2025-05-15, 19:13
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
BBL
Nya Bröst
Fillers
Botox
Löshår
Lös fransar
Lösnaglar
Listan kan göras lång med hur hon gör om sin kropp för att matcha de yngre männen hon trånar efter.

Men med all rätt, för snygg och sexig är hon ta mig fan.
You go girl!
❤️
Lämna några till oss bara !
Ha ha kalla en gammal käring på 53 för girl är inte lite over the top.
Citera
2025-05-16, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergirl
Inget fel på det hårfästet. Hon e riktigt fin. Hade gärna sett henne i bikini jag också istället för dessa jävla baddräkter. Är hon rädd att visa brösten?
Jag med.
Citera
2025-05-23, 14:43
Avstängd
Ska ta mc-kort.
Citera
2025-05-23, 15:02
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsten123
Hon har aldrig varit någon naturlig skönhet, måste kompensera med att visa tuttar och rumpa och leka sexig. Blir rätt patetiskt i hennes ålder.

Ja hon ser ut som en häst, särskillt snygg har hon aldrig varit men hon är inte mindre värd för det.

Det är med henne som med många äldre kvinnliga kända personer att bildgooglar man så får man upp bildresultat på bilder som granslsts, fixats och godkänts innan de publicerats men skrollar man ner lite så dyker det upp snap shots som de inte själva råder över och då ser de helt plötsligt väldigt annorlunda ut.

Kolla till exempel denna kvinna Elisabeth Thand Ringqvist så ser ni vad jag menar.

https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung-rvo1&source=android-browser&q=elisabeth+thand+ringqvist
Senast redigerad av Ringhals3 2025-05-23 kl. 15:09.
Citera
2025-06-03, 23:53
Medlem
Laila & ny toyboy igen? 🤡
Hört från rätt säkra källor att Laila än en gång har hittat nån ny yngre snubbe att leka med. Denna gång mörkhyad (bara säger vad jag hört – ingen värdering &#128517 Verkar rätt sorgligt faktiskt, hon byter ungkarlar som andra byter strumpor…

Tydligen ska han vara delägare i hotellet med henne också? Någon som vet vem det är? Namn? Bakgrund?

Vad är det som händer egentligen?
Citera
2025-06-04, 08:41
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisan223
Hört från rätt säkra källor att Laila än en gång har hittat nån ny yngre snubbe att leka med. Denna gång mörkhyad (bara säger vad jag hört – ingen värdering &#128517 Verkar rätt sorgligt faktiskt, hon byter ungkarlar som andra byter strumpor…

Tydligen ska han vara delägare i hotellet med henne också? Någon som vet vem det är? Namn? Bakgrund?

när bytte hon sist?
Citera
2025-06-04, 19:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisan223

Det här är killen som hon äger hotellet med. Han är född 1996! Dvs 29 år. Kan tänka mig att hans mamma är i Lailas ålder.
https://www.instagram.com/josefbredell/
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-06-04 kl. 20:06.
Citera
2025-06-07, 10:39
Medlem
Yes, det är han 😂 Har sett bilder där de ser väldigt mysiga ut… Tydligen har det pågått ett tag? Känns som en tidsfråga innan Hänt eller nån annan skvallertidning hugger. Han är 29, hon är… ja, inte 29 direkt 😅 Och nu driver de hotell ihop också?? Känns som nåt ur en realityserie.
Citera
2025-07-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det här är killen som hon äger hotellet med. Han är född 1996! Dvs 29 år. Kan tänka mig att hans mamma är i Lailas ålder.
https://www.instagram.com/josefbredell/

Sjukt fräsch
Citera
2025-08-21, 17:53
Avslutad
Laila Bagge testar surströmming på Stortorget.

Med dryga Kapten Mat (tönt):
https://youtu.be/_kdKoAsfKS0?si=x22xVFfrS4vskt1K
Citera
2025-09-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Sjukt fräsch

Men om man tänker efter. Josef Bredell och Laila Bagge hade nog passat rätt bra som par ändå. Båda har starka personligheter, gillar att stå i centrum och verkar ha ett jäkla driv. Samma sorts energi liksom. Åldersskillnaden är ju där, men det känns inte så dramatiskt 2025. Hade nästan varit kul att se hur långt det kan gå. Äger hotell ihop, goals?
Citera
2025-09-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skamrusk
Laila Bagge testar surströmming på Stortorget.

Med dryga Kapten Mat (tönt):
https://youtu.be/_kdKoAsfKS0?si=x22xVFfrS4vskt1K
Kapten Mat är en riktig jävla tönt

Så jävla oskön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här