2016-03-04, 23:25
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizir
Nu köper jag intel längre skiten i Sverige just pga av kvaliten. Vad är darknet, typ en webbsida man kan beställa ifrån?

Darknet är typ internet ounderground.
Citera
2016-03-05, 20:06
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizir
Nu köper jag intel längre skiten i Sverige just pga av kvaliten. Vad är darknet, typ en webbsida man kan beställa ifrån?

Det är flera sidor. Du behöver ladda ner en webläsare som heter tor för att kom åt de sidor. De är krypterade. Finns även sidor som säljer på clearnet (vanliga internet). Här diskuteras de (FB) Drogshoppar - Centralstimulantia
Citera
2016-03-07, 11:31
Medlem
karlsoons avatar
Fattar inte ens hur folk kan dra urbankat svenneladd.
Det är ju inte ens kola som säljs i Sverige.
Citera
2016-05-26, 02:54
Medlem
Ni som säger att de bara finns dåligt ladd hit o dit, " fattar inte hur man kan fastna, när vi bara har sånt skitadd" etc.. ni bor antingen i någon håla nånstans i Sverige eller så har ni bara skit kontakter helt enkelt, för kan garantera er att de går att få tag på nästan orörd kola här också, då snackar jag 80-90% rent, gäller o känna rätt folk i rätt stad helt enkelt. Och tro mig när man snortar så bra kvalitet nån gång i veckan/månaden så är det riktigt lätt hänt att man fastnar i de.

Har själv en kran vars grejer jag själv mätt renheten på och den landade på 92% tro de eller ej.

Men de ioförsig här nere i Malmö, allt som åker vidare i landet bankas troligen ut ännu mer.
Men vet att de även finns den kvaliten i gbg och troligen i sthlm också.
Senast redigerad av Dennis990 2016-05-26 kl. 02:56.
Citera
2016-05-26, 08:33
Medlem
Tar bara kokain när jag är utomlands. I Sverige blir du blåst.. Suger i dig dextropur för 800kr. Visst finns det Ok prylar här också men då blir det en 3-5 gubbar på en kväll. Inte värt.

Var i Tyskland för ett par helger sen, köpte koks av dörrvakten på ett ställe för 40 euro gubben som var långt över svensk sönderbankat skit.

Var även på strippklubb där tjejerna fixade helt jävla okej prylar för 70 euro g.

Köpte på gatan av en svart kille, han hade lindat typ 0,2 i "bollar" först plast sen papper SEN i pappret låg kolan i små hårt knytna små påsar. Vilket jävla jobb! När jag öppnade första trodde jag direkt att jag blivit blåst Pga av att pappret låg först, sen tog polarn upp den och hittade koksen i pappret för där låg dom små små plastbagsen med Ladded .Köpte runt 10 "bollar" av honom alltså runt 2 g, sa att jag ville ha mer då sprang han till bilen och hämtade en "stor" boll. 0,5 typ. Pyntade runt 1 lax men han fick dricks också. Fan va hårt knytna dom var, lager på lager .. Mkt bra kola! Helt klart skulle han svälja dom
Om han hade fått smuten efter sig. Svårt att beskriva men lägga ner såmt jobb på dessa "bollar". Otroligt.

Blödde fan i snoken i en vecka efteråt. Men kul var
Senast redigerad av TheRevenge 2016-05-26 kl. 08:37.
Citera
2016-05-26, 20:30
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis990
Ni som säger att de bara finns dåligt ladd hit o dit, " fattar inte hur man kan fastna, när vi bara har sånt skitadd" etc.. ni bor antingen i någon håla nånstans i Sverige eller så har ni bara skit kontakter helt enkelt, för kan garantera er att de går att få tag på nästan orörd kola här också, då snackar jag 80-90% rent, gäller o känna rätt folk i rätt stad helt enkelt. Och tro mig när man snortar så bra kvalitet nån gång i veckan/månaden så är det riktigt lätt hänt att man fastnar i de.

Har själv en kran vars grejer jag själv mätt renheten på och den landade på 92% tro de eller ej.

Men de ioförsig här nere i Malmö, allt som åker vidare i landet bankas troligen ut ännu mer.
Men vet att de även finns den kvaliten i gbg och troligen i sthlm också.

hur kolla du renheten?
Citera
2016-07-02, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRevenge
Tar bara kokain när jag är utomlands. I Sverige blir du blåst.. Suger i dig dextropur för 800kr. Visst finns det Ok prylar här också men då blir det en 3-5 gubbar på en kväll. Inte värt.

Var i Tyskland för ett par helger sen, köpte koks av dörrvakten på ett ställe för 40 euro gubben som var långt över svensk sönderbankat skit.

Var även på strippklubb där tjejerna fixade helt jävla okej prylar för 70 euro g.

Köpte på gatan av en svart kille, han hade lindat typ 0,2 i "bollar" först plast sen papper SEN i pappret låg kolan i små hårt knytna små påsar. Vilket jävla jobb! När jag öppnade första trodde jag direkt att jag blivit blåst Pga av att pappret låg först, sen tog polarn upp den och hittade koksen i pappret för där låg dom små små plastbagsen med Ladded .Köpte runt 10 "bollar" av honom alltså runt 2 g, sa att jag ville ha mer då sprang han till bilen och hämtade en "stor" boll. 0,5 typ. Pyntade runt 1 lax men han fick dricks också. Fan va hårt knytna dom var, lager på lager .. Mkt bra kola! Helt klart skulle han svälja dom
Om han hade fått smuten efter sig. Svårt att beskriva men lägga ner såmt jobb på dessa "bollar". Otroligt.

Blödde fan i snoken i en vecka efteråt. Men kul var

Rätt vanlig konstruktion på "street balls" du beskriver, måste man svälja är det sista man vill att höljet löser upp sig i magsäcken. Kan man sedan rädda varorna när de kommer ut är det praktiskt att kunna skölja av innan uppackning.

Med risk för att verka "patronising" vill jag ändå påpeka att din beskrivning av affärsmannen i fråga är aningen för uppenbar, jag begrep omedelbart vem det rörde sig om.
Jag handlar av honom ibland, dock inte på gatan. Han har bra klass på laddet om man påpekar att kvalitet går före pris. Han är dock inte billig, jag brukar ge 5K för en femgramsrock men anser det ändå prisvärt med tanke på vad som ofta betalas för dåliga grejer.
Har dock aldrig drabbats nasalblödning efter intag, det borde du kolla upp, beror sannolikt på något annat...

För att svara på TS frågor:

Jag använder ganska oregelbundet, mest för att jag känner till riskerna och har kunskap om hur man undviker jobbig AT.

När jag är i en användarperiod brukar 5g räcka 1,5 - 2 veckor, då tar jag inte varje dag utan 2-4 dagar/vecka. Jag kan dock hålla på 8 - 12 timmar.
Min usla karaktär gör dock att jag har svårt för att låta bli att ta om jag har hemma, därför låter jag helt enkelt bli att ha hemma de perioder jag väljer att avstå.

Jag föredrar egentligen tjack men på grund av ojämn tillgång på bra sådant av pålitlig kvalitet har det blivit mycket K på senare tid. På gott och ont är det även lättare att planera avslag med K.
Citera
2017-01-20, 07:06
Medlem
Centralstimulantias avatar
Måste bara skriva att kokain is the fkn SHIT! Bästa skiten som hänt i mitt liv asså!

Är dock ren ifrån det idag då mitt missbruk eskalerade så pass mycket att jag nästan kunde klassa mig själv som pundare. Tappade alla intressen jag haft, det ända jag tänkte på var ladd ladd ladd. Drömde och romatiserade till och med om skiten, började sälja grejer för att ha råd trots att jag hade bra inkomst, började missköta jobbet och fick sparken, kunde åka ett par mil med bilen trots att jag var råpackad bara för att dämpa abset.
Våren 2016 var jag inlagd på rehab i 4 månader och det var den värsta tiden psykiskt i mitt liv. Ville ta självmord varje dag!
Idag kör jag andra droger som jag har kontroll över (bla tjack) då jag aldrig vill bli så beroende igen.

Trots allt det här älskar jag kokain. Kokain är min största jävla kärlek nånsin.

Peace out & ride ON
Citera
2025-08-17, 14:33
Medlem
Ni som kokar upp o freebasear kolan...alltså det är mitt största misstag i livet att börja med det. Är påväg att ruinera förhållande, jobb, ekonomi, allt. Men om jag bara får ett bloss till är det OK..

NÅN SOM VARIT/ÄR I SAMMA SITS
Citera
2025-08-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissluffare567
Ni som kokar upp o freebasear kolan...alltså det är mitt största misstag i livet att börja med det. Är påväg att ruinera förhållande, jobb, ekonomi, allt. Men om jag bara får ett bloss till är det OK..

Tja.
Kan du förklara hur kola luktar? Hittade 1g pulver och det luktar inte tjack. Hur skulle du beskriva lukten för tror det är det eller utbankat tjack fast det brukar ändå lukta tjack vilket detta inte gör.. vågar inte testa heller men la lite på folie och det rinner bra så har du någon aning. Luktar unket är väll det enda jag tycker
Citera
2025-08-17, 17:23
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:

Jag rökte cocabas en hel del i min ungdom när jag bodde många år i Sydamerika ett tag. Har sedan sett hur kokainen från nästan okänt i Sverige blivit näst största och har bara väntat på att crackepedemin kommer att starta.

Så jag undrar hur stort det har blivit än och att fastnat i skiten i Sverige?
Har sett hur det gått i Tyskland och är skrämmande, och gör det aldrig är mitt råd till er som läser detta.
Citera
2025-08-17, 17:33
Medlem
Citat:

Jag har rökt crack o skjutit kola för miljonbelopp! Men jag är drogfri sedan 6 år tillbaka. Lägg in dig på behandling! Kan jag, kan du!🙏🙏

Mvh X
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in