Citat:
Ursprungligen postat av
nchimunya
Yoyo, tänkte bara se hur det egentligen är här med kokain. Ser för det mesta bara folk inne på centralstimulantia posta om tjack eller andra saker med kombinationer som jag inte kan minnas.
På senaste tiden har många börjat oroa sig och jag har flera gånger fått hört "kan vi sitta ned lite, jag vill prata lite".
Brukade ganska mycket förut, omkring 3-4 g/vecka, men har lugnat mig lite nu och har bara dragit omkring 1g under senaste månaden.
Jag har aldrig varit den som spottar i glaset, och just det har varit mitt största problem. Så fort jag har fått i mig en flaska vin suktar jag genast helt besatt efter en lina.
Har laddat nu i omkring 1,5 år. Det startade när jag var ute och reste och festade. Blev omkring 1-2 g per månad men spårade efter ett tag.
Hur mycket använder du?
Hur ofta?
Vad betalar du vanligtvis per gubbe?
etc etc. Berätta!
Jag känner igen mig i det här. Jag har under de senaste 10 åren använt en uppsjö av droger men kokain för mig är en av de märkligaste. Jag hatar kokain samtidigt som jag älskar det. Vilket är något jag aldrig känt genom användning av någon annan drog. Jag känner även igen mig i "Så fort jag har fått i mig en flaska vin suktar jag genast helt besatt efter en lina."
Jag använder inte kokain så ofta längre, någon gång var tredje månad kanske. Men det spelar ingen roll hur lång tid det går, ibland kan jag känner doften av kokain när jag dricker ett glas vin, även fast det varit månader sen jag använde.
För mig är det en skum och mystisk drog.