• 1
  • 2
2025-08-29, 09:57
Moderator
rotadents avatar
Glasskåp är väl en rimlig lösning, skaffa ett större eller ett till? Överlag ska man väl inte vara feg med att säga vad man tycker och komma överens om hur man ska ha det hemma, snarare än att någon breder ut sig och den andre lider i tystnad. Det finns ingen annanstans i lägenheten där ni kan ha det? Ska man ha den där typen av grejer så gäller det ju att man är överens om det, eftersom det för den ointresserade är både fult och plottrigt.
Citera
2025-09-13, 08:51
Medlem
Tavastehuss avatar
Om man är det minsta ängslig för folks åsikter ska man inte ha Warhammerfigurer framme, och verkligen inte i rum där man har gäster.

Ett hobbyrum vore det bästa. Där kan de lysa ikapp med er gamingdator.
Citera
2025-09-26, 15:29
Medlem
Tack för er input. Kommer nog sluta med att jag följer JohannesSnajdare råd i alla fall.

Större skåp och flytt har förespråkats. Blir olika bra i genomförandet. Även förvaring i plastfickor mot gardrobsdörr eller rotation av gubbar mellan display och förvaring. Om jag förstått det rätt så ska de här känsliga gubbarna stå på en orörlig plats så att de inte går sönder och när de transporteras ska de vara inpackade i hårda väskor med foam.

Warhammergubbarna vill jag verkligen inte missunna henne och ja det finns fler brudar än man kan tro som har det som intresse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in