Citat:
Ursprungligen postat av
lockout
Min sambo målar också warhammer gubbar.
Tillslut blev lägenheten för liten så vi köpte oss ett hus, så nu har hon 70 kvadratmeter hobbyrum bakom garaget där hon kan fortsätta vara kreativ och glad
Så köp hus och ge din sambo det hon behöver
Vi letar nytt boende men det lutar åt att bli mindre, inte större. Så det är nog inte lösningen vi söker.
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Det är väl bara att skaffa ett till skåp. Eller ett större?
Har du inga hobbyintressen som tar upp någon plats i ert hem? Bokhylla med böcker? Elektronik? Träningsredskap? Film/spel? Fordon? Nada? Har du inget personligt som du använder och gärna visar upp? Kuken räknas ej.
Skåpet är redan stort nog, behöver inte ett till innan flytt. Har en kamera som står framme för att påminna mig om att komma ut och fota. Andra grejer delar vi, de stuvas undan i lådor, bokhyllor, garderober och källare. Jag är lite preppig av mig, men det räknar jag inte som ett intresse. Vi har båda friluftsgrejer. Det jag har mer av är fysiska kartor, det tar en skolåda i anspråk. Däremot har vi på initiativ av mig börjat ha ett större lager av matvaror hemma som vi omsätter, men det står inte framme till allmän beskådan.
Blottare är dock något jag inte är, kanske borde lägga mig till med