Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Nu tror jag att skivan hakat upp sig för ugglan igen🥱
Nej, återigen…K.M är inte aktuell i utredningen kring Helenaförsvinnandet!
Att den medelmåttiga och trötte landsortspolisen L.J sagt att K.M är aktuell i utredningen är gammal skåpmat. Är inte han pensionerad frstn? Att han sa så är ju bara för att försvara polisens gigantiskt omfattade granskning o utredning av K.M! Detta kan närmast beskrivas som kåranda samt lojalitet med myndigheten.
Men uggla o dennes allierade I.B verkar uppenbarligen ha högst bristande slutledningsförmågor samt stora svårigheter att hitta nya infallsvinklar i ärendet🤔
uggla, I.B samt L.J har ju inte en susning om vad som hände Helena!
Du har helt rätt: Lars har inte sagt att KM är
aktuell i utredningen (med det menande som misstänkt för mord) - men just
fortfarande intressant. Klarar du av att förstå skillnaden? (

)
När det gäller infallsvinklar har jag - vilket du föga överraskande inte har sett eller fattat - nyligen kommit med just sådana. Som att om PU skulle ha varit den mannen som Pepparkakemannen säger sig ha sett vid stiga ur en bil vid taxistationen den aktuella natten så punkterar det PU:s dravel om att han skulle ha "minglat runt på stan" under "minnesluckan", eller att EA skulle ha kunnat vara en av de två manspersoner som Pepparkakemannen säger sig ha sett. Se där, ja!
Vilka är dina egna, nya infallsvinklar? Det där jacket i skivan, ja ... Du som inte kan något annat än att bara gapa, skrika, kritisera, ifrågasätta och dumma dig, utan att själv bidra med något. Samma attacker om och om igen.
Sedan har du rätt igen! Jag, IB03, Lars och Pernilla vet inte vad som hände Helena - med det har vi ju aldrig påstått oss göra heller ...