Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Det är du som beter dig odrägligt, inte jag. Ditt svar var helt oproportioneligt i förhållande till det som jag skrev.
Jag råkar ha rätt ofta och det är för att jag sällan uttalar mig om jag inte är tvärsäker. Detta kan uppfattas som att jag är odräglig och kaxig men i själva verket har det sina rötter i en stor ödmjukhet där jag har gått på djupet och utifrån min statistiska kompetens och alla mina kunskaper gjort min hemläxa.
Och det ska tilläggas att om jag står upp för mig själv, så är det inte att vara odräglig. Det är att stå upp för sanningen. Ska jag hitta på att jag har fel fast jag inte har det? Hennes resonemang var inte logiskt ogiltigt. Det är ett faktum.
Nej, jag börjar inte darra på läppen. Men givetvis förbluffas jag över att en vuxen person som har lovat att inte köra med en massa lågvattenmärken ändå titt som tätt inte håller sitt ord. Det verkar inte vara en prioritet ifrån din sida att det du skriver på det här forumet ska reflektera sanningen.
Du kan kalla mig för autistisk hur mycket du vill. Det kommer inte tysta mig om du tror det.
Personligen dock så föredrar jag om du kan lyckas klämma ur dig någon form av saklig kritik istället.
Du verkar ha låg impulskontroll.
Jag är ytterst saklig när jag resonerar. Det är inte du. Men som sagt, upp till dig om du vill köra ner ditt rykte i avgrunden på det här forumet och fortsätta bete dig som ett dagisbarn eller om du vill börja intellektuellt utmana mig. Jag föredrar det senare. Jag är inte här för att gräla.
Du kan inte på fullaste allvar påstå att svaret (se nedan) var odrägligt:
om du märker kvinnors svar i flashback så följer de ett tema
Det är inte att vara för sanningen det hela handlar om att hon känner att hon har rätt därför har du fel automatiskt säger du emot är du en incel som de älskar att spy ut sig
Men i slutet av dagen är det: "-jag gillar inte det du säger därför ska jag försöka få dig att se löjlig ut så att det inte får validitet"
Womens mind 101: helt jävla sanslöst att ens diskutera med dessa jävla infantila cp skadade mongon.