Citat:
Ursprungligen postat av
SkogsSaab
Finns nog en hel del sådana exempel, men det börjar väl försvinna även om man idag ser åt andra hållet.
Men jag minns en kollega: Blev lite konfunderad p.g.a att inför våra projektmöten var det en ung tjej som alltid kom förbi mig och ville ha sällskap inför våra projektmöten, visade sig att hon inte vågade vara själv med vår projektledare. Han var visst väldigt otäck mot de yngre tjejerna när han var ensam med dem.
Sen fick han sparken då han åkt fast för rattfylla och fortkörning i en företagsbil han inte hade rätt att använda. Dessutom under arbetstid och han kunde inte förklara varför han var där? Han hade bara knallat in på kontoret och "Stulit" en bilnyckel, den som hade bokat bilen var rätt upprörd.
Påminner lite ja. På det här projektet var tjejerna typ ett kompisgäng så jag gick fram direkt efter mötet och typ "WTF händer?" Dom bara "Ääää det är bara XXX, han är altid så där, bara skita i". Jag hajar dom iofs, man sitter på bra bankjobb, gubbe som typ varit där sen 1980 och känner alla, ingen man har lust att bråka med om man kan slippa.