Citat:
Ursprungligen postat av
Triremer
En kollega till mig hamnade i sitt livs mest explosiva kris när han var i Tyskland. Han hade hämtat ut hyrbilen och körde mot ett viktigt möte när magen plötsligt började mullra. Panik. Svetten lackade. Han sladdar av motorvägen när han ser ett hotell. Han var på jakt efter en toalett som om hans liv hängde på det (vilket det typ gjorde).
Han springer in, men stoppas av en barsk receptionist:
"You have to pay entrance."
Inga problem! Han kastar fram kortet och betalar för sin egen räddning. Entrén är misstänkt dyr, men nöden har ingen prislapp.
Han rusar in, hittar en toalett och... ja, låt oss bara säga att han räddade både sig själv och sätena i hyrbilen.
Stället han råkade storma in på?
Artemis i Berlin.
Eller så var det bara en skenhistoria att han skulle på toaletten, har ni tänkt på det?
Det mesta ni skrivit här är trist skit. meme:
Annars har jag inte sett speciellt mycket skit eller hört på mina arbetsplatser. Knull på en närliggande kvinnlig chefs rum där personal samlas utanför för att förstå situationen kanske? Visade sig vara otrohet på arbetsplatsen, bägge hade stabila familjer och barn, men var tvungna hojsa på chefskontoret.
Annars ganska trist skit. Doppa sin penis i chefens coca cola, var nog det äckligaste och lägsta i tråden, sådant som bottenskrap sysslar med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alexosigge
Hur vore det med en något bättre story efter att du sågar övriga?

Det är ju massa inlägg som, "oh han tyckte att kvinnor var dåliga på teknik" "det tyckte dittan och dattan", "den blev full på personalfesten och visade kuken".
Det skall vara på jobb och det skall vara något substantiellt. Något stort. Denna tråd är full med skit.