reste sig direkt för att beställa en till whisky, satte sig....då tittade jag ner i min lur igen & flinade lite för mig själv. Det gick ett par minuter & jag såg i ögonvrån att han reste sig igen....för att gå! Allt uppdrucket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in