• 1
  • 2
2025-09-03, 19:25
Medlem
Vandoes avatar
Jag har spenderat runt en vecka nu i Göteborg och det känns som att det är ungefär 10-20% vitt nuförtiden.

Vart fan är alla svenskar?

Linné, grönsakstorget,slottskogen, domkyrkan, centralen och hela stan i princip är ju helt fyllt med berikare.
Ni som bor där, har ni alla flyttat ut till kranskommunerna eller bara flyttat helt?

Tror nog Göteborg faller snabbare än Malmö i den här takten, Sveriges första muslimska stad.
Citera
2025-09-03, 19:30
Bannlyst
Vi är här vis krossar niggerben och ger det till fiskana. Vad är din fråga?
Citera
2025-09-03, 19:32
Medlem
Det är likadant i Stockholm. Lär dig att acceptera detta. Det kanske inte är så dumt ändå...
Citera
2025-09-03, 19:34
Avstängd
Det är som det är helt enkelt.
Citera
2025-09-03, 19:36
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Som invandare själva brukar säga: på jobbet
Senast redigerad av KANGFLAKKA 2025-09-03 kl. 19:42. Anledning: jag skriver som en invandrare i Göteborg
Citera
2025-09-03, 19:39
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandoe
"Var är alla svenskar" heter det. Vart använder du exempelvis när du frågar vart någon beger sig.
Citat:
Ni som bor där, har ni alla flyttat ut till kranskommunerna eller bara flyttat helt?
Jag bodde där tillfälligt 2021 och jag brukade gå till andra långgatan för att dricka öl och leta efter luder. Tyckte att det så hyfsat bra ut just där, inte speciellt många rashandikappade ute.
Citat:
Tror nog Göteborg faller snabbare än Malmö i den här takten, Sveriges första muslimska stad.
I övrigt såg Göteborg för jävligt ut, negrer och babbar överallt och det kan nog gå om Malmö i den aspekten.
Citera
2025-09-03, 19:43
Medlem
Citat:
Jag har spenderat runt en vecka nu i Göteborg och det känns som att det är ungefär 10-20% vitt nuförtiden.

Linné, grönsakstorget,slottskogen, domkyrkan, centralen och hela stan i princip är ju helt fyllt med berikare.

Var där idag faktiskt och om du bara går upp i tid så kommer du se svenskar på väg till arbetet skulle med lätthet säga att siffran var 10/1 till svenskarna!

Sen vad det säger vet jag inte? ni får dra era egna slutsatser..
Citera
2025-09-03, 19:51
Medlem
Citat:

Det finns svenskar och ja, vi jobbar från tidig morgon till sen kväll för att försörja alla babbar.

Med det sagt, i rusningstrafiken mellan 06-08 och 16-18 kan du se oss.

Resten av dygnet är det mest babbar som dräller runt. Jag tror att runt 10-11 så går pensionärerna ut och gör sina ärenden, dvs innan de babbar som inte har någon sysselsättning vaknar och drar ut och dräller.
Senast redigerad av SecretGarden352 2025-09-03 kl. 19:53.
Citera
2025-09-03, 19:54
Medlem
Hellesylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Det finns svenskar och ja, vi jobbar från tidig morgon till sen kväll för att försörja alla babbar.

Med det sagt, i rusningstrafiken mellan 06-08 och 16-18 kan du se oss.

Resten av dygnet är det mest babbar som dräller runt
.

Samma bild ser du i allah större städer i västvärlden. Det kallas kulturberikning bland dom som vet bättre.

Lösningen är att skicka dem hem men det tillåter FN inte. Gissar vem som kontrollerar FN?

Nästbästa är de måste jobba för att få pengar. Att bara ge och ge utan att kräva någonting tillbaka funkar inte.
Citera
2025-09-03, 20:01
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Välkommen till verkligheten. Svensken håller sig hemma eller åker dit andra svenskar finns medan invandrarna fyller gatorna i centrum.

Snart får vi en tvångsblandningspolitik, då blir det ännu roligare
Citera
2025-09-03, 20:49
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Välkommen till verkligheten. Svensken håller sig hemma eller åker dit andra svenskar finns medan invandrarna fyller gatorna i centrum.

Snart får vi en tvångsblandningspolitik, då blir det ännu roligare
Fast undra om inte invandrarna kommer lipa mest över tvångsblandningen, de kommer ju få jobba med då. Nu kan ju de bara dra runt. För tvångblandningen måste väl gälla job och socialkontor med?

Åker lite kommunala medel tidigt på morgonen. I vissa lägen är det 90 procent vitt.
Citera
2025-09-03, 20:53
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det är likadant i Stockholm. Lär dig att acceptera detta. Det kanske inte är så dumt ändå...

Nej det är inte likadant i Stockholm. Jag bor i Stockholm och tvingats tillbringa 1-2 dagar i månaden i Göteborg redan 2019-2022 och det är bara horribelt. De stora skillnaderna är vansinniga unga utlänningar som vandrar runt i psykos, gapar och skriker och den märkliga blandningen i gängen, typ en Iranier i rock tillsammans med en horsad arab och en stupfull gambian. Helt sjukt och unikt för Göteborg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in