2025-08-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Hur motiverar du ovanstående Taxi?
100k är tidigare ATH och en major nivå. Om denna inte håller tror jag mer på en retrace av BTC, likt en dead cat bounce. Annars tror jag BTC får en ny topp som även markerar toppen av altcoins. Tidigare har altcoins toppat vi expansion av BTC eller vid topp av BTC.
Citera
2025-08-26, 21:11
Medlem
Jag tror att marknaden fortfarande är hemsökt av spöket från 2021-2022:

https://ibb.co/RTQBnNL2
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-08-26 kl. 21:13.
Citera
2025-08-26, 21:29
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Jag tror att marknaden fortfarande är hemsökt av spöket från 2021-2022:

https://ibb.co/RTQBnNL2

Stopp du är nästan den enda i tråden som återkommer till det spöket
Citera
2025-08-26, 21:32
Medlem
Citat:
Stopp du är nästan den enda i tråden som återkommer till det spöket

Det är inte tråden som styr marknaden.

Men även i den är det flera som förväntar sig något slags upprepning av förra cykeltoppen och som agerar därefter.
Citera
2025-08-26, 21:46
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Det är inte tråden som styr marknaden.

Men även i den är det flera som förväntar sig något slags upprepning av förra cykeltoppen och som agerar därefter.

På CryptoX känns det som om betydligt fler bekymrar sig över den nuvarande RSI trenden som uppvisar lägre och lägre toppar precis som när det begav sig 2021.

Hur ser du på det Stopp?
Citera
2025-08-26, 22:22
Medlem
Skyggedanss avatar
Vad tror ni rävar som varit med i BTC-spelet länge, var ~$109k botten för denna nedgång?
Citera
2025-08-27, 14:46
Medlem
LitenochSkrajs avatar
Hej!

Jag är en ny och väldigt nyfiken investerare i detta

jag har köpt lite aktier till och från i företag jag gillar (coop, nikelodien), men vill nu vill jag börja handla i bitcoin

vart börjar jag? vad rekommenderar ni? jag är öppen för allt, efter ett arv har jag en liten slant att spendera / investera

investerade lite innan i world of alydia men som ni kanske vet slutade det inte så bra, därför vill jag ha guide snälla

mycket tacksam!
Citera
2025-08-27, 16:58
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenochSkraj
Hej!

jag har köpt lite aktier till och från i företag jag gillar (coop, nikelodien), men vill nu vill jag börja handla i bitcoin

vart börjar jag? vad rekommenderar ni? jag är öppen för allt, efter ett arv har jag en liten slant att spendera / investera

investerade lite innan i world of alydia men som ni kanske vet slutade det inte så bra, därför vill jag ha guide snälla

mycket tacksam!

Användarna Stopp.Belagg och Leaston brukar vara behjälpliga vid den här typen av frågor.
Citera
2025-08-27, 17:35
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenochSkraj
Hej!

mycket tacksam!
Börja här:
(FB) Guide - Var köper man, och vilken wallet är bäst?
Citera
2025-08-27, 19:08
Medlem
Citat:
På CryptoX känns det som om betydligt fler bekymrar sig över den nuvarande RSI trenden som uppvisar lägre och lägre toppar precis som när det begav sig 2021.

Hur ser du på det Stopp?

Har ingen åsikt om den, men det låter som samma spöke i annan skepnad.
Citera
2025-08-27, 20:37
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Har ingen åsikt om den, men det låter som samma spöke i annan skepnad.

Nja, det här spöket är av en lite mer konkret karaktär. Tecknade upp fenomenet ifråga åt dig.

Graf 1W: https://ibb.co/ccd1x5fK
Citera
2025-08-27, 20:54
Medlem
Citat:
Nja, det här spöket är av en lite mer konkret karaktär. Tecknade upp fenomenet ifråga åt dig.

Graf 1W: https://ibb.co/ccd1x5fK

Björndivergens är aldrig trevligt, men jag ser faktiskt inga större likheter med 2021-2022.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in