2025-08-31, 15:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Ge mig fru medvikts Onlyfansbilder.
Det finns inga, det var en lögn som grismunnen och chipstutten drog till med för det är så dom jobbar.

Finns däremot nakenbilder på Lisen och knullfilmer med Therese.
Citera
2025-08-31, 15:27
Medlem
Är det i enlighet med "Heta arbeten" att stå och bränna sådär på en plastflaska? Vad kan verkstadschefen tycka om det?
Citera
2025-08-31, 16:21
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det finns inga, det var en lögn som grismunnen och chipstutten drog till med för det är så dom jobbar.

Finns däremot nakenbilder på Lisen och knullfilmer med Therese.

Vänta lite nu, jag har jobbat och inte hängt med i Baronens senaste bravader. Har inte Medvikt haft en OF, sa han? Eller var det bara ännu en lögn från byfånen och hans kompanjon, fettot Anjo? Om det visar sig vara fabricerat, då är Baronen rökt i en kommande rättegång för förtal.

Ja, det finns tydligen filmer där Baronen står med sitt hånleende och fistar den gravt överviktiga Therese, i en lortig säng utan lakan. Dessa la idioten upp helt självmant på internet och skyllde sedan, i klassisk mytomanstil, på sin egen pappa! Vem fan skyller sina läckta knullfilmer på farsan? Bara Baronen som ens kan komma på en sådan bortförklaring.

Jag har inte sett Baronens porrfilm (tack och lov), men man behöver inte ha någon större fantasi för att förstå att det måste vara ett kräkmedel för alla som sett den. Alla förutom Baronen själv, som säkert tyckte att han levererade "premium content".
Citera
2025-08-31, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det stämmer han fick en massa hot så den ligger privat.

Jaså enligt han själv så skriver han att han inte vill hålla på med pajkastning. Det var tydligen bara kul att kasta inte att ta emot.
Citera
2025-08-31, 16:30
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Vänta lite nu, jag har jobbat och inte hängt med i Baronens senaste bravader. Har inte Medvikt haft en OF, sa han? Eller var det bara ännu en lögn från byfånen och hans kompanjon, fettot Anjo? Om det visar sig vara fabricerat, då är Baronen rökt i en kommande rättegång för förtal.

Ja, det finns tydligen filmer där Baronen står med sitt hånleende och fistar den gravt överviktiga Therese, i en lortig säng utan lakan. Dessa la idioten upp helt självmant på internet och skyllde sedan, i klassisk mytomanstil, på sin egen pappa! Vem fan skyller sina läckta knullfilmer på farsan? Bara Baronen som ens kan komma på en sådan bortförklaring.

Jag har inte sett Baronens porrfilm (tack och lov), men man behöver inte ha någon större fantasi för att förstå att det måste vara ett kräkmedel för alla som sett den. Alla förutom Baronen själv, som säkert tyckte att han levererade "premium content".
Om det nu vore sant kan man ge sig fan på att grismunnen skulle spridit bilderna som det illojala as han är.

Att skylla ifrån sitt felande på andra människor visar bara vilket respektlös, svag betahane till människa han är, bara en riktig fegis skulle få för sig att göra något sådant, hans mamma ångrar varje dag att hon inte lät Freddan komma i röven istället.

Video med T är vidrig, dessutom så har Baronen en barnkuk.
Citera
2025-08-31, 16:48
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Det finns en klar löneskillnad mellan män och kvinnor. Sedan har det debatterats flitigt huruvida denna skillnad är osaklig eller inte. Det är det perspektivet som är relevant. Jag har tagit del av två källor på detta i nuläget. Ingen av dessa två källor kunde fastslå kausalitet.
Ja men det säger sig ju sig självt att man får mindre betalt om man jobbar mindre och jobbar inom yrken som betalar mindre. Det betyder inte som Rask tror att kvinnor från sämre betalt för att män eller någon övht har designat det så.
Citera
2025-08-31, 16:51
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Kollar på medvikts senaste nu. Ska inte säga att jag är förvånad över att hämdporrsbaronen och fläskberget litat blint på första bästa som varit villig att prata skit, men hur korkad är den där killen? Trodde han att han bara skulle kunna få lite clout och att medviktarna inte skulle försvara sig när det uppenbarligen finns mycket stoff? Han gör ju bara samma sak mot Robin som han ville göra mot chefen hahaha. Bra sätt att bli av med jobbet tror jag så han kanske snart får chansen att göra slag i den saken också! 😂😂😂

https://youtu.be/GXprtLzFBUQ?feature=shared

edit: handlar det om samma snubbe som vart dömd för dataintrång som nån postade för några dagar sen? Om ja, ännu roligare!
Senast redigerad av Daym-Krytj 2025-08-31 kl. 16:54.
Citera
2025-08-31, 17:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen lyckas fan överträffa sig själv i kvällens förtalsvideo. Byfånen ser extra bögig ut när han tryckt ner en ful jävla keps ovanpå sin redan homofilbetonade bandana, som om det skulle dölja den svettiga, blanka flinten som glänser i kameran. Självklart toppar han fjolleriet med att kleta på mascara runt ögonen, som en pervers tonårs-emo som aldrig växt upp.
Det är svårt att förstå hur någon självmant kan välja att se ut sådär. Hans gräsliga stil skapar trauma hos barnen samt skamkänslor.

Det är kul att se att T har vänner och är ute och roar sig, under tiden sitter äckelbaronen hemma i garderoben och snackar skit, misären i Trosa tar aldrig slut.

Tror ni han betalat strafföreläggandet eller hamnar han hos fogden åter igen där han hör hemna som det trash han är?
.
Citera
2025-08-31, 17:20
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Kollar på medvikts senaste nu. Ska inte säga att jag är förvånad över att hämdporrsbaronen och fläskberget litat blint på första bästa som varit villig att prata skit, men hur korkad är den där killen? Trodde han att han bara skulle kunna få lite clout och att medviktarna inte skulle försvara sig när det uppenbarligen finns mycket stoff? Han gör ju bara samma sak mot Robin som han ville göra mot chefen hahaha. Bra sätt att bli av med jobbet tror jag så han kanske snart får chansen att göra slag i den saken också! 😂😂😂

edit: handlar det om samma snubbe som vart dömd för dataintrång som nån postade för några dagar sen? Om ja, ännu roligare!

Vad heter den här snubbens kanal?
Citera
2025-08-31, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj

Kul för snubben att gå till jobb imorgon. Snart inga mekaniker kvar på verkstaden.
Citera
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenhoLindeman
Vad heter den här snubbens kanal?

Funride1

Hela den här soppan består av smårubbade kufar i olika valörer men den där killen alltså.....jeez louise
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-08-31 kl. 17:31.
Citera
Medlem
AlligatorMans avatar
Doppelpost
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-08-31 kl. 17:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in