Citat:
om du märker kvinnors svar i flashback så följer de ett tema
Det är inte att vara för sanningen det hela handlar om att hon känner att hon har rätt därför har du fel automatiskt säger du emot är du en incel som de älskar att spy ut sig
Men i slutet av dagen är det: "-jag gillar inte det du säger därför ska jag försöka få dig att se löjlig ut så att det inte får validitet"
Womens mind 101: helt jävla sanslöst att ens diskutera med dessa jävla infantila cp skadade mongon.
Det är inte att vara för sanningen det hela handlar om att hon känner att hon har rätt därför har du fel automatiskt säger du emot är du en incel som de älskar att spy ut sig
Men i slutet av dagen är det: "-jag gillar inte det du säger därför ska jag försöka få dig att se löjlig ut så att det inte får validitet"
Womens mind 101: helt jävla sanslöst att ens diskutera med dessa jävla infantila cp skadade mongon.
Träffsäker kommentar! Ja, så är det. De bryr sig inte om sanningen utan det handlar om att trycka ner andra, förolämpa och låta det man känner styra i alla lägen. Det spelar ingen roll hur många gånger jag förklarar något eller hur tydligt jag förklarar. De har bestämt sig för att vad de känner, det stämmer.
Hade de lugnat ner sig lite så hade det tagit dem max 5 minuter att bekräfta att det jag säger stämmer.
De är inte intresserade av produktiva, givande dialoger. De vill ha jämlikhet mellan könen, men de klarar inte av att bete sig som vuxna jämlikar. Därmed förtjänar de inte den jämställdhet, inte dessa individer åtminstone, den jämställdhet som de önskar. Istället beter de sig som små barn som vräser, skriker och blir emotionellt överhettade för minsta lilla. När man sedan kallar vissa kvinnor för emotionella, ja men då hatar man kvinnor helt plötsligt. Det är verkligen sorgligt att det finns sådana här människor.
Jag tror inte dessa människor har så mycket livserfarenhet. Människor som har rört sig i sociala miljöer har ofta fått lära sig hur man resonerar och hur man hanterar konflikter. Man angriper det motståndaren säger på ett sakligt sätt, inte genom att sitta och försöka förminska den andra motparten stup i kvarten.
Förmodligen är det fråga om kvinnor som inte har kunnat hävda sig i något område överhuvudtaget - varken genetiskt (utseendemässigt), intellektuellt eller på något annat plan. En annan potentiell förklaring är en dysfunktionell uppväxt där man inte har lärt sig hur man kommunicerar på ett hälsosamt sätt.
Jag har insett att följande strategi förmodligen är den bästa för att hantera dem:
1) Peka ut deras felaktigheter så tydligt som det bara går och gör rättningar när det är påkallat.
2) Ifall den röda ringklockan ringer uppe i högra hörnet med deras namn (som tur är kan man se vem som har replikerat innan man läser kommentaren) så tycker jag man ska starkt överväga om det är värt att läsa deras svar. För som regel så är det oftast bara en massa personangrepp man kan förvänta sig ifrån deras sida.
Jag behöver bli bättre på att applicera denna strategi själv men jag är tyvärr rätt godtrogen ibland. Jag är intresserad av intellektuella utbyten. Inte att sitta och munhuggas med en gigantisk vuxenbebis.
Dessa feminister må vara faktaresistenta, men som tur är finns det folk på det här forumet som kan bilda sig sin egen uppfattning kring saker och ting.
De får väl fortsätta sitta kvar i sandlådan. Det är bara att börja ignorera dem eller snabbt kommentera felaktigheter som de säger och sedan gå vidare. Dessa människor använder FB som sin personliga slagpåse. Vi kallar dem för Sveriges bottenskrap, eller ''losers'' som man säger.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-08-30 kl. 19:59.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-08-30 kl. 19:59.