Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
AEH kan ha overfrt hans DNA p borrelsen selv.
Jeg tror det er funnet dna fra en ukjent person p teiprullen.
Og s kan jeg jo minne Kokadu p, at TH aldri har sagt at han visste hva som l under hndkleet p baderomsgulvet I 1. etasje.
Hans beskrivelse av klrne som l p gulvet var feil, alts at han ikke husket helt hvordan de s ut. Sikkert litt delvis rett.
Jeg ser at du nekter bruke ordet (under) borrelsen

At AE kan ha overfrt hans dna til under borrelsen?
Minner litt p den forklaringen Millehaugen hadde til at det var kruttslamfragmenter p armen hans. Han mente at politiets hansker kan ha overfrt dette, og at de sikkert brukte samme hansker nr de skjt p skytebane som nr de arresterte han. Seinere har han innrmmet da i en bok at han skjt denne Mohammed "Jeddi" og satt fyr p bilen.
Det er vel ikke unaturlig at det skulle vre dna fra noen p taperullen. Den kommer jo fra en fabrikk et sted, og noen har vel hndtert denne. Ansatte har plassert disse taperullene i hyllene. Og kanskje noen har sett p en rull, og lagt den tilbake. Tror ikke det kom fram hvor denne rullen var kjpt, men sikkert p Biltema eller Clas Ohlson det ogs. Gjerrigheten avslrer han.
TH beskrev klrne, og korrekt. Det at han i det hele tatt visste at det l klr under der, tyder p at han m ha lagt hndkleet der.