2025-08-30, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO

ni kvinnor är fan cp skadade på heltid.
Nu tycker jag du känns hysterisk och känslostyrd.
2025-08-30, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Fast handel, handlar om att både köpa och sälja, så kvinnor handlar även med kroppar, sina egna. De använder den som en handelsvara. Men vad jag protesterar mot, är att man försöker framställa alla män som likadana genom att förvränga det på det sättet. På samma sätt som jag gjorde om horor.

Kan du läsa innantill? Bimbodeluxes inlägg som fick alla små sköra antifeminister att se rött:

"Ok då tar vi lite logik och statistik:
Statistiskt är det nästan bara män som utövar dödligt våld.
Inte alla män utövar dödligt våld men det går inte att se på en man om han kommer att göra det i framtiden eller inte. Därför är det logiskt att betrakta alla män som potentiellt våldsamma.

Var det ett korrekt uttalande byggt på logik och statistik tycker du?"

Precis ja. Män köper och säljer och handlar med människor. Mycket mycket mycket mer så än kvinnor.
2025-08-30, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du är odräglig och nej, du har oftast inte rätt.

Fast vi har ju redan bekräftat att du ljuger om saker titt som tätt. Så det du säger nu finns det ju ingen anledning att tro på. Du lovade att du skulle sluta kalla mig för autist, det har du inte gjort.

Dina ord har inget större värde.

Du är en stor bluff.

Fortsätt gräla här tills du går hädan du. Vilket sorgligt, patetiskt liv.
2025-08-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Det är du som beter dig odrägligt, inte jag. Ditt svar var helt oproportioneligt i förhållande till det som jag skrev.

Jag råkar ha rätt ofta och det är för att jag sällan uttalar mig om jag inte är tvärsäker. Detta kan uppfattas som att jag är odräglig och kaxig men i själva verket har det sina rötter i en stor ödmjukhet där jag har gått på djupet och utifrån min statistiska kompetens och alla mina kunskaper gjort min hemläxa.

Och det ska tilläggas att om jag står upp för mig själv, så är det inte att vara odräglig. Det är att stå upp för sanningen. Ska jag hitta på att jag har fel fast jag inte har det? Hennes resonemang var inte logiskt ogiltigt. Det är ett faktum.

Nej, jag börjar inte darra på läppen. Men givetvis förbluffas jag över att en vuxen person som har lovat att inte köra med en massa lågvattenmärken ändå titt som tätt inte håller sitt ord. Det verkar inte vara en prioritet ifrån din sida att det du skriver på det här forumet ska reflektera sanningen.

Du kan kalla mig för autistisk hur mycket du vill. Det kommer inte tysta mig om du tror det.

Personligen dock så föredrar jag om du kan lyckas klämma ur dig någon form av saklig kritik istället.

Du verkar ha låg impulskontroll.

Jag är ytterst saklig när jag resonerar. Det är inte du. Men som sagt, upp till dig om du vill köra ner ditt rykte i avgrunden på det här forumet och fortsätta bete dig som ett dagisbarn eller om du vill börja intellektuellt utmana mig. Jag föredrar det senare. Jag är inte här för att gräla.

Du kan inte på fullaste allvar påstå att svaret (se nedan) var odrägligt:

om du märker kvinnors svar i flashback så följer de ett tema

Det är inte att vara för sanningen det hela handlar om att hon känner att hon har rätt därför har du fel automatiskt säger du emot är du en incel som de älskar att spy ut sig

Men i slutet av dagen är det: "-jag gillar inte det du säger därför ska jag försöka få dig att se löjlig ut så att det inte får validitet"

Womens mind 101: helt jävla sanslöst att ens diskutera med dessa jävla infantila cp skadade mongon.
2025-08-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nu tycker jag du känns hysterisk och känslostyrd.

Inte alls jag säger bara sanningen

"hysterisk och känslostyrd" bahahaha löjligaste jag har läst på länge skärp dig.
2025-08-30, 19:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Att debattera med feminister är fan som att ägna sig åt grisbrottning i en pissränna.

Det är ingen floskel att hävda att i allmänhet är kvinnor och barn naivare än män, det är en generalisering. Eller vad tror du den feministiska ideologin tycker om påståendet att kvinnor och barn självklart skulle vara naivare än män?

Men det är allmänt känt att män ljuger och hittar på så jag kan tyvärr inte ta något du skriver på allvar.
2025-08-30, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775

Fast vi har ju redan bekräftat att du ljuger om saker titt som tätt. Så det du säger nu finns det ju ingen anledning att tro på. Du lovade att du skulle sluta kalla mig för autist, det har du inte gjort.

Dina ord har inget större värde.

Du är en stor bluff.

Fortsätt gräla här tills du går hädan du. Vilket sorgligt, patetiskt liv.

Nej jag ljuger inte om saker titt som tätt.

Men du slutade ju inte bete dig som ett rövhål.

Dito.
2025-08-30, 19:09
Medlem
Citat:
Inte alls jag säger bara sanningen

"hysterisk och känslostyrd" bahahaha löjligaste jag har läst på länge skärp dig.
Har någon i diskussionen kallat dig cp-skadad? Eller varför kan du inte bete dig lika civiliserat som de du debatterar med?

Och btw har cp-skada inget med intellektuell förmåga att göra. Det vet typ alla utom du. Eller försöker du implicera att dina meningsmotståndare har lite svårt med det motoriska?
2025-08-30, 19:09
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Jag har märkt att män i allmänhet inte tål att kvinnor är smartare än de själva.
Jag har personlig erfarenhet av detta, innehar en intellegens högt över genomsnittet

Vackra kvinnor säger sig ofta "klä ner" sig, dvs gör sig fulare än vad de är.
Nu måste vi dessutom göra oss dummare än vad vi är.
Skall detta verkligen vara nödvändigt?

(PS tala gärna om hurpass intelligenta ni är själva, när ni svarar, bara för statistikens skull)
Jag tvivlar på att män ens är medvetna om när en kvinna är intelligent och smart.
2025-08-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Fy Faan, vad den här tråden får mig att må illa. Jag är 65+ och blir så besviken på att kampen mellan kvinnor och män tagit dessa proportioner. Alla unga män har ni inga mödrar ?,,..är ni verkligen uppväxta med detta hat. Alla unga tjejer, var eran pappa så förmögen som ni nu kräver att en man skall vara för att duga..
Det är kvinnor som började och det vet du mycket väl

Män har fått nog.

Välkommen till verkligheten du hjälpte till att skapa enjoy the fruits of failures.
2025-08-30, 19:12
Avslutad
Citat:
om du märker kvinnors svar i flashback så följer de ett tema

Det är inte att vara för sanningen det hela handlar om att hon känner att hon har rätt därför har du fel automatiskt säger du emot är du en incel som de älskar att spy ut sig

Men i slutet av dagen är det: "-jag gillar inte det du säger därför ska jag försöka få dig att se löjlig ut så att det inte får validitet"

Womens mind 101: helt jävla sanslöst att ens diskutera med dessa jävla infantila cp skadade mongon.

Autister språkar på autisters språk. Ett språk som bara autister förstår.

Ett slags självförhärligande och självrunkande i oändlighet. Nu ska det köras på loop i evighet i sann autistisk anda.

I världen utanför är allt komplext och svårtytt men inte i fablernas (läs autisternas) värld.
2025-08-30, 19:13
Avslutad
Citat:
Det är kvinnor som började och det vet du mycket väl

Män har fått nog.

Välkommen till verkligheten du hjälpte till att skapa enjoy the fruits of failures.

Detsamma skulle man kunna säga om manosfärens offer och antifeministerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in