• 5
  • 6
2025-08-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Jag rökte cocabas en hel del i min ungdom när jag bodde många år i Sydamerika ett tag. Har sedan sett hur kokainen från nästan okänt i Sverige blivit näst största och har bara väntat på att crackepedemin kommer att starta.

Så jag undrar hur stort det har blivit än och att fastnat i skiten i Sverige?
Har sett hur det gått i Tyskland och är skrämmande, och gör det aldrig är mitt råd till er som läser detta.

Vet du hur kola luktar? Det jag har luktar lite syrligt och bittert och tror ej det är tjack om det inte är utblandat då som fan..
Vågar man ta lite på tandköttet tror du och kolla för tänk om det är något annat men vem fan tappar något sånt igentligen. Jag tror det är kola men är för feg för att testa och EZ test har jag inte heller.
Citera
2025-08-17, 17:39
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Vet du hur kola luktar? Det jag har luktar lite syrligt och bittert och tror ej det är tjack om det inte är utblandat då som fan..
Vågar man ta lite på tandköttet tror du och kolla för tänk om det är något annat men vem fan tappar något sånt igentligen. Jag tror det är kola men är för feg för att testa och EZ test har jag inte heller.
Det går inte att beskriva lukten då inget annan luktar på det sättet. Så tyvärr måste du känna dofter först en gång och veta för att kunna jämföra. Vet man inte vad en påse innehåller så ska man inte ta det alls. Speciellt inte om man inte har gravt missbruksproblem och inte kan rå för det.
Citera
2025-08-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Det går inte att beskriva lukten då inget annan luktar på det sättet. Så tyvärr måste du känna dofter först en gång och veta för att kunna jämföra. Vet man inte vad en påse innehåller så ska man inte ta det alls. Speciellt inte om man inte har gravt missbruksproblem och inte kan rå för det.

Nej jag har inte tänkt ta det men våre kul om det faktiskt var kola det skulle jag kunna tänka mig testa då jag bara tagit det 3 gånger och tyckte det var inte så märkvärdigt förutom en gång när jag fick det i en kristall då jävlar vad det kickade det glömmer jag aldrig..
Fast får väl införskaffa mig ett EZ test det kan det vara värt.
Tack för svar
Citera
2025-08-17, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
Jag har rökt crack o skjutit kola för miljonbelopp! Men jag är drogfri sedan 6 år tillbaka. Lägg in dig på behandling! Kan jag, kan du!🙏🙏

Mvh X
Bra skrivet.
Citera
2025-08-25, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nchimunya
Yoyo, tänkte bara se hur det egentligen är här med kokain. Ser för det mesta bara folk inne på centralstimulantia posta om tjack eller andra saker med kombinationer som jag inte kan minnas.
På senaste tiden har många börjat oroa sig och jag har flera gånger fått hört "kan vi sitta ned lite, jag vill prata lite".
Brukade ganska mycket förut, omkring 3-4 g/vecka, men har lugnat mig lite nu och har bara dragit omkring 1g under senaste månaden.

Jag har aldrig varit den som spottar i glaset, och just det har varit mitt största problem. Så fort jag har fått i mig en flaska vin suktar jag genast helt besatt efter en lina.

Har laddat nu i omkring 1,5 år. Det startade när jag var ute och reste och festade. Blev omkring 1-2 g per månad men spårade efter ett tag.

Hur mycket använder du?

Hur ofta?

Vad betalar du vanligtvis per gubbe?

etc etc. Berätta!

Anser du att du missbrukar?
Oavsett mängd, tillfälle, och tidsåtgång väljer man aktivt det man gör, och ingen har med det att göra !
Men då outar man inte heller att man laddar bland folk för då gör man det till andras tycke och vetskap!
Du gör det för dej , och gör det då fullt ut!

Minska energiförlusterna på andra inblandning, gör ditt och njut av det!

Att bruka något för att göra det ännu bättre, att lägga till extra för att få det du vill ha! Kör!!

Att missbruka droger FÖR att må bättre, för att fly verkligheten, för att orka och ta sig igenom sitt liv och ändå bidra fullt ut till det pissiga man vill fly? Livet rasar, förlorar liv, boende, relationer och framförallt respekten för sej själv… den resan bör man avsluta och inte kliva på om kontrollen ligger i val och dåliga saker för att nånstans falla på!

Detta är mina åsikter och jag behöver inte ha förståelse!

Människor väljer utifrån sitt och där och då!

Rätt och fel i såna avseenden är relativt och personligt och enbart du själv ska leva med det och då ska man fan göra det utan gnäll! Ångest, dåligt samvete och skit!

Inget mer än du och dina val väljer det du upplever och då ska man fan inte ångra och rättfärdiga ladd kvällen genom att be om ursäkt, tycka man är dålig, och stänga in sej!!

Är man klar i sej själv och trygg bör man också ha i sej att allt som händer är alltid en konsekvens och upplevelse av väl valda händelser!

Laddar efter önskemål , mängd och så är det!
5 dagar, 2 dagar , you name it!!
Man vill inte va halv färdig, sitta sent natten och det är slut och känna irritationen komma för att man inte är färdig!
Och nej det är inget missbruk, vem fan vill avsluta?!
Ska man göra det kör fullt ut, hålla igen och slajfa då och då resulterar bara i att det ballar ur för man måste bara köra och den känslan av frihet den gången föder bara jaget efter den totala kicken , frihet och laddets omfamnande smekningar hos dej personen får aldrig nog!!

Ladda du!!
I racet kan det lätt gå 20 g✨
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här