Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
AEH kan ha overført hans DNA på borrelåsen selv.
Jeg tror det er funnet dna fra en ukjent person på teiprullen.
Og så kan jeg jo minne Kokadu på, at TH aldri har sagt at han visste hva som lå under håndkleet på baderomsgulvet I 1. etasje.
Hans beskrivelse av klærne som lå på gulvet var feil, altså at han ikke husket helt hvordan de så ut. Sikkert litt delvis rett.
Jeg ser at du nekter å bruke ordet (under) borrelåsen

At AE kan ha overført hans dna til under borrelåsen?
Minner litt på den forklaringen Millehaugen hadde til at det var kruttslamfragmenter på armen hans. Han mente at politiets hansker kan ha overført dette, og at de sikkert brukte samme hansker når de skjøt på skytebane som når de arresterte han. Seinere har han innrømmet da i en bok at han skjøt denne Mohammed "Jeddi" og satt fyr på bilen.
Det er vel ikke unaturlig at det skulle være dna fra noen på taperullen. Den kommer jo fra en fabrikk et sted, og noen har vel håndtert denne. Ansatte har plassert disse taperullene i hyllene. Og kanskje noen har sett på en rull, og lagt den tilbake. Tror ikke det kom fram hvor denne rullen var kjøpt, men sikkert på Biltema eller Clas Ohlson det også. Gjerrigheten avslører han.
TH beskrev klærne, og korrekt. Det at han i det hele tatt visste at det lå klær under der, tyder på at han må ha lagt håndkleet der.