2025-09-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Precis. Så det hade framgått att det var byxorna som var det viktiga i reklamen. Nu fattade ju knappt ingen det.
Hoppas att Madlady blev nöjda! 😝
Citera
2025-09-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
😂😂😂😂😂😂😂 Roligaste jag hört. Inte förvånande beteende dock från Hanna ”röv arsle bajs jävla” Theorin

Precis som vanligt då, hon beter sig som en idiot men blir arg på andra. Inte så smickrande egenskap....
Citera
2025-09-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Precis som vanligt då, hon beter sig som en idiot men blir arg på andra. Inte så smickrande egenskap....

Man kan ju undra hur nån kan bli sådär. Och varför inte de närmaste säger ifrån om man konstant beter sig som en bortskämd treåring.
Citera
2025-09-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Man kan ju undra hur nån kan bli sådär. Och varför inte de närmaste säger ifrån om man konstant beter sig som en bortskämd treåring.
Kanske konflikträdda, alt inte orkar med bråk
Citera
2025-09-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jaha var inte resten av plaggen därifrån!? Jag kollade utan ljud. Jag som tyckte sneakers-skorna var snygga i alla fall…

Om det inte var reklam för resten borde hon haft en neutral T-shirt och bara bytt byxorna tycker jag….

Hon är verkligen usel på reklam. Borde dessutom veta att 80-90 procent kollar utan ljud.
Citera
2025-09-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Hon är verkligen usel på reklam. Borde dessutom veta att 80-90 procent kollar utan ljud.

Ja det är precis sånt grundarbete hon verkar skippa, som sänker kvaliten. Lägg upp en röd tråd, ha koll på målgruppen och bygg innehållet utifrån det!!
Citera
2025-09-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Var tvungen att kolla igen nu. Hur knäppt att stå och hålla upp både boots och sneakers, som att det är dom hon vill göra reklam för. Och varför gömma jeansen bakom långa kappor? När hon vänder sig om på slutet för att visa bakifrån så är det en kappa som täcker jeansen. Förstår inte hur Madlady kunde godkänna detta!?
Citera
2025-09-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Var tvungen att kolla igen nu. Hur knäppt att stå och hålla upp både boots och sneakers, som att det är dom hon vill göra reklam för. Och varför gömma jeansen bakom långa kappor? När hon vänder sig om på slutet för att visa bakifrån så är det en kappa som täcker jeansen. Förstår inte hur Madlady kunde godkänna detta!?
Tror inte de bryr sig så mycket på madlady, det räcker nog bara med att reklam görs om dem
Citera
2025-09-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Tyckte också stilen på byxorna kändes väldigt 2007… men hon visade passformen bra och ärligt och de satt skitsnyggt!

2007 känns generöst, tänkte mest på 2001.
De där brallorna och vit metallic läppstift 👌
Citera
2025-09-01, 23:31
Medlem
Knappast.......s avatar
Kan förstå att folk reagerar på Hs ordval när det inte är för alla, storlek 42 som max...
Lite mer förhandsarbete så hade hon inte behövt få dessa kommentarer.
Snyggt var det iaf. H passar väldigt bra i grönt.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-01 kl. 23:50.
Citera
2025-09-02, 06:19
Medlem
Nu är ju inte jag influencer, men om jag skulle göra reklam för ett märke skulle jag väl ha alla kläder därifrån? Jag har aldrig hört talas om Madlady så de kanske bara har byxor, men jag tycker att det känns så konstigt att dra fram H&M-kappan från hösten -05 och kavajen som eventuellt är från Ellos och inköpt -20 om man ska filma ett samarbete med ett klädföretag.
Citera
2025-09-02, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
En spontan tanke från mig som skolat in två barn: KAN DET GÅ DÅLIGT? man som förälder är ju där hela tiden MED barnet i max 2 timmar första dagen. De är ju som vilket annat moment som helst, typ handla på gekås som Hanna gör. Vad TRODDE hon skulle hända eller vad? Jag förstår inte riktigt?

Ja det är väl inte omöjligt att det skulle kunna gå dåligt. Man kan få dålig känsla för pedagogerna, för lokalerna, andra barn kan vara bråkiga osv. Men skönt att det gick bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in