2025-07-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Finns ingen anledning till att gå ned på din låga nivå.
Även om HB fantiserar och skryter lite om sig själv, så tror jag att han är mer begåvad än dig.
Han utrycker sig även bättre än vad du gör.
Länge leve Bergmark.

Du brukar ju säga att du inte vet något om Snusk Håkan?
Hur vet du då att han har rätt och är så duktig.
Visst han är fenomenal på att Bruka berusningsmedel av olika slag där tillhör han Alaget!!!
Sen är han bra på att Lura av sina följare pengar.
Såna som hyllar och litar blint e på Bög Fyllot.
I övrigt är han bara en katastrof..😂
Citera
2025-07-31, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Har du lånat HB några pengar? Om inte så lägg ned.
Håkan är en bra gubbe.🏋️

Det kanske jag har?
Det vet inte du?
Är forfarande många som han lurat genom att supa upp pengarna som han skulle lösa skulder och laga båten för.
Båten han inte ens kan segla själv.
Bara i fantasin där han korsade all världens hav.
Jävla soppa!

Med vilken rätt bestämmer du och din idol vad vi ska skriva här i tråden?👍

Återigen berätta för oss varför Du anser att Sjärtis är så bra!
Jag tycker han är ett jävla prakt arsle!!!
Senast redigerad av Koktiskit 2025-07-31 kl. 21:08.
Citera
2025-07-31, 21:11
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Det kanske jag har?
Det vet inte du?
Är forfarande många som han lurat genom att supa upp pengarna som han skulle lösa skulder och laga båten för.
Båten han inte ens kan segla själv.
Bara i fantasin där han korsade all världens hav.
Jävla soppa!

Med vilken rätt bestämmer du och din idol vad vi ska skriva här i tråden?👍

Det är som vanligt med Neonazzar som dyrkar Bergmark, de tål inte att man kritiserar den "Store Ledaren", de gillar inte yttrandefrihet, demokrati och andra åsikter!

Vilket Bergmark har bevisat genom sina videos! Alltifrån att han skall fysiskt slå de som de röstar på något av Riksdagspartierna, döda våra politiker, införa galgbacken för oliktänkande o.s.v.

Bergmark och Rönne har själva sagt att de är nazister, de har förnekat förintelsen, promotat antisemitiska filmer mm mm.

För inte tala om att vi skall lägga oss platta (inte en öl-platta) för ryssen, för ryssarna vill bara ha fred, Gotland, Blekinge, Skåne, några flygbaser och några marinbaser och några 10.000 man som skall sprida "rätt åsikter" och sätta oliktänkande i fängelse!

Det finns så mycket skit att ta fram.......
Citera
2025-07-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Det är som vanligt med Neonazzar som dyrkar Bergmark, de tål inte att man kritiserar den "Store Ledaren", de gillar inte yttrandefrihet, demokrati och andra åsikter!

Vilket Bergmark har bevisat genom sina videos! Alltifrån att han skall fysiskt slå de som de röstar på något av Riksdagspartierna, döda våra politiker, införa galgbacken för oliktänkande o.s.v.

Bergmark och Rönne har själva sagt att de är nazister, de har förnekat förintelsen, promotat antisemitiska filmer mm mm.

För inte tala om att vi skall lägga oss platta (inte en öl-platta) för ryssen, för ryssarna vill bara ha fred, Gotland, Blekinge, Skåne, några flygbaser och några marinbaser och några 10.000 man som skall sprida "rätt åsikter" och sätta oliktänkande i fängelse!

Det finns så mycket skit att ta fram.......

Dyrkar man någon så anser man ju att objektet för sin dyrkan är bättre än dig själv!
Då är ju ribban väldigt lågt satt!😂
Visar vilken tok man är själv!.
Citera
2025-07-31, 21:30
Medlem
Citat:
Är det någon som vet om HB fått ut båten från marinan där den reparerades?
Det som av någon anledning HB försöker hålla hemligt.?

Jag kollade med min källa som finns på marinan. Båten står fortfarande på land. Den "reparation" som påbörjats är högst tvivelaktig och inte utförd av en fackman eller ens en normalt erfaren båtägare. Mer än halva sommarsäsongen har nu gått och det är typ två och en halv månad till att båtarna ska upp på land inför vintern. Jag satsar en slant på att Blås-Kajsa hamnar i raden för fritidsbåtars sista vila.
Citera
2025-07-31, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranbalksvis
Jag kollade med min källa som finns på marinan. Båten står fortfarande på land. Den "reparation" som påbörjats är högst tvivelaktig och inte utförd av en fackman eller ens en normalt erfaren båtägare. Mer än halva sommarsäsongen har nu gått och det är typ två och en halv månad till att båtarna ska upp på land inför vintern. Jag satsar en slant på att Blås-Kajsa hamnar i raden för fritidsbåtars sista vila.

Tack för infon!
Är det Håkan själv som Varit i farten tro?
Låter ju som den klassen på reparationen?
Citera
2025-07-31, 22:53
Medlem
Citat:
Tack för infon!
Är det Håkan själv som Varit i farten tro?
Låter ju som den klassen på reparationen?

Ja sa han inte själv för nån dryg månad sen att han skulle ner och "glasfibra båten"? Det är i alla fall inte gjort av en som vet vad han pysslar med.
Citera
2025-08-02, 12:37
Medlem
Oldgs avatar
Dagens ”Jag vet ingenting”…… även känt som Lunchklubben 2 aug Världsledarna tjafsar på sociala medier https://www.youtube.com/watch?v=KhnVpNmnzCY

Ifrån ca 7,40 min in i sändning – det är korrekt att det finns 4 stycken OHIO SSBN (Ship Submersible Ballistic Nuclear,) ubåtar på patrull någonstans i världen. Exakt var kan vi diskutera, sedan så är det inte en Ohio SSBN som är utanför den iranska kusten utan en OHIO SSGN (Ship, Submersible, Guided Missile, Nuclear) med Tomahawks missiler. Här kan ni läsa om deras inblandning i attacken emot Iran tidigare under året. https://www.defensenews.com/naval/2025/06/25/heres-the-role-an-ohio-class-submarine-played-in-the-strikes-on-iran/

Det FANNS 14 stycken OHIO SSBN men har börjat konvertera dem till SSGN modellen (4 st) av OHIO, då den nya Columbia klassen av SSBN ubåtar tar över efter OHIO SSBN.

USA har inga SSBN i Indiska Oceanen för de behöver inte vara där. De når ändå i princip varje del av jordklotet. Sedan finns det inga som helst bevis för att det är SSBN som Trump skulle ha flyttat norrut, vilket skulle vara redundant och ologiskt, utan det är mer logiskt att han har flyttat 2 SSN attackubåtar norröver men amerikanerna är och varit på ryssarnas bakgård sedan 1960-talet om inte tidigare.

Och nej Bergmark Akula är inte en SSBN det är en SSN (Submersible Ship Nuclear.) attackubåt!
OHIO SSBN motsvaras i Ryssland av BOREI SSBN och inget annat.

Dessa SSBN ifrån båda nationer, av olika årsmodell har roterats runt och bevarat freden under årtionden p.g.a. MAD (Mutual Assured Destruction) Bergmark går och skiter på sig för vad Trump och Dmitrij Medvedev skriver på sociala medier. Det är irrelevant utan det viktiga är som sker i realiteten, kan det vara att Trump drar bort fokus ifrån Epstein debaclet t. ex.

GRÖFAZ har slagit till igen – kan ingenting och vet ingenting om det militära, ubåtar eller något som har med Försvaret att göra......

Är kul att Rönne även Herr Bergmark brukar hävda att det inte finns KÄRNVAPEN vad är då så rädda för?
Senast redigerad av Oldg 2025-08-02 kl. 13:21.
Citera
2025-08-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Dagens ”Jag vet ingenting”…… även känt som Lunchklubben 2 aug Världsledarna tjafsar på sociala medier https://www.youtube.com/watch?v=KhnVpNmnzCY

Ifrån ca 7,40 min in i sändning – det är korrekt att det finns 4 stycken OHIO SSBN (Ship Submersible Ballistic Nuclear,) ubåtar på patrull någonstans i världen. Exakt var kan vi diskutera, sedan så är det inte en Ohio SSBN som är utanför den iranska kusten utan en OHIO SSGN (Ship, Submersible, Guided Missile, Nuclear) med Tomahawks missiler. Här kan ni läsa om deras inblandning i attacken emot Iran tidigare under året. https://www.defensenews.com/naval/2025/06/25/heres-the-role-an-ohio-class-submarine-played-in-the-strikes-on-iran/

Det FANNS 14 stycken OHIO SSBN men har börjat konvertera dem till SSGN modellen (4 st) av OHIO, då den nya Columbia klassen av SSBN ubåtar tar över efter OHIO SSBN.

USA har inga SSBN i Indiska Oceanen för de behöver inte vara där. De når ändå i princip varje del av jordklotet. Sedan finns det inga som helst bevis för att det är SSBN som Trump skulle ha flyttat norrut, vilket skulle vara redundant och ologiskt, utan det är mer logiskt att han har flyttat 2 SSN attackubåtar norröver men amerikanerna är och varit på ryssarnas bakgård sedan 1960-talet om inte tidigare.

Och nej Bergmark Akula är inte en SSBN det är en SSN (Submersible Ship Nuclear.) attackubåt!
OHIO SSBN motsvaras i Ryssland av BOREI SSBN och inget annat.

Dessa SSBN ifrån båda nationer, av olika årsmodell har roterats runt och bevarat freden under årtionden p.g.a. MAD (Mutual Assured Destruction) Bergmark går och skiter på sig för vad Trump och Dmitrij Medvedev skriver på sociala medier. Det är irrelevant utan det viktiga är som sker i realiteten, kan det vara att Trump drar bort fokus ifrån Epstein debaclet t. ex.

GRÖFAZ har slagit till igen – kan ingenting och vet ingenting om det militära, ubåtar eller något som har med Försvaret att göra......

Sjärtis och Dåre brukar ju hävda att det inte ens finns Kärnvapen i olika grad
Vad är då tokarna rädda för?

Är spännande att de alltid är så rädda att bli dödade på olika sätt men sannolikt dör båda två av att de missköter sina kroppar något de gör helt frivilligt..
Båda är ju två vandrande hjärtinfarkter.
Senast redigerad av Koktiskit 2025-08-02 kl. 13:28.
Citera
2025-08-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranbalksvis
Ja sa han inte själv för nån dryg månad sen att han skulle ner och "glasfibra båten"? Det är i alla fall inte gjort av en som vet vad han pysslar med.

Ja just ja! Då tänkte man bara???
Men nu vet vi svaret.
Med Håkans självbild så anser han sig så klart vara världens bästa expert på att laga båtar!
Sen blir det som vanligt bara skit av allting.. 😁
Och då blir ju allting som vanligt hemligt eller så är det statens fel.
Men är väl svårt tom för Bergman att skylla en undermålig reparation på MSB eller Bögarna eller EU? 🤔
Men på sätt o vis är det ju en bög som klantat till det.😂
Nu har ju HB köpt en ny 40 fotare från Frankrike?
Enligt ett av sina alter Egon..
Fria fantasier som vanligt..😂😂😂
Senast redigerad av Koktiskit 2025-08-02 kl. 23:26.
Citera
2025-08-03, 11:53
Medlem
Oldgs avatar
Mera Bergmark! Förlåt jag menar Agent Stig Bergman | Avsnitt 10: Ofrivillig måltavla ~ En filmproduktion av Marcus Karlsson https://www.youtube.com/watch?v=aMcsMa9Ghl0
Senast redigerad av Oldg 2025-08-03 kl. 11:55.
Citera
2025-08-04, 17:27
Medlem
Senaste psyksjukövningen från lynchklubbens söndags edition var i sanning outhärdligt. 4 absoluta okunniga alkoskadade r-vhål "analyserar" världsläget. Senaste analys dessa sopor genomgick var när de fick pissa i provbehållare. Dom förklarar Putin är den finaste av killar som inte vill något ont. Det är Trumps fel kriget fortsätter osv. Men värst kanske när det där dom igen framställer att Israel attackerade sig själva. Alla rapporter om massakrer, mördande av gamla och unga var helt falskt! Den vithårige idioten framförde att Hamas är det inget fel på. Bra folk! Helt oerhört.

Mycket annat skit också men man orkar inte. Bänkfyllan HB tankar sig full som vanligt med kaffekoppen. En söndagsmorgon. Inte lång tid kvar där. Blir knappast saknad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in