2025-09-03, 21:02
Medlem
Tervulls avatar
Svensken jobbar ju minst 40 timmar i veckan för att försörja dessa parasiter. Babbarna hänger på stan och shoppar dagen lång. Kolla bara valfri ikea, babbarna vräker i sig mat och mjukglass och shoppar loss i varuhuset för socpengen som svensken jobbat ihop åt dom. Inte fan varken orkar eller vill svensken vara ute på stan när han är helt jävla slutkörd efter jobbet. Sedan är det ju provocerande att behöva se dessa babianer och veta att 90% av skattepengarna man tvingats ge till staten går rätt ner i deras fickor. Fy fan det är så man vill spy.
Citera
2025-09-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vandoe
Jag har spenderat runt en vecka nu i Göteborg och det känns som att det är ungefär 10-20% vitt nuförtiden.

Vart fan är alla svenskar?

Linné, grönsakstorget,slottskogen, domkyrkan, centralen och hela stan i princip är ju helt fyllt med berikare.
Ni som bor där, har ni alla flyttat ut till kranskommunerna eller bara flyttat helt?

Tror nog Göteborg faller snabbare än Malmö i den här takten, Sveriges första muslimska stad.

Jag brukar oxå ställa mig den frågan när jag är där? Varför finns det inga Göteborgare i Göteborg?
Citera
2025-09-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det är likadant i Stockholm. Lär dig att acceptera detta. Det kanske inte är så dumt ändå...

Jag upplever inte att det är det, varken i Sth el Malmö, men det kanske det är
Citera
2025-09-03, 21:18
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Snart skall alla kolonisatörer få en enkelbiljett hem till sina egna skithålsländer.
Elden sprider sig genom Europa, nuvarande samhällsbygge är ohållbart per design.
Fler och fler Européer vaknar och inser att demografi är ödet.
Citera
2025-09-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag brukar oxå ställa mig den frågan när jag är där? Varför finns det inga Göteborgare i Göteborg?
Jag hänger på museerna och antikvariaten. Där brukar vara ganska... lugnt Bibblan var också ganska trevlig förr men uteliggare och zigenare gör sina morgonrutiner där inne och sitter och sladdrar i mobiler så det kan vara mindre bra för nerverna att vistas där längre stunder.

Men att röra sig inne i stan mitt i smeten bland alla butiker sker bara i undantagsfall för min del - fort in, fort ut. Och sedan (minst) 15 år tillbaka ungefär skulle jag aldrig uppehålla mig i stan frivilligt efter solnedgång.

När jag var ung kändes verkligen Göteborg som hemma, det var min stad. Nu är det mer som en otrygg, främmande plats man drar sig för att besöka. Trist.
Citera
2025-09-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot

Åker lite kommunala medel tidigt på morgonen. I vissa lägen är det 90 procent vitt.
Ja varför skulle blatten kravla ur bingen före kl10?
Citera
2025-09-03, 21:56
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Fast undra om inte invandrarna kommer lipa mest över tvångsblandningen, de kommer ju få jobba med då. Nu kan ju de bara dra runt. För tvångblandningen måste väl gälla job och socialkontor med?

Åker lite kommunala medel tidigt på morgonen. I vissa lägen är det 90 procent vitt.

På morgonen är det absolut 90% vitt. Samma när det är fotbollsmatcher och konserter i stan. På biograferna är det 95% vitt.

Negrer och araber älskar ju att stå vid knutpunkter . Backaplan, Gamlestan och Brunnsparken älskar de särskilt mycket. Efter 19 på mån-tors kvällarna är det mycket svart i stan med.
Citera
2025-09-03, 21:59
Medlem
Vi är hemma i våra villaområden å klipper gräset, gbg åker vi inte till längre.
Citera
2025-09-03, 22:02
Avstängd
De få som är kvar har än inte flytt från Sverige.
Citera
2025-09-03, 22:20
Medlem
SunshineSobotkas avatar
Jag är överallt men mest i Linné, Majorna, Annedal, Landala, Guldheden.
Centralt så är nog dessa områden de som domineras av svenskar.
Citera
2025-09-03, 22:36
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Svenskarna jo dom är på jobbet😂🇸🇪.
Skämt åsido ja i skärgården för att slippa se skiten som kommit hit antar jag
Citera
2025-09-03, 22:41
Medlem
Sant att det är oerhört provocerande de ggr man är ute på stan på eftermiddagen 13-15. Man vet att nästan alla man ser har inget jobb att sköta och det är fullt med människor överallt som bara dräller runt och hänger.

Dock väldigt få svenskar man ser då och det syns tydligt de har något ärende att göra.

Som tur är det väldigt sällan jag är på stan då så slipper se eländet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in