2015-02-21, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KURDISHEN
Så du drar en lina på 0.5g per gång? Ditt jävla troll.
Bara för att du är en färsking och inte kan dra e4or linor. 0.5g är ens mycket, jag har dragit hel gubbe på en lina också...Vad är det som är så otroligt?
Citera
2015-02-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Bara för att du är en färsking och inte kan dra e4or linor. 0.5g är ens mycket, jag har dragit hel gubbe på en lina också...Vad är det som är så otroligt?

Troll eller ej, du måste ju hålla med om att dra en 0.5a förbigår sitt syfte eftersom slemhinnorna snabbt blir mättade och resten försvinner ner i halsen?
Citera
2015-02-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speeed
Jag tar ladd när jag är sugen eller om jag behöver nyktra till om jag festat hårt.
Väldigt varierat men runt 5 gubbar i veckan, mest på helgen, men kan ibland bli 10-15 på en 3 dagars. Kan även gå flera veckor utan något intag alls.

Betalar 350-400 kr gubben då jag köper i ganska stora mängder.

Så du köper under hg pris? Med råge dessutom?
Citera
2015-02-21, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TechnoVen
Troll eller ej, du måste ju hålla med om att dra en 0.5a förbigår sitt syfte eftersom slemhinnorna snabbt blir mättade och resten försvinner ner i halsen?
Det gör den inte alls, att man tar större o större linor har med toleransen att göra, förut räckte 0.1g för en lina, allt eftersom ökade man på helt enkelt.
Citera
2015-02-21, 12:46
Medlem
WeAreAlls avatar
Är väl inga problem med att dra en 0.5a i snoken ? 0.25 i varje näsborre bara
Citera
2015-02-26, 03:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Det gör den inte alls, att man tar större o större linor har med toleransen att göra, förut räckte 0.1g för en lina, allt eftersom ökade man på helt enkelt.

Vad får du betala för hegget troll?
Citera
2015-03-09, 05:48
Medlem
Pissrannans avatar
Enbart vid speciella tillfällen då kokain är:

1. Dyrt
2. Har oftast dålig kvalite
3. Inte värt rusmässigt med tanke på vad man pröjsar

Ska jag dra ladd så måste jag först veta att det är bra varor jag får och inget jävla skit. Man blir ofta jävligt besviken varje gång när man upptäcker att det knappt händer nått. Jag bangar inte på lite sjysst ladd en kväll men det är som sagt svårt att få tag i bra varor och när man pröjsar 800-1000 spänn gubben så vill man ha bra varor. Man måste hitta en pålitlig kran som kan leverera bra grejer vilket är svårt då ladd oftast finns i de kriminella kretsarna såsom gangsters, Bandidos, Hell Angels etc och det är inga människor man umgås med direkt. Har hänt att man sprungit på en och annan nere på krogen men inte ofta och då har heller inte varan hållit nån bra kvalitet heller. Det är så utbankat oftast att man lika gärna kan gå ner till ICA och köpa bakpulver och dra upp i näsan. Det vill jag inte pröjsa för. Jävligt dyrt bakpulver då i såna fall.
Citera
2015-03-14, 03:15
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Har brukat kokain dagligen en kort period men har ''uppehåll' nu för mina dopaminer är helt tömda och försökte ta mitt liv för ett tag sen när jag försökte ha uppehåll sist...

Köper väl som mest 3 g i veckan..Han jag köper av är sjukt svår att få tag i.

Kostar mig 1000 spänn/g så alla pengar jag har går i princip åt till knark och hyran till lägenhet.
Citera
2015-03-18, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rowena
Jag fick en inpackad "korv" som någon skitit ut :P. Den var riktigt extrem . Köper man i "stenform" så är det oftast bra
du menar egg
Citera
2016-03-01, 00:31
Medlem
Kuhiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nchimunya
Yoyo, tänkte bara se hur det egentligen är här med kokain. Ser för det mesta bara folk inne på centralstimulantia posta om tjack eller andra saker med kombinationer som jag inte kan minnas.
På senaste tiden har många börjat oroa sig och jag har flera gånger fått hört "kan vi sitta ned lite, jag vill prata lite".
Brukade ganska mycket förut, omkring 3-4 g/vecka, men har lugnat mig lite nu och har bara dragit omkring 1g under senaste månaden.

Jag har aldrig varit den som spottar i glaset, och just det har varit mitt största problem. Så fort jag har fått i mig en flaska vin suktar jag genast helt besatt efter en lina.

Har laddat nu i omkring 1,5 år. Det startade när jag var ute och reste och festade. Blev omkring 1-2 g per månad men spårade efter ett tag.

Hur mycket använder du?

Hur ofta?

Vad betalar du vanligtvis per gubbe?

etc etc. Berätta!

Jag känner igen mig i det här. Jag har under de senaste 10 åren använt en uppsjö av droger men kokain för mig är en av de märkligaste. Jag hatar kokain samtidigt som jag älskar det. Vilket är något jag aldrig känt genom användning av någon annan drog. Jag känner även igen mig i "Så fort jag har fått i mig en flaska vin suktar jag genast helt besatt efter en lina."

Jag använder inte kokain så ofta längre, någon gång var tredje månad kanske. Men det spelar ingen roll hur lång tid det går, ibland kan jag känner doften av kokain när jag dricker ett glas vin, även fast det varit månader sen jag använde.

För mig är det en skum och mystisk drog.
Citera
2016-03-04, 15:25
Medlem
SnowInformers avatar
Har aldrig brukat koks men jag undrar att ni som klagar på dålig kvalitet och dyra priset. Varför köper ni helt enkelt inte på darknet där det är billigare och bättre kvalité? Tycker också att Mephedrone iställey. Det är bättre än andra cs så det borde ni köpa istället för koks.
Citera
2016-03-04, 23:03
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Har aldrig brukat koks men jag undrar att ni som klagar på dålig kvalitet och dyra priset. Varför köper ni helt enkelt inte på darknet där det är billigare och bättre kvalité? Tycker också att Mephedrone iställey. Det är bättre än andra cs så det borde ni köpa istället för koks.

Nu köper jag intel längre skiten i Sverige just pga av kvaliten. Vad är darknet, typ en webbsida man kan beställa ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in