Citat:
Ursprungligen postat av
nakamoto
Chefen bjöd alla som ville ha på tjack inför julfest…
Den mest omoraliska chefen jag har haft pumpade alla anställda fulla med tjack dagligen så att de skulle orka jobba 18h+. Väldigt mycket alkohol och fest nästan varje dag också så att folk inte skulle märka/bry sig om att de knappt fick betalt.
Bara unga män anställda som i sin tur drog dit unga trasiga tjejer för att festa, vilka chefen var snabb att utnyttja medan de unga anställda slavade. Chefen var mer än dubbelt så gammal som tjejerna.
Oerhörd omsättning på folk, de flesta gick in i väggen ganska snabbt eller blev galna. Vissa unga män hade aldrig provat tjack innan de började där och blev sig aldrig lika igen.
Det varade för mig som för de flesta andra bara några månader och var en oerhört dyrköpt läxa. Aldrig mer tjackisar, samhällets bottenskrap. Fy fan vad de hela tiden projicerar sitt egna skit på andra, försöker hela tiden höja sig själva genom att snacka ned andra. Lita aldrig på en tjackis!
Jag körde för övrigt rattfull nästan dagligen i firmabilen för att skjutsa chefen, ung och dum som jag var och gjorde det chefen sa. Allt för att chefen inte skulle riskera sitt körkort.