2025-08-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Att Gaymark har en bevisat dålig inställning till Handikappade är väl kännt även att hen föraktar riktiga Veteraner.
Vi vet ju alla vad Nazisterna gjorde med Handikappade.
Och det är nog något En psykopat som Bög Håkan tycker var en bra lösning.
Sen verkar snuskgubben inte vilja känna till att det är relativt många Svenskar som skadat sig under olika missioner och till skillnad mot storkäften deltagit i strider på riktigt.
Vilket pajas gubben är för feg för att göra!
Vi pratar ju om någon som varit med i kvällspressen för att han levde i ett slav förhållande med någon Tant..
Riktigt Karla karl det där?
Ser ju faktiskt ut som en tant själv nu mera 😂😂😂

Så fyllesvullen i nyllet numera att svårt avgöra vilket kön det har. Samma med hans polare vintunnan, den vinmarinerade vingmuttern. Har sällan eller aldrig träffat på såna enastående nollor som inte har ett skit kunskap om det som de låtsas vara experter på. En skolad 12 åring vet mer än dessa fyllon och fettsäckar.
Citera
2025-08-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Så fyllesvullen i nyllet numera att svårt avgöra vilket kön det har. Samma med hans polare vintunnan, den vinmarinerade vingmuttern. Har sällan eller aldrig träffat på såna enastående nollor som inte har ett skit kunskap om det som de låtsas vara experter på. En skolad 12 åring vet mer än dessa fyllon och fettsäckar.

Med den mängden Öl o vin som dricks börjar deras sport kroppar att producera Östrogen något som märks tydligt på Öltunnan!
Sen att dem tror sig vara experter på exakt allt visar att dem som du skriver inte fattar ett dugg!
Är man expert så vet man oftast sina begränsningar..
Skulle gärna se HBs Undervisnings film i sprängning igen! Verkar tagit bort den?
Blan det roligaste jag sett på riktigt...😂
Helt okunnig bara hittar på och är arg och jätte full..
Helt suveränt!! Mer Sånt Håkan..😂😂😂😂
Citera
2025-08-21, 06:49
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Med den mängden Öl o vin som dricks börjar deras sport kroppar att producera Östrogen något som märks tydligt på Öltunnan!
Sen att dem tror sig vara experter på exakt allt visar att dem som du skriver inte fattar ett dugg!
Är man expert så vet man oftast sina begränsningar..
Skulle gärna se HBs Undervisnings film i sprängning igen! Verkar tagit bort den?
Blan det roligaste jag sett på riktigt...😂
Helt okunnig bara hittar på och är arg och jätte full..
Helt suveränt!! Mer Sånt Håkan..😂😂😂😂

Den videon ( "En kort utbildning om sprängämnen!") finns på Swebbtube se nedan - Och den som kan något om sprängämnen ! Ta fram en skål popcorn! För det är humor på hög nivå!

Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Hittade videon om "En kort utbildning om sprängämnen!" som togs bort ifrån Rumble/Youtube då han inte vet vad han pratar om. Kommentarerna var förödande för honom!

https://swebbtube.se/w/vpdkFZ6m41r4eT5aemZBHw

Letar nu efter videon om Nordstream och Kärnvapen
Senast redigerad av Oldg 2025-08-21 kl. 06:54.
Citera
2025-08-21, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Den videon ( "En kort utbildning om sprängämnen!") finns på Swebbtube se nedan - Och den som kan något om sprängämnen ! Ta fram en skål popcorn! För det är humor på hög nivå!

Tack !
Det är helt otroligt roligt..
Han kan verkligen ingenting..😂
Citera
2025-08-21, 10:18
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Tack !
Det är helt otroligt roligt..
Han kan verkligen ingenting..😂

Än bättre är att det är mycket han gör 1980 då han ryckte ut 1979-09-06.

Han är på en övning i Öresund 1980 där man vill skjuta en RBS 15 fast roboten inte fanns på förband.
Han spränger en torped i Lysekil 1980........
Han är dykledare för att ta upp en död pilot ifrån botten på Helgasjön 1980.

För enligt hans egen utsago "....man gick ut, på ganska mycket pengar kontant, som en belöning och då utnyttjade jag detta till att resa under våren 1980 och var då ute bland annat i Västindiska Öarna och i USA och lite grann sådant där och träffade en dam, som jag korresponderade med, som så småningom kom över till Sverige när hon var färdig med studierna......."

Fredsbevarande insatser efter muck.

Skaffat dykcertifikat efter muck när han var i Frankrike under 1-2 år för båten blev trasig när han seglade, dykt i Nordsjön, dykt på U-137 O.s.v. O.s.v. O.s.v......
Senast redigerad av Oldg 2025-08-21 kl. 11:05.
Citera
2025-08-21, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranbalksvis
Ja sa han inte själv för nån dryg månad sen att han skulle ner och "glasfibra båten"? Det är i alla fall inte gjort av en som vet vad han pysslar med.

Jag tog mig förbi Slagsta tidigare i veckan för att inspektera arbetet. Båten ligger kvar på land och det är svårt att förstå var HB har försökt att åstadkomma med arbetet. Minst sagt uselt utfört.

Resultatet så här långt: https://limewire.com/d/yyPKk#JBI1jqIrrV
Senast redigerad av why 2025-08-21 kl. 12:07.
Citera
2025-08-21, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Jag tog mig förbi Slagsta tidigare i veckan för att inspektera arbetet. Båten ligger kvar på land och det är svårt att förstå var HB har försökt att åstadkomma med arbetet. Minst sagt uselt utfört.

Min teori är att HB har gett upp hoppet om den båten. Den blir nog kvar på den marinan tills någon annan lägger beslag på den.
Citera
2025-08-21, 12:25
Medlem
Citat:

Jag har sett eländet. Det går inte på något sätt att förklara varför man tar en vinkelslip och kapar propelleraxelns stöd bock, och sen propelleraxeln, och sen försöker plasta igen axelns utgångshål. Det är helt irrationellt. Där båten står i dag med varvsskulder, avkapade vitala delar och ev. skador på riggen, gör jag en bedömning att båtens värde är noll.
Citera
2025-08-21, 12:32
Avslutad
Stig Håkan Bergmark, 2025-08-21
Citera
2025-08-21, 12:40
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:

Detta har jag missat!
Ska han plasta igen utgången för drivaxeln permanent?
Ska han ha utombordare istället?
Citera
2025-08-21, 13:09
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln

Hahaha, kunde ha skrivit det självt, jag förvånas att dessa byfånar ändå verkar ha en Fanbase som gör att de kan fortsätta i galenskaperna!

Av nån anledning tänker jag alltid på tjära och fjädrar när jag ser och hör och ser fyllskallarna..
Senast redigerad av -HoneyBadger- 2025-08-21 kl. 13:13.
Citera
2025-08-21, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Detta har jag missat!
Ska han plasta igen utgången för drivaxeln permanent?
Ska han ha utombordare istället?

Vi får inte glömma att Håkan är expert på precis allt - inklusive segling. Han behöver därmed ingen motor. Bättre att använda det utrymmet till att förvara öl alternativt pantburkar. När han ska ut från bryggan hissar han bara back-seglet. Sen när han kommit ut några meter så hänger han istället upp åka-frammåt-seglet. Inga konstigheter alls förutom problemet med att hanns mast är trasig. Håkan lagar nog den om man swishar ett bidrag till öl, jag menar kaffe, eller mast. Ja ni fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in