2025-08-20, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotice
Så hon är som 98% av alla andra influensers. Och röja nånstans identitet är inte värsta grejen, sånt gör snutar dagligen.
Så är det de enda hemska Ellie gjort så är du illa du me som skriver skit om henne.
Jag håller mig till ämnet och skriver om Ellie men tycker ni är ganska överdrivna och letar fel när hon är som alla andra som vill göra karriär inom sociala medier.

Jag tittar inte på andra influensers. Hon var bra och annorlunda innan hon spårade ur. Detta är en tråd om henne så du får snällt acceptera att vi skriver om henne här.

Bara för att andra gör fel så gör det inte det rätt när någon annan också gör fel. Sluta ursäkta hennes beteende.

Hon är mer falsk än många då hon låtsas motsatsen mot vad hon gör. Det är det som är problemet. Om hon stod för vad hon gör skulle det vara så mycket bättre. Då tar man ansvar för sina handlingar men det gör hon inte. Det är dåligt. Särskilt om du ska jobba som terapeut.
Citera
2025-08-20, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Väldigt bra formulerat!

Att hon utöver detta lurendrejeri har mage att be om pengar får mig illamående.

Eller hur. Det är ju så jävla äckligt.
Citera
2025-08-20, 14:19
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Väldigt bra formulerat!

Att hon utöver detta lurendrejeri har mage att be om pengar får mig illamående.

Ja när hon började tigga pengar till resor så var botten nådd med tanke på hur mkt hon shoppar.. tigger man pengar så har man väl inte råd med något överflöd el extra what so ever.. nä fy.. skamlöst!
Citera
2025-08-20, 14:48
Medlem
Undrar vad det var för idiot som donerade 10 000 kr första dagen som GoFundMe insamlingen startade? Måste väl ändå vara Ellie själv eller Stefan i ett försök att lägga ribban högt för att få andra att ge mycket.
Citera
2025-08-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Undrar vad det var för idiot som donerade 10 000 kr första dagen som GoFundMe insamlingen startade? Måste väl ändå vara Ellie själv eller Stefan i ett försök att lägga ribban högt för att få andra att ge mycket.

Tror jag med.
Citera
2025-08-20, 15:18
Medlem
Kollade på hennes TikTok nu. Hon la ut att hon precis hade ätit grillad kyckling.
- " det är så svårt att hitta nåt jag kan äta med den strikta kost som jag håller" 😂😂😂😂😂

Mmm.... Visst
Du vräker i dig allt möjligt skit.
Redbull, kebabrulle, korv med bröd, chips ja gud vet allt.
Citera
2025-08-20, 15:26
Medlem
Ja herregud vad hon gör bort sig.
Citera
2025-08-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotice
Så hon är som 98% av alla andra influensers. Och röja nånstans identitet är inte värsta grejen, sånt gör snutar dagligen.
Så är det de enda hemska Ellie gjort så är du illa du me som skriver skit om henne.
Jag håller mig till ämnet och skriver om Ellie men tycker ni är ganska överdrivna och letar fel när hon är som alla andra som vill göra karriär inom sociala medier.
Låter som om du var bästa vän med Ellie eftersom du skriver gullegull om henne.

Jag märke fort hur hon ljög med saker och ting..hon tål inte vanligt tvättmedel men likaväl använder hon det🤣🤣🤣
Citera
2025-08-20, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Läste domen och det är ju inte klokt, rätt grovt att vara inblandad i något sådant. Kom undan lite väl lätt tycker jag. Det skedde juni/juli 2024 och domen kom 250117. Kanske problem med sonen som gjorde att hon ville lämna Sthlm.
Vem av Ellies söner kastar handgranat och vem är brottsoffret?
Är ena sonen en gängkriminell barnsoldat?
Kan du lägga upp hovrättsdomen?
Citera
2025-08-20, 16:36
Medlem
Lägger inte ut domen på 47 sidor, den är ändå offentlig. Det är W****r det gäller. Han fick dom på 15000 kr och 11460 kr solidariskt med Ellie samt 50 timmar ungdomstjänst
Citera
2025-08-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Förstår du inte poängen med tråden? Den handlar om Ellie. Inte om någon Patrick eller Sandra som kanske också har röjt identiteter eller skyddade adresser.
För mig spelar det ingen roll om den som gjort det heter Patrick eller Ellie. Det är lika illa men denna tråd handlar om Ellie. Och visar man ingen ånger förtjänar man inte förlåtelse i mina ögon

Ellie var förut en kul och intressant person. Problemet med henne är att hon numera predikar hur man ska leva. Hon är fördömande mot andra och spyr ur sig massor med konspirationsteorier och felaktig fakta (som presenteras som just fakta och inte åsikter). Hon får folk att följa henne/göra som henne/vilja köpa samma som henne. Men Ellie själv följer inte dessa regler sen. Det tar liksom 1-2 veckor max, sen har den nya livsstilen bytts mot något nytt.
Hon vill sitta på höga hästar.
Hon predikar en slapp barnuppfostran men har barn som är extremt bortskämt, och barn som håller på med handgranater. Återigen så vill hon framstå som någon som är så himla bäst, men verkligheten är mil från hennes uppfattning och det gäller allt i hennes liv.

Hon är otroligt falsk i allt hon gör. Det är det som gör att man ”stör” sig. Hon och Melinda Jacobs är två självutnämnda experter och välgörare men allt de gör klingar falskt och för egen vinning. Då sjunker man i mina ögon och det gör man tills man visar ånger, förståelse och empati för andra.
Så bra sagt.
Citera
2025-08-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Ja herregud vad hon gör bort sig.
Nu har hon nog tagit bort den videon 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto